Jump to content

[SPOILERS] Kan ik m nu niet 100% uitspelen?


Entiendo

Recommended Posts

Ik heb het verhaal uitgespeeld en ben nu bezig om het spel 100% uit te spelen.

Nu ben ik erachter gekomen dat dat waarschijnlijk niet meer mogelijk is voor mij.

Ik heb de hitchhikers (mensen die een lift nodig hadden) afgezet op hun eigen bestemming.

Ik heb dus later gelezen, dat als je deze mensen met Trevor een lift had gegeven, dat je die mensen dus ook op een andere plek kan afzetten, namelijk ergens bij Mount Chilliad waardoor die mensen ontvoerd/vermoord worden.

Als je 4 lifters naar Mount Chilliad brengt, krijg je een missie dat Trevor word ontvoerd waardoor je hem moet gaan redden en al die gasten moet gaan vermoorden.

Deze missie kan ik helaas niet doen, omdat ik maar 1 persoon naar Mount Chilliad heb gebracht.

De liftersmissies kun je ook niet opnieuw spelen.

Iemand een idee hoe ik het toch voor elkaar krijg zonder het hele spel weer opnieuw te spelen?

Link to comment
Delen op andere websites

Als je hem 100% wilt hebben, moet je ook alle telefoontjes van mensen die hulp nodig hebben hebben geantwoord, als je dat niet hebt gedaan, mag je overnieuw beginnen..

Dit meen je niet?! Waar haal je die info vandaan als ik vragen mag? Pfff dat zou echt kut zijn...moet ik met die game dus ook alle stuntjumps enzo opnieuw doen?

Link to comment
Delen op andere websites

Als je hem 100% wilt hebben, moet je ook alle telefoontjes van mensen die hulp nodig hebben hebben geantwoord, als je dat niet hebt gedaan, mag je overnieuw beginnen..

Dit meen je niet?! Waar haal je die info vandaan als ik vragen mag? Pfff dat zou echt kut zijn...moet ik met die game dus ook alle stuntjumps enzo opnieuw doen?

Ik ruik hier bullsh*t. Die telefoontjes zijn niet in de checklist aan dingen voor de 100%.

http://socialclub.rockstargames.com/games/gtav/career/checklist

Gewoon daar kijken en checken welke je nog moet uitvoeren. Nergens staat iets over "Help out a familymember" of dergelijk. Staat ook trouwens niks over die andere hitchhiker opdrachten. Random events kun je er gewoon 14 van doen

Link to comment
Delen op andere websites

Ik las dus net dat je voor de Altruist 'missies' moest beginnen door een dronken man naar Mount Chiliad mee te nemen? Hoeveel van deze random events zijn er en kan je zo ook opnieuw spelen?

Je hebt 57 random events in totaal en je hoeft er slechts 14 te doen voor de 100%. De iets wat unieke kun je maar één completen, maar de gene zoals de bike dief verschijnt constant ("Hey!, he took my bike again!") Als je faalt bij één, verschijnt ie als het goed is gewoon nog een keertje

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...