Jump to content

geen missies meer


wesleysnijder

Recommended Posts

Ik denk dat wachten geen zin heeft we doen blijkbaar iets verkeerd Ik kwam vorige week ook niet verder dan 35% Toen ben ik zelfs helemaal opnieuw begonnen omdat ik niet wist wat ik moest doen. Nu ben ik al verder gekomen dan 35% ik zit op 39% Heb je de missie al gehad met dat je een politie agent bent en dan 2 racers moet pakken en de auto jatten?

Ja die heb ik gehaald. maar daarna kwam er niks meer.

Link to comment
Delen op andere websites

@ Janzuh,

Na de missie I fought the law (die met die politiemotoren) moet je switchen naar Trevor of Franklin. Met deze twee karakters speel je eerst de missie Eye in the sky waarbij Trevor in 'n politiehelikopter op zoek moet naar de eigenaar van 'n T - Z-type die vervolgens door Franklin gestolen en bij Devin afgeleverd wordt.

Startpunt van Trevor is 'n poiltiebureau, maar weet helaas niet uit m'n hoofd welke. Franklin's startpunt is het industrieterreintje waar de FIB missies ook beginnen.

Hierna is pas de JB700 missie (Deep Inside) aan de beurt. Die staat op de filmset in het studiocomplex. Echter zal je ook voor deze missie eerst door zo'n geel missiontriggerdingetje moeten lopen. Deze vind je zo'n 50 meter rechts vd ingang (die waar je in de prologue het complex oprijdt, die ander zie ik gemaskshalve als uitgang) van het studiocomplex bij 'n poort in de muur.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 7 years later...

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...