Jump to content

Gezocht: Xbox360 crew!


--Simon--

Recommended Posts

Hallo iedereen,

Het is voor mij alweer een half jaar geleden dat ik de xbox gebruikte en heb sindsdien mijn vriendenlijst zo goed als leeg staan (ik ging er van uit dat de xbox rond deze tijd wel weg kon). Ik kon het toch niet laten en heb GTA V gekocht.

Nu staat het online gebeuren vlak voor de deur en zijn een vriend en ik op zoek naar een crew om gezamelijk mee rond te klooien in Los Santos. Wij zoeken naar mensen met een gezonde hoeveelheid humor die niet alleen maar serieus bezig zijn. Wij varieren graag tussen serieus samenwerken en het random free roamen.

We zoeken niet naar een grote georganiseerde groep, maar gewoon een aantal gezellige mensen die s avonds na school / werk even lekker los willen gaan in GTA. Op het moment gebruiken wij Skype voor communicatie, maar via de gewone xbox party is het ook mogelijk (wij hebben zelf problemen met echo en de slechte kwaliteit)

Ikzelf ben 21 jaar, m'n buddy is 16. Mijn IGN op xbox is ThatDutchIdiot. Je mag mij daar een bericht sturen, maar via hier is makkelijker.

Groeten

Link to comment
Delen op andere websites

Hoi Simon,

Ik ben net met een vriend een eigen crew (beide 23 jaar) begonnen. We zijn nu nog met zijn tweeën, maar zijn wel bezig om meer leden te werven.

En net zoals jij zijn wij ook op zoek naar mensen met een gezonde dosis humor om niet alleen maar serieus bezig te zijn. Lees anders ook even mijn topic op dit forum Het topic heet Vice Rollerz. Zo heet ook gelijk de crew.

Als je geïnteresseerd bent hoor ik het wel.

Groet,

Joost

Bewerkt: door joostm
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...