Jump to content

Call of Duty Black Ops II


MostWantedKid

Recommended Posts

Call of Duty: Black Ops 2



Call-of-Duty-Black-Ops-2.jpg

Algemene informatie

[table=border]Ontwikkelaar|Treyarch

Uitgever|Ubisoft

Genre|Actie, first person

Aantal spelers|n.n.b.

Release|n.n.b.

Demo|n.n.b.[/table]

Na Black Ops, komt er waarschijnlijk Black Ops 2. Er is bevestigd dat er een paar domeinnamen zijn vernoemd naar Black Ops 2, en dit is gedaan door Activision zelf.

Activision registreert Blackops2.com

Vannacht is bekend geworden wat we eigenlijk al zelf hadden kunnen raden: dat Activision dit jaar waarschijnlijk Call of Duty: Black Ops 2 gaat aankondigen. Eind vorig jaar registreerde de grote uitgever diverse URL’s, van Black Ops 6 tot en met Modern Warfare 5. Allemaal om ervoor te zorgen dat EA niet weer stiekem de namen gaat registreren en laat linken naar Battlefield 3. Dat soort kinderachtig gedrag juichen we hier bij de PU *ahum* natuurlijk niet toe *kuch*.

www.blackops2.com bleef echter vrij tot vannacht. Dat kan twee dingen betekenen: of Acti had opnieuw moeite om de naam te bemachtigen óf ze doen het om alvast wat buzz te creëren bij goedgelovige gamejourna…uh, ik bedoel gevestigde gamejournalisten. Tenslotte is het dit jaar weer Treyarchs beurt om Bobby Kotick z’n geldbad te vullen. Black Ops staat nog steeds bovenaan in de multiplayerlijsten en zal dat de rest van het jaar waarschijnlijk blijven, zelfs met Modern Warfare 3. Is een nieuwe Call of Duty met de subtitel Black Ops 2 dus een gegeven?

Bron: Klik

We got good news for all of Call of Duty Black Ops 2 Fans, it appears Activision has secretly acquired the domain name blackops2.com.

Now, the domain blackops2.com has moved from Domains by Proxy to the privacy service provided by internet brand protection company MarkMonitor, which Activision uses this service to protect their domains. Activision made this step after announcing that the next Call of Duty will be a direct sequel to Black Ops, this give a big chances that there will be Black Ops 2 in 2012.

black-ops-2-domain.jpg

Bron: Klik

Official gameplay reveal trailer:

Hij begint trouwens na 0:50 seconden omdat hij van een YouTube kanaal komt, en diegene geeft eerst uitleg aan zijn abbonees.

Bewerkt: door Visser23
Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 693
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • BiglifeRPG

    111

  • TekaLoca

    87

  • Sammie_GTA

    59

  • PrioX

    53

Top Posters In This Topic

Posted Images

Het is nog niet eens zeker of de nieuwe Call of Duty een tweede deel van Black ops zal zijn, ik hoop het stiekum toch wel een beetje eigelijk. Aangezien ik het verhaal wel voor een Call of Duty game aardig vond in die koude oorlog, Black ops vind ik beter dan Modern Warfare 3. Dus hopelijk verrast Treyard de boel weer.

Link to comment
Delen op andere websites

Het is nog niet eens zeker of de nieuwe Call of Duty een tweede deel van Black ops zal zijn, ik hoop het stiekum toch wel een beetje eigelijk. Aangezien ik het verhaal wel voor een Call of Duty game aardig vond in die koude oorlog, Black ops vind ik beter dan Modern Warfare 3. Dus hopelijk verrast Treyard de boel weer.

Agree, ik vond treyarchs cod ook beter dan mw3.

Iig kan het wel, de prijectnaam (iron wolf) was al iets langer bekend maarja, ben wel benieuwd want echt officieel is het nooit tot nu toe.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik hoop dat er een nieuwe Black Ops komt. Vind Black Ops beter dan eender welke andere CoD dan ook.. Komt mischien omdat ik Call of Duty ben beginnen spelen vanaf Black Ops maargoed.

Nogmaals: ik hoop dat het komt en dat het snel aangekondigd wordt :D

Link to comment
Delen op andere websites

Hmm, sprak er laatst nog over maar om het maar Black Ops 2 te noemen vind ik een lag aan inspiratie hebben, omdat het dan ook een spel is dat zich afspeelt van rond de '60 t/m midden '80, bij MW zat er nog een verhaal lijn in die afspeelt op elkaar. Ben MW helemaal zat trouwens en speel vaker Zombs dan MW3..

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 maanden later...

Nou, de nieuwe Call of Duty wordt op 1 mei 2012 onthuld. Zal het daadwerkelijk Call of Duty Black Ops 2 zijn?

En wat zijn jullie verwachtingen van het spel, wordt het weer COD zoals we het kennen of proberen ze ons wat nieuws te geven? :*D

Link to comment
Delen op andere websites

Inspiratie hebben ze wel, in 5 jaar tijd is de naam alleen met een nummertje gecorrigeerd. En wat wil je, een vervolg op de story van Black Ops natuurlijk maar die maakte enorme tijdsprongen tot aan het eind van de koude oorlog dacht ik?

Link to comment
Delen op andere websites

en vervolg op de story van Black Ops natuurlijk maar die maakte enorme tijdsprongen tot aan het eind van de koude oorlog dacht ik?

Nee de koude oorlog was nog lang niet af in Black Ops. Speelde tussen '61 en '68 af. Dus ze hebben nog zo'n ongeveer 20 jaar van koude oorlog te gaan.

Link to comment
Delen op andere websites

Elke dag komt er nieuwe info vrij tot dat het 1 mei is. De info kan je op de COD website vinden en staat aangegeven in kleine schermpjes. Vandaag hebben ze een nieuwe video geplaatst waarin een wapen wordt getoond. Er gaat nu een gerucht rond dat het wapen een nieuwe Killstreak zou zijn.

Link to comment
Delen op andere websites

Laat het afkraken maar weer beginnen! Ik zal Black Ops 2 toch waarschijnlijk wel kopen, maar stiekum hoopte ik toch op World At War 2. Maar Black Ops 2 zal waarschijnlijk beter verkopen dan Modern Warfare 3. Black Ops verkocht ook beter dan Modern Warfare 2, dus dat word genieten geblazen online. Alleen als ze weer met dezelfde engine komen haalt de game niet hoger dan een 8 vrees ik.

Link to comment
Delen op andere websites

Black Ops 2 wordt hopelijk net zo awesome als Black Ops. Misschien wel zelfs beter ^^. Ik heb BO maanden gespeelt zonder me te vervelen, MW3 heb ik na een weekje al weer in de kast gelegd.

Denk ook wel dat het vrijwel zeker is dat het BO 2 wordt, en geen Eclipse of whatever, want blijkbaar is het laadscherm van callofduty.com morse code, en als je die vertaalt krijg je: Jawel... Black Ops 2.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...