Drifter Posted February 1, 2022 Report Share Posted February 1, 2022 (edited) Goeie avond iedeeen weet iemand waarom ik geen missies heb mijn laatste missie was die met een nacht race met Hao ik heb micheal niet in mijn contact dus kan niet hang out drukken ik kan alleen de truck missies doen. Alvast bedankt Edited February 1, 2022 by Drifter Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jens.degryse Posted January 5 Report Share Posted January 5 Ik geraak er mooi verder door maar heb eem probleem op einde van missie 66 als ik naar franklin zijn huis rij kan ik niet meer veder spelen Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gta5mtf Posted May 30 Report Share Posted May 30 Guys, ik zit vast op 75,6% “Death At Sea” weet iemand wat ik kan doen? Alvast bedankt! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
20-12-1989 Posted August 18 Report Share Posted August 18 trevor moet via de email een aantal locaties vinden maar ik kan de 2e nergens vinden. weet iemand waar ik die kan vinden? of kan ik dit ook overslaan? dit is het enige wat ik nu nog kan doen verder loop ik ook vast. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
20-12-1989 Posted August 18 Report Share Posted August 18 Op 24-9-2013 om 22:48, ronderon zei: Ben er achter gekomen hoe je verder moet als je rond de 34 procent vast zit. Pak een auto waar 4 man in kunnen SUV b.v. rij de auto ergens in een steeg stap uit en bel Michel. Daarna verschijnt er een nieuwe letter in de map en kan je verder met de gameplay! Bij mij werkt dat niet ik heb alle e-mails en sms’jes als gelezen staat ook geen missies meer tussen wat moet ik nu doen? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Thieben Posted August 29 Report Share Posted August 29 Kan iemand mij helpen ik heb de heist gedaan ik zit op 79% maar kan niet meer verder Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts