Jump to content

Hoe shop overvallen?


Variano

Recommended Posts

Let op!, voor zover ik het door heb gekregen verschijnen er geen icoontjes op de map zodat je weet waar deze stores zitten en dus zul je zelf naar deze op zoek moeten gaan!

Tenzij je de Special Edition hebt, want dan weet je precies waar deze shops zijn. :)

Link to comment
Delen op andere websites

Op internet is een lijst met welke shops er te overvallen zijn. Sommige zijn eenvoudig te vinden, bv het tankstation bij grove street. Andere lastiger. Je kan je wapen ook trekken voordat je naar binnen loopt.

De winkels die je kan overvallen herken je aan de heldere ramen met het licht aan.

Link to comment
Delen op andere websites

Je wapen trekken in alle shops gaat niet he , ook gisteren ging ik een dure wi kel binnen van kledij en juwelen . Als je daar met pistool binnen stapt dan verdwijnt automatisch uw wapen en kan je het.niet meer nemen

Ik heb eigenlijk nog geen enkele 24/7 shops tegengekomen tenzij dat ik er allemaal overzie want die staan niet aangeduid op de map dus let ik daar niet zo op

Kan je alle naftstations overvallen?

Heb je een link ofzo welke shops het zijn allemaal?

Link to comment
Delen op andere websites

Je kan niet alle winkels overvallen, alleen een aantal tankstations en een aantal 24/7 plus liquor stores. En in die winkels kan je gewoon je wapen trekken als je binnen bent. Wel wordt je herkent als je vaker naar binnen gaat.

Ik weet niet alle plekken, zelf even zoeken

Dit is de lijst:

Scoops Liquor Barn

Locatie. Route 68, Grand Senora Desert

Robs Liquor

Locatie. Great Ocean Highway, Banham Canyon

Rob’s Liquor

Locatie. Prosperity Street, Morningwood

Rob’s Liquor

Locatie. San Andreas Avenue, Vespucci Canals

Rob’s Liquor

Locatie. El Rancho Boulevard, Murrieta Heights

Limited LTD Gasoline

Locatie. Grapeseed Main Street

Limited LTD Gasoline

Locatie. E Mirror Drive, Mirror Park

Limited LTD Gasoline

Locatie. Grove Street, Davis

Limited LTD Gasoline

Locatie. Lindsay Circus, Little Seoul

Limited LTD Gasoline

Locatie. Tongva Drive, Banham Canyon

24/7 Supermarkt

Locatie. Clinton Avenue, Downtown Vinewood

24/7 Supermarkt

Locatie. Palomino Freeway, Tatavian Mountains

24/7 Supermarkt

Locatie. Route 68, Harmony

24/7 Supermarkt

Locatie. Barbareno Road, Chumash

24/7 Supermarkt

Locatie. Ineseno Road, Banham Canyon

24/ 7Supermarkt

Locatie. Senora Freeway, Mount Chiliad

24/7 Supermarkt

Locatie. Innocence Boulevard, Strawberry

24/7 Supermarkt

Locatie. Niland Avenue, Sandy Shores

24/7 Supermarkt

Locatie. Senora Freeway, Grand Senora Desert

>>> Door .Timothy: Berichten samengevoegd, gebruik de Bewerken-knop om een eerder bericht aan te passen.<<<

Bewerkt: door .Timothy
Link to comment
Delen op andere websites

Het ligt veeeeel simpeler: Je loopt met een wapen gewoon een shop in, maar je moet wel C4 hebben om eventueel een kluis te openen.

Ik heb nog nooit een kluis gezien in de winkels... :?

Nog nooit een FlEEca bank gezien? Daar staan inderdaad kluizen. Maar ik gooi er zeker 10 C4s op maar dan gaat hij niet open. Je kan ook Geld Transporters zoeken. Als je rondrijd krijg je een blauwstipje op de kaart soms is dat er een. Dan moet je met 1 c4 op de achterdeuren gooien en dan op

Link to comment
Delen op andere websites

Het ligt veeeeel simpeler: Je loopt met een wapen gewoon een shop in, maar je moet wel C4 hebben om eventueel een kluis te openen.

Ik heb nog nooit een kluis gezien in de winkels... :?

Nog nooit een FlEEca bank gezien? Daar staan inderdaad kluizen. Maar ik gooi er zeker 10 C4s op maar dan gaat hij niet open. Je kan ook Geld Transporters zoeken. Als je rondrijd krijg je een blauwstipje op de kaart soms is dat er een. Dan moet je met 1 c4 op de achterdeuren gooien en dan op

Ik heb dat wel is gezien ja met de Transportbussen, heb je ook het adres van die bank in-game?

Link to comment
Delen op andere websites

Die transportbussen kun je ook open krijgen door er met een SMG of een ander wapen op te schieten, hoef je echt geen explosieven voor te gebruiken puh2.gif

Hoelang moet je dan op die deur schieten? Want heb ik al steeds geprobeerd om zo'n bus te overvallen, maar het lukt niet..

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...