Jump to content

spel loop continu vast op de zelfde plekken


stefan18021990

Recommended Posts

Hoi,

mijn naam is stefan en speel eigenlijks al gta vanaf deel 2.

Zoals de titel al zegt loopt mijn spel vast op bepaalde punten dit zijn: Great ocean higway en W eclipse boulevard.

Vroeg mij af of meer mensen hier last van hebben of hadden.

Kan nu niet verder met het spel om dat ik tijdens een missie over great ocean moet en daar loopt hij dus continu vast ook buiten de missies heb ik dit probleem.

Link to comment
Delen op andere websites

Dit moet dan aan je console of aan de disc liggen. Heb je je console al lang of heb je krassen op of vingervlekken op de disc? Het kan ook zijn dat he te veel data op je console opgeslagen hebt. Dan raad ik je aan onnodige data te verwijderen.

Bewerkt: door AXIO
Link to comment
Delen op andere websites

Dit moet dan aan je console of aan de disc liggen. Heb je je console al lang of heb je krassen op of vingervlekken op de disc? Het kan ook zijn dat he te veel data op je console opgeslagen hebt. Dan raad ik je aan onnodige data te verwijderen.

Ook ik heb last van freezes en zo zijn er velen met mij (zoek internet maar af...). Schijfruimte is geen probleem (meer dan 100 GB vrij) Het lijkt erop dat ze een game op de markt hebben gebracht die eisen stelt aan je console en daar niet voor waarschuwen.

Volgens mij zijn het ook dezelfde plekken bij mij Stefan.

Bewerkt: door Timba69
Link to comment
Delen op andere websites

Dus om dit spel te spelen moet je een nieuwe console kopen???? Moet niet gekker worden.

Zeker omdat ik op internet al zo'n 100 reacties heb gevonden met hetzelfde probleem.

Geldt ook voor X-box users trouwens.

Bewerkt: door Timba69
Link to comment
Delen op andere websites

Kijk maar in het topic die je zelf aangemaakt hebt. Daar raad ik je aan Sony te bellen. Ik denk het probleem te weten maar ik zal nooit iemand aanraden geld neer te leggen voor een nieuwe console. Bel Sony en zij helpen je verder. Ga er maar wel van uit dat ze je PS3 gaan repareren en dat je je PS3 een poosje kwijt bent.

Link to comment
Delen op andere websites

Kijk maar in het topic die je zelf aangemaakt hebt. Daar raad ik je aan Sony te bellen. Ik denk het probleem te weten maar ik zal nooit iemand aanraden geld neer te leggen voor een nieuwe console. Bel Sony en zij helpen je verder. Ga er maar wel van uit dat ze je PS3 gaan repareren en dat je je PS3 een poosje kwijt bent.

Of gewoon dit spel terugbrengen naar de winkel omdat ik verder nergens last van heb? Lijkt mij stuk eenvoudiger.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb nog een oude witte xbox 360 arcade en heb nergens last van eigenlijk.

Spel doet het perfect.

+ krijg straks (Vanmiddag? Morgen?) een nieuwe xbox 360 Super Slim met 250 GB

geleverd omdat ik toch mijn xbox arcade niet echt vertrouw.

Dus ik heb simpel gewoon geen problemen, en ook geen problemen die gaan komen

als alles gewoon goed is. En anders ligt het gewoon aan het spel en moet het met een

update van Rockstar opgelost worden. :)

Link to comment
Delen op andere websites

Kijk maar in het topic die je zelf aangemaakt hebt. Daar raad ik je aan Sony te bellen. Ik denk het probleem te weten maar ik zal nooit iemand aanraden geld neer te leggen voor een nieuwe console. Bel Sony en zij helpen je verder. Ga er maar wel van uit dat ze je PS3 gaan repareren en dat je je PS3 een poosje kwijt bent.

Of gewoon dit spel terugbrengen naar de winkel omdat ik verder nergens last van heb? Lijkt mij stuk eenvoudiger.

Moet je zelf weten maar ik schat de kans klein dat het helpt.
Link to comment
Delen op andere websites

Kijk maar in het topic die je zelf aangemaakt hebt. Daar raad ik je aan Sony te bellen. Ik denk het probleem te weten maar ik zal nooit iemand aanraden geld neer te leggen voor een nieuwe console. Bel Sony en zij helpen je verder. Ga er maar wel van uit dat ze je PS3 gaan repareren en dat je je PS3 een poosje kwijt bent.

Of gewoon dit spel terugbrengen naar de winkel omdat ik verder nergens last van heb? Lijkt mij stuk eenvoudiger.

Moet je zelf weten maar ik schat de kans klein dat het helpt.

Waarom helpt dat niet. Alle andere spellen geven toch geen problemen? Dus gewoon niet meer spelen helpt toch.

Link to comment
Delen op andere websites

Lijkt me sterk dat het aan de game zelf moet liggen want dan had iedereen dat probleem. Bij mij is het spel nog geen 1 keer vastgelopen. Dit moet haast wel aan je console liggen.

Van welke console maak je gebruik en uit welk jaar welke versie etc.?

Link to comment
Delen op andere websites

Dus om dit spel te spelen moet je een nieuwe console kopen???? Moet niet gekker worden.

Zeker omdat ik op internet al zo'n 100 reacties heb gevonden met hetzelfde probleem.

Geldt ook voor X-box users trouwens.

Heeft niks met ouderdom te maken. Mijn xbox hier is de eerste generatie en heeft tot nu toe alles overleefd. GTA V speelt ie ook zonder grote problemen.

Link to comment
Delen op andere websites

Lijkt me sterk dat het aan de game zelf moet liggen want dan had iedereen dat probleem. Bij mij is het spel nog geen 1 keer vastgelopen. Dit moet haast wel aan je console liggen.

Van welke console maak je gebruik en uit welk jaar welke versie etc.?

PS3 Slim. Weet zo niet welk jaar en hoeveel GB. Hoezo?
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...