Jump to content

[VC|OV] wapens aanpassen


Big-Bear

Recommended Posts

Ook die woorden zoals "animation loop" of dat soort dingen zou ik graag uitgelegd zien met voorbeelden in een tut (met foto's liefst). Kortom, van het begin tot het einde van "weapon.dat"!

en als er nu niet dadelijk iemand die wel iets snapt van die hexadecimale getallen in weapon.dat van vice city aan een deftige tutorial begint zal ik het zelf maar moeten doen zeker. Dat is denk ik niet zo'n goed idee want ik heb geen ervaring met het schrijven van tuts en ik zou ook niet weten wie van die zaken van weapon.dat niets snapt, maar je weet nooit he.

Wie is voor dat iemand een tut schrijft?

Wie is voor dat ik hem schrijf?

Wie wilt hem zelf schrijven?

Wie heeft er een nodig?

Gewoon antwoorden op een van deze vragen lijkt me wel voldoende!

Weet je wat, probeer zelf eens dingen uit.

Uiteraard zijn tutorials wat beter maar als je zelf gaat uitvogelen hoe iets in elkaar zit leer je er meer van.

Je kunt niet zomaar zeggen van: ''Ik wil dat iemand een tut schrijft van het begin tot het eind van weapon.dat!''.

Niet iedereen heeft daar zin in zie je, daarom kun je beter zelf eens iets gaan uitproberen.

Grtz Devanna

Dat begrijp ik goed en ik vraag daarom ook zeer beleefd in mijn bericht of iemand daar zin in heeft. Zo nee dan hoeft dat niet. ik heb echter gen flauw benul van de a-kolom in weapon.dat, want normaal gesproken zou je daarmee de flags van een wapen moeten kunnen veranderen, maar bij mij gebeurt er niets meer dan dat het wapen een ander plaatsje inneemt in je wapen-inventiory ingame. Ik vind er gewoonweg geen logica in en zelf uiproberen heeft dus geen zin.

Om nog terug te komen op je reactie: vanaf ik weapon.dat helemaal snap zal ik er zelf een tutorial over schrijven. En een goeie! (mijn eerste)

Bewerkt: door jemodder
Link to comment
Delen op andere websites

Dat begrijp ik goed en ik vraag daarom ook zeer beleefd in mijn bericht of iemand daar zin in heeft. Zo nee dan hoeft dat niet. ik heb echter gen flauw benul van de a-kolom in weapon.dat, want normaal gesproken zou je daarmee de flags van een wapen moeten kunnen veranderen, maar bij mij gebeurt er niets meer dan dat het wapen een ander plaatsje inneemt in je wapen-inventiory ingame. Ik vind er gewoonweg geen logica in en zelf uiproberen heeft dus geen zin.

Om nog terug te komen op je reactie: vanaf ik weapon.dat helemaal snap zal ik er zelf een tutorial over schrijven. En een goeie! (mijn eerste)

Ik denk niet dat veel mensen die tutorial gaan volgen, als het niet over GTA IV of San Andreas gaat. Weinig mensen hebben nu behoefte aan tuts van GTA VC of GTA III

Apple-Mac

Link to comment
Delen op andere websites

Dat begrijp ik goed en ik vraag daarom ook zeer beleefd in mijn bericht of iemand daar zin in heeft. Zo nee dan hoeft dat niet. ik heb echter gen flauw benul van de a-kolom in weapon.dat, want normaal gesproken zou je daarmee de flags van een wapen moeten kunnen veranderen, maar bij mij gebeurt er niets meer dan dat het wapen een ander plaatsje inneemt in je wapen-inventiory ingame. Ik vind er gewoonweg geen logica in en zelf uiproberen heeft dus geen zin.

Om nog terug te komen op je reactie: vanaf ik weapon.dat helemaal snap zal ik er zelf een tutorial over schrijven. En een goeie! (mijn eerste)

Ik denk niet dat veel mensen die tutorial gaan volgen, als het niet over GTA IV of San Andreas gaat. Weinig mensen hebben nu behoefte aan tuts van GTA VC of GTA III

Apple-Mac

Niet veel, maar misschien wel een paar. Ik haat het dat iedereen zo geinteresseerd is in SA en IV! Daarom ga ik tuts maken en het maakt mij niet uit hoeveel mensen die dan lezen, hij is bedoeld voor mensen die hulp nodig hebben en die daar ook echt naar op zoek zijn. Ookal leest maar 1 iemand mijn tut dan nog heb ik toch die 1 iemand geholpen en dat is al voldoende voor mij.

Link to comment
Delen op andere websites

Dat begrijp ik goed en ik vraag daarom ook zeer beleefd in mijn bericht of iemand daar zin in heeft. Zo nee dan hoeft dat niet. ik heb echter gen flauw benul van de a-kolom in weapon.dat, want normaal gesproken zou je daarmee de flags van een wapen moeten kunnen veranderen, maar bij mij gebeurt er niets meer dan dat het wapen een ander plaatsje inneemt in je wapen-inventiory ingame. Ik vind er gewoonweg geen logica in en zelf uiproberen heeft dus geen zin.

Om nog terug te komen op je reactie: vanaf ik weapon.dat helemaal snap zal ik er zelf een tutorial over schrijven. En een goeie! (mijn eerste)

Ik denk niet dat veel mensen die tutorial gaan volgen, als het niet over GTA IV of San Andreas gaat. Weinig mensen hebben nu behoefte aan tuts van GTA VC of GTA III

Apple-Mac

Niet veel, maar misschien wel een paar. Ik haat het dat iedereen zo geinteresseerd is in SA en IV! Daarom ga ik tuts maken en het maakt mij niet uit hoeveel mensen die dan lezen, hij is bedoeld voor mensen die hulp nodig hebben en die daar ook echt naar op zoek zijn. Ookal leest maar 1 iemand mijn tut dan nog heb ik toch die 1 iemand geholpen en dat is al voldoende voor mij.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...