Jump to content

Beurs probleem!


savigoclan

Recommended Posts

Hallo allemaal,

Een snel vraagje!

Ik heb voor ongeveer 20 miljoen dollar op GTA 5 aan FRUIT aandelen

gekocht.

Nu zie ik -100 staan, en als ik er op klik komt er niets meer van

statistieken enzv. te staan….

Hoe los ik dit op?

Want het is nogal K*T!@$#&*@!!

Link to comment
Delen op andere websites

Je moet ze ook verkopen wanneer ze in het groen staan.

En wat doet dit topic trouwens in GTAForum Contests? Dit hoort meer in GTA: V General toch? :puh:

>>> Door Thundercover: Inderdaad. Verplaatst. :)<<<

Bewerkt: door Thundercover
Link to comment
Delen op andere websites

Het probleem bij Fruit zit hem vooral in het feit dat het bedrijf haar nieuwste smartphonemodel niet op de markt krijgt. Op bepaalde momenten zijn ze er van overtuigd dat het hun wel gaat lukken, en op andere wordt de release dan weer afgeblazen. Je begrijpt dat dit zijn gevolgen heeft voor de aandelen, die continu gaan stijgen en dalen. Om een goede investering te doen, raad ik je aan om met aandacht naar het nieuws op de radio te luisteren, waarop je bovenstaand bericht ook had kunnen horen. Misschien heb je ook wel iets aan deze pagina, waarop de basis van verhandelen van aandelen nog eens piekfijn staat uitgelegd.

Link to comment
Delen op andere websites

Oke nice!

Maar zal het weer opgelost worden?

Want anders ben ik wel veel kwijt

Heb je met Franklin de The Vice Assassination missie van Lester al gespeeld? Indien dit niet het geval is, kan je na deze missie je aandelen van Fruit met winst gaan verkopen. Anders is het volgens mij simpelweg de statistieken in de gaten houden en proberen verkopen wannneer je aandelen lichtjes omhoog gaan. (wat uiteraard een tijdje kan duren)

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...