Jump to content

Call of Duty Black Ops II


MostWantedKid

Recommended Posts

Ik dacht ergens gehoord te hebben dat dit Treyarch's laatste COD is. Dus daarom verwacht ik ten hoogste enkel een licht bijgewerkte engine.

Modern Warfare-serie daarentegen is wel afgelopen, dus van hen verwacht ik volgend jaar wel iets meer, of anders zal dit mijn laatste COD worden. Ik heb echt totaal geen lol gehad met MW3 in vergelijking met BO.

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 693
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • BiglifeRPG

    111

  • TekaLoca

    87

  • Sammie_GTA

    59

  • PrioX

    53

Top Posters In This Topic

Posted Images

Bumpss, want vannacht rond 19 uur 01 uur (2 mei) zou normaal de reveal trailer uitkomen. Volgens de game-informatie site waar ik altijd op kijk, is er al vanalles gelekt. Hieronder enkele screenshots, en check zeker hun site ook voor nog meer info: 4gamers.be

Maar goed:

img5051_01.jpg

img5051_02.jpg

img5032_02.jpg (<- deze was al bekend van de callofduty.com afbeeldingen)

Ook is de link waar waarschijnlijk vanavond de trailer komt te staan, ook al bekendgemaakt:

http://callofduty.com/uk/en/blackops2/videos/reveal

(je kunt nog niet kijken, wel al een thumbnail).

EDIT:

Uit al deze informatie zou je ook moeten kunnen afleiden dat deze Black Ops zich waarschijnlijk in de toekomst afspeelt. Misschien gaan we nu wel debriefen in de periode van 1970 tot nu of zo :puh:. Geen idee. (want BO I speelde zich dacht ik in de '60s af).

Ziet ernaar uit dat dat stuk van de teaser zich ook in Los Angeles gaat afspelen:

xgbqzq.png

EDIT:

LEES WEL: Zal pas beschikbaar worden rond 19 uur 1 uur (2 mei) vannacht :puh: (hopelijk veranderen ze de link ook niet xD).

* Die 19 uur is blijkbaar in de PDT-tijdzone.

Bewerkt: door vice
Link to comment
Delen op andere websites

Echt? lol

Waarom is de countdown dan nu al afgelopen :S. Beetje belachelijk.

Waarschijnlijk hebben zer geen rekening mee gehouden dat de tijden overal anders zijn :puh:

EDIT: Het is volgens mij 2:00 uur omdat wij nu in de zomertijd zitten :puh:

EDIT:

Mq9dQ.jpg

Stond tijdelijk op de officiële site van CoD

Bewerkt: door Sammie_GTA
Link to comment
Delen op andere websites

No way dat ik speciaal wakker ga worden voor die trailer hoor :puh:

Waar diende die countdown dan voor als het niet gelijk is bij iedereen.. Echt belachelijk..

Bewerkt: door TekaLoca
Link to comment
Delen op andere websites

Het ziet er wel vernieuwd uit. Ik moet wel even wennen want dit is totaal niet wat ik gewend ben van Call of Duty. Ik ben in ieder geval wel blij dat ze nu eindelijk iets nieuws proberen. Ik denk dat deze COD wel gaat aanslaan. Al moeten we zoals gezegd wel even wennen aan de settings die zich afspeelt in 2025. :puh:

Bewerkt: door PrioXCoMBo
Link to comment
Delen op andere websites

Zombies komen terug!

Naast de competitieve multiplayermodus, kent Black Ops 2 ook een Zombie-modus, net als de vorige Black Ops-game. Volgens Treyarch is dit de grootste en meest ambitieuze versies van Zombies die de ontwikkelaar ooit gemaakt heeft

Bron: >>Klik<<

Wel even naar beneden scrollen ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...