Jump to content

MW3 of BO2?


GuitarGuy666

Recommended Posts

Hallo iedereen,

Ik wil graag een call of duty spel kopen voor de PS3, maar welke vinden jullie beter?

Mw3 of black ops 2? En dan bedoel ik niet de campaign, maar de zobies/spec ops en de MP.

Groeten,

Supergtagamer

Bewerkt: door supergtagamer
Link to comment
Delen op andere websites

Ik zou sowieso voor BOII gaan. De zombie mode is vele malen beter dan de Spec Ops missies. De MP is niet erg verschillend, maar uiteindelijk zou ik ook BO kiezen voor de MP.

Black Ops 2 voor de Multiplayer? Het blijft jou mening maar serieus? Target Finder, LMG's zijn Overpowered, 12 Jarige Quickscopende kinderen (Die heb je in MW3 ook maar veel minder), Je gaat dood nadat je het hoekje al om bent.. :7

Link to comment
Delen op andere websites

Wij hebben inderdaad blijkbaar totaal andere meningen. :7 Zelf heb ik me veel meer geërgerd aan quickscopers in alle MW's dan in de games van Treyarch. En na een tijdje ben ik wel klaar met de MP en dan ga ik met de zombies aan de slag die ik veel leuker vind dan de Spec Ops.

Maar goed, hier kan SGG niet veel mee, even een vraagje, heb je CoD4?

Link to comment
Delen op andere websites

*bump*

Nog een laatste vraag:

Ik vond de zombies van black ops 1 en WAW echt supervet, maar die van black ops 2 ziet er niet echt leuk uit :(

Nu heeft MW3 wel weer survival mode en die lijkt me leuker dan de zombies mode van BO2. Ik ga geen spel van 35

euro kopen waarin ik alleen MP goed vind. Is de zombies mode van BO2 nou beter dan de survival mode uit

MW3, of is alleen de MP beter?

Link to comment
Delen op andere websites

*bump*

Nog een laatste vraag:

Ik vond de zombies van black ops 1 en WAW echt supervet, maar die van black ops 2 ziet er niet echt leuk uit :(

Nu heeft MW3 wel weer survival mode en die lijkt me leuker dan de zombies mode van BO2. Ik ga geen spel van 35

euro kopen waarin ik alleen MP goed vind. Is de zombies mode van BO2 nou beter dan de survival mode uit

MW3, of is alleen de MP beter?

Ligt eraan wat je leuk vind.. Ik speel amper zombies, tenzij iemand een hacked lobby host. (Kspeel op PC)

Survival is veel leuker vind ik. ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Black Ops II zombies is leuk als je alle DLC's van zombies hebt. De standaard die al bij de game zelf zitten is niks aan. Ik heb alle DLC's van Black Ops II dus ik ben vaak wel lekker bezig met zombies knallen.

Zeker met een map dat je met 2 of meerdere spelers kan spelen en dan een zombie bent. :D Als je dan als zombie een mens dood wordt je mens, vermoord een zombie jou wordt je zombie en moet je weer mens vermoorden. Wie het meest mens is geweest wint. Is echt leuk. :)

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...