Jump to content

Geen missies meer


ronderon

Recommended Posts

hallo mensen ik heb een vraagje ik krijg geen missies meer bij gta 5 ik heb het spel nog lang niet uit gespeeld ik kan dagen en weken gaan gamen zonder dat ik op 1 of andere manier weer nieuwe missies krijg,ook als ik contact opneem met mijn contact personen gebeurt er niks,ook heb ik alles al opnieuw gespeeld maar het blijft maar zo,sommige mensen hadden gta al met een week uitgespeeld ik wil graag verder heeft iemand hier ervaring mee? kun je dit oplossen door codes of weet ik het? ik speel via de ps3 ik hoop dat iemand mij kan helpen

Weet je toevallig nog welke missies je als laatste hebt gespeeld? Op basis daarvan krijgen we een idee van waar je in het verhaal zit, en hoe je weer missies zou kunnen krijgen.

ehm hoe kan ik dat zien? ik heb al maanden niet meer gespeeld ik ging net met franklin ben nu over geswitch naar michael franklin heeft ook geen geld meer alleen nog punten wat ik zie maar wat ik ook doe franklin krijgt geen geld meer opnieuw,
Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 35
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Tommie59

    4

  • kristjaan10

    3

  • Danger_dog_guy_7

    2

  • tim25666

    2

ehm hoe kan ik dat zien? ik heb al maanden niet meer gespeeld ik ging net met franklin ben nu over geswitch naar michael franklin heeft ook geen geld meer alleen nog punten wat ik zie maar wat ik ook doe franklin krijgt geen geld meer opnieuw,

Als het goed is, kun je dat zien in Rockstar Social Club. Daar kun je inloggen met je PlayStation ID of Xbox account, en vervolgens kun je doorklikken naar GTA 5. Je kunt dan per personage een aantal statistieken bekijken, onder andere welke missie ze als laatste hebben gedaan.
Link to comment
Delen op andere websites

  • 1 maand later...

Hallo allemaal, ik kan geen missies meer op GTA 5 storymode. Ik heb alleen Micheal en Franklin vrijgespeeld, na de missie Grass Roots met Micheal krijg ik geen missies meer. Weten jullie wat ik moet doen? Alvast bedankt.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 4 maanden later...

ik zelfde probleem ik krijg ook geen missie meer ik heb gedaan zoals het hier stond pak auto voor vier mensen en ga naar steeg bel naar michel staat gangout.help me !

Link to comment
Delen op andere websites

ik zelfde probleem ik krijg ook geen missie meer ik heb gedaan zoals het hier stond pak auto voor vier mensen en ga naar steeg bel naar michel staat gangout.help me !

Dan is het geen geschikte plek om je ontsnappingsvoertuig te parkeren.

Als je met een geschikt voertuig op een geschikte plek staat, krijg je een notificatie linksboven in je scherm dat deze plek geschikt is.

Bij welke heist/missie ben je? Probeer je auto in de buurt van het doel dat je gaat overvallen te zetten. :)

Link to comment
Delen op andere websites

towtruk was de laaste missie of

Blitz Play een moet het zijn een van twee

Blitz play is de finale van die heist, dus ik denk dat het towtruck zal zijn.

Wat als je probeert de auto te plaatsen op een afgelegen parkeerplaats/terrein en dan het telefoontje pleegt?

Link to comment
Delen op andere websites

  • 7 maanden later...

ik heb zelfde probleem maar van mij was de laaste missie dead man walking en er voor waren 3 icoontjes toen missie heb gadaan waren icootjes weg toen ben ik Michael huis gegaan en andere kledij aan gedaan toen ging naar buiten ging begon de joga messie en toen missie werd geslaagd. toen waar nog altijd geen icoontjes

Als jullie weten hoe dit probleem oplosen

Dan ben ik wel blij :)

Bewerkt: door kristjaan10
Link to comment
Delen op andere websites

  • 4 maanden later...

Wie weet wat ik moet doen?

ik heb 77,5% van de missies gedaan maar er komt niks meer bij wat moet ik nu doen?

ik mijn mail al bekeken en ik heb iedereen al gebeld maar er gebeurt niks

 

Wie weet de email of het telefoon nummer van rockstar

Link to comment
Delen op andere websites

4 uur geleden, Daantjet zei:

Wie weet wat ik moet doen?

ik heb 77,5% van de missies gedaan maar er komt niks meer bij wat moet ik nu doen?

ik mijn mail al bekeken en ik heb iedereen al gebeld maar er gebeurt niks

Wat is je laatst gespeelde missie?

Dit kan je zien in je pauzemenu onder GAME > Replay mission en dan de bovenste missie. 

Link to comment
Delen op andere websites

  • 3 years later...
  • 3 maanden later...

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...