Jump to content

Call of Duty Black Ops II


MostWantedKid

Recommended Posts

Maar zo'n onbekend of onbelicht verhaal in een zelfde setting komt toch op hetzelfde neer? Het verhaal kan wel anders en boeiend zijn. Maar dat betekend niet dat je ineens vele nieuwe mogelijkheden hebt. En daar ging het vooral om. Je hebt nu drie keer een Modern Warfare gezien. Maar wat was nou het verschil tussen deze games? Je hebt nu vier WOII settings gezien. Wat was daarin het verschil buiten het verhaal om? En dan doel ik op voertuigen, wapens mogelijkheden etc. Die waren er gewoon bijna niet en daarom begon het te vervelen.

Nouja of het begon te vervelen, ligt natuurlijk aan de persoon die het speelt en hoe hij het ervaart. Je moet natuurlijk niet verwachten dat het wezenlijk anders wordt. Als je al van te voren gaat klagen met een nieuwe MW dat de mogelijkheden weinig nieuws bieden dan ben je den ik verkeerd bezig aangezien je eigenlijk al weet dat alles qua wapens het zelfde blijft, kun je wel klagen maar wat heeft het voor zin. Qua mogelijkheden zijn de games in verloop van tijd wel wat vooruit gegaan, maar meer in de trend van attachments en extra MP troep eromheen. Maar op een gegeven moment kun je niet veel meer toevoegen en dan wordt het overkill, wat voor mij bij MW3 het geval is. Dat de wapens hetzelfde zijn hoor je mij niet over klagen, alleen dat er teveel aan nutteloze dingen aan toegevoegd werd, was voor mij nou niet bepaald een geweldig iets.

Je moet dit zien als een nieuwe ''uitdaging''. Iets compleet nieuws. Als ze nu een COD hadden laten zien die weer in de koude oorlog in Vietnam afspeelde was het ook niet goed. Want dat was het weer 'hetzelfde' geweest.

En ik vind het enigszins leuk dat ze iets nieuws proberen, maar ik had hetzelfde gevoeld bij een nieuwe WWII, MW of Koude oorlog setting. Misschien vond ik dat wel interessanter aangezien die tijdperken me meer boeien dan Future War. Maarja dat is persoonlijk, een ander is daar op uitgekeken, geheel te snappen.

Een zelfde setting neemt weer vele oude features met zich mee. En dat is dus waar ik op doelde. COD heeft nu zoveel feedback gehad met daarin de melding dat ze iets anders moeten doen en niet weer hetzelfde. Treyarch is daar nu dus mee bezig door een nieuwe setting te creëren die nieuwe mogelijkheden voor de serie met zich mee brengt. Mogelijkheden waar vervolgen eventueel op kunnen bouwen of inspelen.

Nu brengt het nieuwe mogelijkheden met zich mee. Of vervolgen daar bij gebaat zijn, als die eral komen, is nog maar de vraag. Je kan dan dezelfde klachten krijgen als bij MW2 en 3 , dat het niet echt iets nieuws was. Tijd zal het leren, je hebt nu alleen wel veel meer vrijheid omdat je niet gebonden bent aan al reeds bestaande wapens omdat je niet een shooter maakt van de huidige tijd.

Als COD slim was geweest hadden ze dan niet zoveel van dezelfde settings moeten gebruiken. Want dan wordt het eentonig.

Eens, vooral MW. WWII waren twee verschillende games met elke een eigen storyline. Maar MW was qua verhaal te veel uitgesmeerd. Leuk verhaal, maar teveel uitgesmeerd. tel daar de eentonigheid van de MP bij op, zelfde onverwoestbare paintball vierkantjes met geen ruimte om lekker te schieten en je bent al gauw uitgekeken.

maar het feit is, is dat we nu te veel lazors, supah dupah invisible sights en andere shit krijgen, terwijl we juist back to basic moeten op opnieuw te kunnen bouwen.

Treyarch lijkt me juist nu terug te gaan naar de basic, het opbouwen van een shooter, en vervolgens de shooter op te bouwen. Dus beginnen met Future warfare. Dat erin een future warfare shooter lasers en andere dingen komen die jij beschrijft, verbaasd me dan niets. Of dat hier het geval is, denk het niet, +-10 jaar later dan huidige tijd zullen lasers de kogels al niet helemaal vervangen hebben lijkt me zo.

Vindt jij COD de laatste 5 jaar veel veranderd? Ik niet, het verhaal kan anders zijn maar er zijn nooit echt gigantische veranderingen geweest die ervoor zorgde dat het spel een andere kijk kreeg.

Ik denk niet dat deze CoD erg anders zal zijn, maarja is afwachten wat die vernieuwingen doen. Een SP met missies die leiden naar een eind, een MP met unlocks en alles erbij, speciale missies die je moest uitspelen op 1 manier. Ze lijken allemaal op elkaar ja, elk met hun eigen verhaal, al waren de drie MW vervolgen. CoD5 gaf me een andere kijk op WWII omdat je een ander deel ervan belichtte dan CoD2. Maar qua gameplay waren ze natuurlijk gelijk. Ja was soldaatje en je had maar te doen wat ze je beveelde. Wat deze gaat doen, ik ben benieuwd, maar ik verwacht geen echt vernieuwende dingen anders dan een andere setting. De details die je noemt, sommige kun je al vermelden bij andere CoD's en kun je je dus afvragen of ze vernieuwend zijn.

- Hoe het verhaal van Black Ops 2 afloopt, is afhankelijk van de keuzes die de speler maakt in de StrikeForce-missies; er zijn meerdere eindes. Daarnaast wordt het lot van bepaalde personages ook bepaald door de gemaakte keuzes.

Klinkt een beetje als kiezen welke rol je speelt in Special Ops, en aan het einde van CoD5 kon je ook al beslissen over het lot van twee personen.

- De onbemande drones zijn door Mason aan te sturen. Zo kan de hoofdrolspeler met een laser op een gebouw te mikken, om het bouwsel vervolgens onder vuur te laten nemen door een kleine helikopter.

Klinkt als perks van MW series of SP van MW1 (Russiche Heli ondersteuning) of MW2 (Stryker die je gebruikt om door de woonwijk te komen).

- Aangezien de game zich in de nabije toekomst afspeelt, krijg je toegang tot een aantal handige gadgets. Zo is er bijvoorbeeld een sluipschuttersgeweer beschikbaar die, door middel van een soort X-ray technologie, je door muren laat kijken. Handig wanneer een vijand achter een dun muurtje schuilt.

Visuele versie van de heartbeat sensor?

En zo kun je daarnaast ook andere games erbij halen maarja wat voor zin heeft dat. Je kunt je dus afvragen of ze wel degelijk geheel vernieuwend zijn, antwoord zal in het midden liggen. Ervaringen uit het verleden zullen worden meegenomen om ideeën te creëren lijkt me zo.

We wachten wel af op de komende gameplay video's.

Bewerkt: door madviper
Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 693
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • BiglifeRPG

    111

  • TekaLoca

    87

  • Sammie_GTA

    59

  • PrioX

    53

Top Posters In This Topic

Posted Images

http://oneofswords.com/2012/05/what-i-know-about-call-of-duty-black-ops-ii/

Nog wat interessants ^

Vooral over Single Player, maar wel weten we dat zombies nu beschouwd zal worden als een 'eigen game', dus niet meer als een 'uitbreiding' van Treyarch's game. Ik vermoed dus een heel aangepaste zombies.

En ook bij Multiplayer zouden ze grote veranderingen gemaakt hebben, veel is er niet over bekend, maar, om het in het engels nog eens te vertellen: "Multiplayer is no longer a one-size-fits-all solution. We’ve stripped the game back a lot and started from a very core place."

Link to comment
Delen op andere websites

Nouja of het begon te vervelen, ligt natuurlijk aan de persoon die het speelt en hoe hij het ervaart. Je moet natuurlijk niet verwachten dat het wezenlijk anders wordt. Als je al van te voren gaat klagen met een nieuwe MW dat de mogelijkheden weinig nieuws bieden dan ben je den ik verkeerd bezig aangezien je eigenlijk al weet dat alles qua wapens het zelfde blijft, kun je wel klagen maar wat heeft het voor zin. Qua mogelijkheden zijn de games in verloop van tijd wel wat vooruit gegaan, maar meer in de trend van attachments en extra MP troep eromheen. Maar op een gegeven moment kun je niet veel meer toevoegen en dan wordt het overkill, wat voor mij bij MW3 het geval is. Dat de wapens hetzelfde zijn hoor je mij niet over klagen, alleen dat er teveel aan nutteloze dingen aan toegevoegd werd, was voor mij nou niet bepaald een geweldig iets.

Je moet me zeker niet verkeerd begrijpen. Ik vond de vorige delen erg leuk. Maar als je 8 COD's maakt met daarin drie verschillende settings. Jah, dan kan het naar een tijdje nogal eentonig worden aangezien je de setting telkens opnieuw beleefd met een ander verhaal erom heen. Daar doelde ik dus vooral op. Je kan wel telkens COD's maken die zich in 1940 afspelen. Maar het brengt niks nieuws met zich mee buiten een nieuw verhaal. Geen nieuwe wapens etc aangezien je je toch in hetzelfde tijdperk bevind.

Als ze de setting veranderen of meer afwisselen kunnen ze ook meer nieuwe toevoegingen toevoegen die wel nut hebben. En dan doel ik vooral op de MP aangezien aan de singleplayer niet veel mis is. Buiten dat hij aardig kort is.

Nu hebben ze eindelijk een nieuwe setting die zoals gezegd veel nieuwe toevoegingen met zich zou kunnen meenemen. Natuurlijk zal de basis hetzelfde blijven. Maar denk aan de nieuwe wapens, killstreaks, mappen, equitments en misschien eventueel rangen etc. Als ze dat allemaal goed opnieuw inrichten wordt dit de COD waar we toch lang op aan het wachten zijn? Een COD die vernieuwingen met zich mee neemt. En geen COD die we telkens eigenlijk al gespeeld hebben.

En ik vind het enigszins leuk dat ze iets nieuws proberen, maar ik had hetzelfde gevoeld bij een nieuwe WWII, MW of Koude oorlog setting. Misschien vond ik dat wel interessanter aangezien die tijdperken me meer boeien dan Future War. Maarja dat is persoonlijk, een ander is daar op uitgekeken, geheel te snappen.

Dat is inderdaad persoonlijk. Ik vond die settings ook erg goed. Maar als je ze nu nog eens zou krijgen zou je weer dezelfde ''feeling'' krijgen als bij de oudere COD's zoals WaW of BO. En dan zou het weer snel eentonig worden omdat je ze al hebt meegemaakt en er dus bijna geen nieuwe toevoegingen zijn.

Nu brengt het nieuwe mogelijkheden met zich mee. Of vervolgen daar bij gebaat zijn, als die eral komen, is nog maar de vraag. Je kan dan dezelfde klachten krijgen als bij MW2 en 3 , dat het niet echt iets nieuws was. Tijd zal het leren, je hebt nu alleen wel veel meer vrijheid omdat je niet gebonden bent aan al reeds bestaande wapens omdat je niet een shooter maakt van de huidige tijd.

Daar heb je zeker gelijk in. Maar dit is een goeie ''nieuw start'' voor COD. Ik vond Black Ops 1 een flinke verbetering tegenover MW2. Hij nam vele nieuwe dingen mee zoals Theater, Combat Training, Wager Matches, COD Points etc. Als Treyarch nu iets moois maakt zou een volgende studio dit kunnen overnemen in hun ideeën en het eventueel verbeteren. Er zullen nu zeker nieuwe ideeën ''geboren'' worden voor COD die we nog nooit eerder hebben gezien. Volgende COD's kunnen hier weer flink op inspelen. Als voorbeeld neem ik de killstreaks uit MW1. Die hebben in MW2 een flinke verandering gehad. Ze deden weliswaar hetzelfde. Maar je had toch een stuk meer variatie en opties. MW3 heeft daar nog meer op in gespeeld door het te vernieuwen met Strike Packages.

Wie weet wat Treyarch nu verzint voor BO2 die een andere studio kan verbeteren in een nieuwe COD.

Link to comment
Delen op andere websites

Mmm, lees net dat de multipayer weer richting die van COD 4: Modern Warfare gaat. Misschien toch nog een leuke/goede COD? Vind de andere COD's geen flikker aan, altijd maar weer hetzelfde verhaaltje... Vandaar dat ik sindsdien Battlefield speel, maar daar gaat het hier niet om :puh:

Misschien dat ik hem koop, maar dat denk ik niet. Max Payne 3 komt eraan, daarna misschien Far Cry 3 tussendoor en daarna natuurlijk GTA V :tu: Maar ik ben nog altijd verslaafd aan Red Dead Redemption, dus helaas COD :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

e moet me zeker niet verkeerd begrijpen. Ik vond de vorige delen erg leuk. Maar als je 8 COD's maakt met daarin drie verschillende settings. Jah, dan kan het naar een tijdje nogal eentonig worden aangezien je de setting telkens opnieuw beleefd met een ander verhaal erom heen. Daar doelde ik dus vooral op. Je kan wel telkens COD's maken die zich in 1940 afspelen. Maar het brengt niks nieuws met zich mee buiten een nieuw verhaal. Geen nieuwe wapens etc aangezien je je toch in hetzelfde tijdperk bevind.

Helemaal mee eens, het kan vervelen, maar dat is natuurlijk geheel persoonlijk.

Als ze de setting veranderen of meer afwisselen kunnen ze ook meer nieuwe toevoegingen toevoegen die wel nut hebben. En dan doel ik vooral op de MP aangezien aan de singleplayer niet veel mis is. Buiten dat hij aardig kort is.

Nu hebben ze eindelijk een nieuwe setting die zoals gezegd veel nieuwe toevoegingen met zich zou kunnen meenemen. Natuurlijk zal de basis hetzelfde blijven. Maar denk aan de nieuwe wapens, killstreaks, mappen, equitments en misschien eventueel rangen etc. Als ze dat allemaal goed opnieuw inrichten wordt dit de COD waar we toch lang op aan het wachten zijn?

Afwisseling deden ze al een beetje, wisselen tussen WWII en MW en BO, maarja dat houdt natuurlijk op. Dat ze het nu helemaal een andere setting kiezen, is geweldig. Lang op moeten wachten? Afgezien van de stroom aan klachten die MW3 ontving, denk ik dat iets anders wel iets was waar gewacht op werd.

Nog wat interessants ^

Zeker interessant, ben benieuwd wat de media machine straks allemaal voor leuke filmpjes naar ons toe brengt. Graag wel eens een keer in 1080p :puh:

Bewerkt: door madviper
Link to comment
Delen op andere websites

Black ops vond ik al goed, dus dan gaat black ops 2 (waarschijnlijk) ook leuk worden.

Ik ben vooral benieuwd naar de zombie mode en de verhaallijn.

Ik heb gelezen dat je de zoon van mason bent, ik ben erg benieuwd wat er van sommige mensen is geworden.

Dan nog even dit.

Toen ik met die computer (in het hoofdmenu) zat te kloten.

Toen kreeg ik een bestand dat woods niet dood is.

Ik zal het nog wel even uitzoeken of dat woods is (is al een tijdje geleden...) of dat ze iemand anders bedoelen.

Link to comment
Delen op andere websites

De multiplayer van Call of Duty: Black Ops 2 is vanaf 'point zero' opgebouwd. Het team heeft de multiplayer van Black Ops op tafel gegooid en alle slechte elementen weggegooid. Volgens David Vonderhaar is dit dé multiplayer die iedereen wil spelen.

Het punt waar Vonderhaar op nadrukt is "One size does not fit all". Hij bedoelt hiermee dat dit de best gebalanceerde Call of Duty tot nu toe gaat worden. Er gaan zelfs geruchten rond dat Create-a-class, killstreaks, challenges en andere elementen uit de multiplayer verkleind of verwijderd worden. Dit zodat er geen scheiding meer bestaat tussen de pro's en de noobs, zodat iedereen kan genieten van een potje Black Ops 2. Maar niet alleen voor de gewone spelers wordt het leuk.

Bron: CallofDuty.nl

Link to comment
Delen op andere websites

De multiplayer van Call of Duty: Black Ops 2 is vanaf 'point zero' opgebouwd. Het team heeft de multiplayer van Black Ops op tafel gegooid en alle slechte elementen weggegooid. Volgens David Vonderhaar is dit dé multiplayer die iedereen wil spelen.

Het punt waar Vonderhaar op nadrukt is "One size does not fit all". Hij bedoelt hiermee dat dit de best gebalanceerde Call of Duty tot nu toe gaat worden. Er gaan zelfs geruchten rond dat Create-a-class, killstreaks, challenges en andere elementen uit de multiplayer verkleind of verwijderd worden. Dit zodat er geen scheiding meer bestaat tussen de pro's en de noobs, zodat iedereen kan genieten van een potje Black Ops 2. Maar niet alleen voor de gewone spelers wordt het leuk.

Bron: CallofDuty.nl

Ik hoop het zo erg

Link to comment
Delen op andere websites

Dus dan krijg je een standaard mannetje met wapen en mesje die je kan nemen. Bevalt het wapen of mesje je niet dan ben je gewoon fucked? Klinkt tot nu toe nog niet echt fantastisch vind ik...

Trouwens, draait deze op een nieuwe engine? Ik heb de vorige 5 pagina's niet gelezen excusé..

Link to comment
Delen op andere websites

Dus dan krijg je een standaard mannetje met wapen en mesje die je kan nemen. Bevalt het wapen of mesje je niet dan ben je gewoon fucked? Klinkt tot nu toe nog niet echt fantastisch vind ik...

Trouwens, draait deze op een nieuwe engine? Ik heb de vorige 5 pagina's niet gelezen excusé..

Nee, maar ze hebben er een hoop aan veranderd.

Link to comment
Delen op andere websites

Dus dan krijg je een standaard mannetje met wapen en mesje die je kan nemen. Bevalt het wapen of mesje je niet dan ben je gewoon fucked? Klinkt tot nu toe nog niet echt fantastisch vind ik...

Trouwens, draait deze op een nieuwe engine? Ik heb de vorige 5 pagina's niet gelezen excusé..

Dat klinkt inderdaad niet fantastisch. Maar waarschijnlijk zullen ze het create-a-class systeem niet zo veranderen. Misschien gaan ze de Battledield kant op...

Assault klasse: Hierin kan je alleen Assault Rifles in plaatsen zoals een AK-47.

SMG Klasse: Hierin kan je alleen Sub-machine guns in plaatsen zoals een P90.

LMG Klasse: Hierin kan je alleen een Light-machine gun plaatsen zoals een M60.

Sniper Klasse: Hierin kan je alleen een Sniper plaatsen zoals een L96A1.

En dan misschien nog wat extra slots (bijvoorbeeld 3) die je vrij speelt tijdens het ranken. In die klasses kan je dan een wapen plaatsen die jij wilt. Maar je kan een wapen maar eenmalig instellen. Dus je kan in die extra slots niet drie keer een M16A4 hebben. Zo zorg je ervoor dat er niet alleen de beste en sterkste wapens gebruikt worden. Zoals de Type-95 en de ACR 6.8 in MW3. Zo zouden ze het kunnen doen. En het lijkt me wel een goeie manier. Maar ja, hoe werkt het in de praktijk.

Ik en een vriend hadden afgelopen maandag nog een idee voor het killstreak systeem. Ons idee was dat je alleen maar team killstreaks kan vrijspelen door de objective te spelen. Voorbeeld:

Jij en je team veroveren een vlag in Domination. Als beloning krijgt heel het team een UAV. En dan bedoel ik niet elke speler van het team. Maar het team in het algemeen.

Jij en je team planten een bom in Demolition. Als beloning krijgt heel het team een Airstrike die random over de map wordt gegooid. De kills die gemaakt worden met die Airstrike komen op de naam van het team te staan. Dus er is geen speler die de kills op zijn naam krijgt. Wanneer de match is afgelopen kan je in de match report zien hoeveel kills je team heeft gemaakt met bijvoorbeeld een Airstike of helikopter.

Dit zorgt voor teamverband wat nu erg ontbreekt in Call of Duty.

De engine is inderdaad niet veranderd wel hebben ze het een update gegeven. Dit komt uit een artikel van COD.nl:

Call of Duty draait nu al jaren op dezelfde engine. Dit voornamelijk vanwege het feit dat de game op 60 fps zou moeten blijven draaien. Met huidige technologieën is dit op bepaalde platformen nog niet mogelijk, vandaar dat er geen nieuwe engine komt. Toch is de engine dit jaar compleet vernieuwd, aldus Treyarch.

Algemeen

Treyarch werkt namelijk aan onder ander betere lichteffecten, betere schaduwen en heeft in de engine een nieuwe techniek gezet met betrekking tot de textures in de game. Treyarch maakt tevens bekend dat de PC-versie zal draaien op DirectX11, waardoor de PC-versie er nét iets beter uit zal zien dan die van de andere platformen. Toch zullen er, volgens Mark Lamia, weinig verschillen zijn tussen de console en de PC.

Gezichtsanimaties

Ook de gezichtsanimaties zijn flink uitgediept. Dit vertelt Adam Rosas aan VentureBeat in een interview. In Call of Duty: Black Ops 2 worden de gezichten namelijk gemaakt door de nieuwe techniek Motion-scanning, die je onder andere tegenkomt in games als L.A. Noire. Door deze techniek wordt elk ademzuchtje van de persoon die opgenomen wordt in de game gestopt. Door de motion-scan techniek zul je ook echte emotie in karakters hun gezichten tegenkomen. Droevig, blij, opgelucht, van alles kun je tegenkomen. Rosas vertelt dit dit belangrijk is zodat het verhaal duidelijker overkomt.

”This is not an artist’s interpretation of what the performance should be. We work with actors to bring emotion to a scene. The markers on the actor’s face are in positions so they capture muscle clusters like the mouth or the side of the eyes. It adds so much more life to what we are trying to bring in terms of our storytelling abilities.”

De motion-scan techniek wordt niet alleen gebruikt op het gezicht. Ook de bewegingen van karakters worden opgenomen en zullen er daardoor beter uit gaan zien. Leuk weetje: er is zelfs een paard in de motion-scan studio geweest zodat de animaties in die scene ook realistisch verlopen.

Geluid

Geluid speelt een grotere rol dan ooit in Black Ops 2. Dit komt omdat de geluiden die we nu tot onze beschikking hebben er niet in 2025 nog zijn. Het sound-team van Treyarch moest dus zelf geluiden creeëren die we mogelijk in 2025 terug kunnen horen. Normaal gesproken ging het team gewoon naar een schietbaan om het geluid op te nemen, nu moest dit zelf gemaakt worden. Volgens Brian Tuey (Audio Director) een lastige taak.

“It was really important to us that we are not science fiction. We are taking some liberties with the sounds of the near future, but we get there through reasoning.”

Volgens Tuey zijn ze nog steeds bezig met het geluid te perfectioneren. Zo gaat het in deze Call of Duty uitmaken of je een geweer buiten of binnen afschiet. Het team kondigt in een interview met GameBeat aan dat Jack Well de main-soundtrack maakt voor Call of Duty: Black Ops 2.

Link to comment
Delen op andere websites

Treyarch werkt namelijk aan onder ander betere lichteffecten, betere schaduwen en heeft in de engine een nieuwe techniek gezet met betrekking tot de textures in de game. Treyarch maakt tevens bekend dat de PC-versie zal draaien op DirectX11, waardoor de PC-versie er nét iets beter uit zal zien dan die van de andere platformen. Toch zullen er, volgens Mark Lamia, weinig verschillen zijn tussen de console en de PC.

Dat betekent dus: Windows XP wordt niet meer ondersteund

Bewerkt: door Sammie_GTA
Link to comment
Delen op andere websites

Dus dan krijg je een standaard mannetje met wapen en mesje die je kan nemen. Bevalt het wapen of mesje je niet dan ben je gewoon fucked? Klinkt tot nu toe nog niet echt fantastisch vind ik...

Beter dan tich noobtubes bij je hebben en 1000 pistolen voor het geval je 10 assault rifles geen ammo meer hebben.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...