Jump to content

[spoiler/leak] GTA Online shop


Davedavy

Recommended Posts

Ik snap niet dat zoveel mensen klagen voordat ze dit systeem in werking hebben gezien, ik heb er tot nu toe dan ook niks op tegen. Het is niet alsof degene die hier gebruik van maakt een voordeel heeft. Het is namelijk zo dat hij ook zoals de rest gewoon alles moet unlocken, zoals dat ook in de Single Player het geval was. Het is dus niet dat iemand die net in de game stapt en gebruikt maakt van dit systeem gelijk de beste wapens en auto's kan kopen.

Bewerkt: door TalkingPear
Link to comment
Delen op andere websites

Ik snap niet dat zoveel mensen klagen voordat ze dit systeem in werking hebben gezien, ik heb er tot nu toe dan ook niks op tegen. Het is niet alsof degene die hier gebruik van maakt een voordeel heeft. Het is namelijk zo dat hij ook zoals de rest gewoon alles moet unlocken, zoals dat ook in de Single Player het geval was. Het is dus niet dat iemand die net in de game stapt en gebruikt maakt van dit systeem gelijk de beste wapens en auto's kan kopen.

Dat laatste weten wij ook nu pas en ik ben blij over deze info. Zoals Joriz hier zei levert het alleen een voordeel op bij het kopen van huizen, nou ik denk dat ik mij prima kan vermaken in een rijtjesflat als dat dan zo zie. :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

[...] 'virtueel geld'. Neemt niet weg dat er genoeg verslaafden zijn die dat wel zullen doen.

Virtueel geld.. Klinkt echt gewoon zo vies, net als dat het Habbo Credits zijn ofzo, het bereikt geen doel. En het is nutteloos, hopelijk gaan ze dit project niet doorzetten.. :7

Ja en als je veel geld investeerd aan ingame geld en je ps3/xbox gaat kapot heb je alles voor niks betaald..

Link to comment
Delen op andere websites

Dit is natuurlijk alleen maar extra bijverdienen voor Rockstar wat eigenlijk best wel een slim idee is.. Ik vind het eigenlijk belachelijk want degene die de meeste centjes in zijn portomonnee heeft die kan dus nu met een soort van voorsprong beginnen. Zelf zou ik dit nooit gaan kopen. Dit zal mijn hele online ervaring gaan beïnvloeden en daarom doe k het niet.

Link to comment
Delen op andere websites

[...] 'virtueel geld'. Neemt niet weg dat er genoeg verslaafden zijn die dat wel zullen doen.

Virtueel geld.. Klinkt echt gewoon zo vies, net als dat het Habbo Credits zijn ofzo, het bereikt geen doel. En het is nutteloos, hopelijk gaan ze dit project niet doorzetten.. :7

Ja en als je veel geld investeerd aan ingame geld en je ps3/xbox gaat kapot heb je alles voor niks betaald..

Dit soort dingen zijn gebonden aan je Playstation Network/Xbox Live account, niet je console.

Link to comment
Delen op andere websites

Meh, als het alleen maar voor cosmetica en extras is dan zie ik er geen graten in. Wie geen echt geld betaalt moet gewoon ietsje langer spelen - en krijgt naar mijn mening daarbij een grotere voldoening - voor dingen te kopen en unlocken.

Link to comment
Delen op andere websites

Je kan het ook zo zien, dit zorgt ervoor dat mensen met een druk bestaan (m.a.w. vele uren minder kunnen spelen op week basis) nog een beetje kunnen meedraaien met de mensen die straks weet ik het hoeveel uur aan het spelen zijn. Als geldpacks een voordeel op het spel zijn dan is vrije tijd dat ook, en ook dat is niet eerlijk verdeeld ;) zelf weet ik al dat ik niet zoveel kan spelen als een hoop anderen betekend niet dat ik minder ben maar zou wel betekenen dat ik strakt minder heb/kan omdat ik gewoon weg minder tijd heb...

Even advocaat van de duivel spelen :puh:

Ik weet niet of dat soort casual spelers well geld willen besteden... Het lijken me juist de mensen die hier veel tijd aan besteden die het doen...
Link to comment
Delen op andere websites

Ik zie het voorlopig gewoon als de shortcuts zoals ik die van BF3 ken. Mensen die minder tijd hebben kunnen voor een paar euro ook met alle goodies spelen, zonder daar uren voor hoeven te werken. Een aanpak waar mini-transacties de main manier van spelen is zou zelfmoord zijn voor Rockstar. Denk dat een hele hoop spelers dan vrij snel op het spel zijn uitgekeken.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...