FireFighter Posted September 29, 2013 Report Posted September 29, 2013 Hallo, Ik heb een paar vragen over GTA V: - Ik heb de storyline uitgespeeld, is het nu nog mogelijk heists te doen? En dan bedoel ik niet een 24/7 of een liquor store beroven - Ik kan geen in-game gemaakte foto's opslaan, ik krijg een melding dat de service niet beschikbaar is. Nog meer mensen met hezelfde probleem? - is het mogelijk ergens scuba gear te kopen? Want nu krijg ik alleen scuba gear als ik in een onderzeeër stap bij de nuclear waste depot Bedankt. FF Quote
Ezra24rct3 Posted September 29, 2013 Report Posted September 29, 2013 1, Nee niet mogelijk. 2, Had ik, maar nu niet meer. 3, Nee Quote
Faenty. Posted September 29, 2013 Report Posted September 29, 2013 1. Je kunt heists herspelen, maar dit zal geen invloed hebben op je verhaal/geld. 2. Welke melding krijg je precies? (Ze zijn aan ze bijna allemaal aan het werken, er zijn nu nog redelijk wat bugs natuurlijk) 3. Nee, wel krijgje ze opsommige bootjes zoals de dinghy. Quote
Davedavy Posted September 29, 2013 Report Posted September 29, 2013 Op je laatste vraag: Je hebt wel een duikpak in je kledingkast. Quote
Recommended Posts