Jump to content

PSN wachtwoord vergeten


thebig

Recommended Posts

Met GTA V Online in het vooruitzicht en ook met de mogelijkheid tot allerlei extra's in GTA V zelf wou ik mijn oude Rockstar Games Social Club account eens oprakelen dat ik al een hele tijd heb, maar niet gebruik. Toen ik echter mijn PSN-account eraan wou koppelen, werd het e-mailadres en het wachtwoord gevraagd. Alleen heeft mijn broer dit wachtwoord ingesteld toen we de PS3 aanschaften en is hij het domweg vergeten. Ik heb reeds geprobeerd om via de optie 'wachtwoord vergeten' mijn wachtwoord op te halen, maar na 2 dagen heb ik nog altijd geen mail gekregen. Als ik nu nog eens probeer een mail te laten sturen, wordt de melding gegeven dat ik op dit moment mijn wachtwoord niet kan wijzigen en later nog eens moet proberen. Het mailadres is van een speciale webmailer (dus niet conventionele als Hotmail of g-mail) die aan mijn broer gegeven was voor de scouts, maar die kan normaal ook andere mails ontvangen en beperkt zich niet alleen tot mails die intern worden gestuurd. Het mailadres veranderen is geen optie, want daar heb je, je raadt het al, het wachtwoord voor nodig. Ik heb er niet al te veel hoop op, maar wil het toch hier nog eens vragen: is er een andere manier om mijn PSN aan mijn RGSC-account te koppelen waarvoor het wachtwoord niet nodig is? Of ben ik gewoon ongeduldig en kan iemand, die ervaring heeft in zijn PSN-wachtwoord te vergeten, bevestigen dat het een aantal dagen duur vooraleer die mail aankomt? Sorry trouwens dat ik geen structuur heb aangebracht in mijn tekst met enters, maar door een of andere geheimzinnige kracht werkt mijn enterknop niet op GTAF via mijn laptop.

Link to comment
Delen op andere websites

Sorry trouwens dat ik geen structuur heb aangebracht in mijn tekst met enters, maar door een of andere geheimzinnige kracht werkt mijn enterknop niet op GTAF via mijn laptop.

Heeft mijn PC ook last van, maar alleen op GTAGames.nl en nergens anders. Weet ook niet wat het is.
Link to comment
Delen op andere websites

Ik denk dat jou broer een wachtwoord heeft ingesteld van minimaal 9 tekens. Vraag je broer even of hij paar wachtwoorden wil proberen/vertellen van 9 tekens. Als het dan niet werkt doe dan nog eens wachtwoord vergeten en anders moet je even de Helpdesk bellen

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...