Jump to content

realhustler

Recommended Posts

Ik ben druk met GTA V al is mijn tijd beperkt, helaas.

Bij GTA IV had ik vaste plekken waar ik mijn ammo ophaalde, armor etc. Echter bij V heb ik nog niets gevonden. Ik kan wel dingen kopen maar dat geld is nodig om straks dingen te kopen.

Zijn er vindplaatsen voor zaken als wapens, ammo, of andere nuttige zaken?

Weet iemand of er vaste plekken zijn waar de armored trucks veel rijden ? Een depot of iets dergelijks?

Ik heb inmiddels een aantal winkels gevonden die je kan overvallen, maar soms is de politie zo snel dat je in de winkel al beschoten wordt als je de tweede kassa leeghaalt.

Op wikigta zie ik nog niet heel veel info komen, alle mensen zijn te druk met zelf spelen ?

Link to comment
Delen op andere websites

Er zijn zeker weer vindplaatsen en die zijn we binnen WikiGTA ook druk bezig om te ontdekken. Helaas is GTA V wel iets veranderd ten opzichte van GTA IV, wat het zoeken in de bestanden wat bemoeilijkt. Dit geldt voor alle vindplaatsen, maar ook iets minder voor de hand liggende data zoals de missiestructuur (waarop we onze mooie missieoverzichten/missiebomen op baseren). Op het moment ligt de focus bij mij en een aantal van mijn collega's vooral op de missiebeschrijvingen zelf, waar ook veel tijd werk in wordt gestoken, om de kwaliteit zo hoog mogelijk te houden.

Kortom: we doen er alles aan om dingen zo snel mogelijk online te krijgen, maar daarbij willen we de hoogste kwaliteit garanderen. Ik zie ook graag minder rode links, maar dat vergt tijd.

Topic overigens verplaatst uit V: Easter eggs naar V: General.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...