Jump to content

Online release


Yoeerii

Recommended Posts

Ik zit hier dus allemaal wel lekker nog eventjes van mijn vrije dag te genieten, terwijl ik eigenlijk voor het eerst op tijd wilde gaan slapen.

Maar ik wilde wachten tot 0:00 voor GTA: Online, nu zegt iemand tegen mij dat je pas om 6:00 kan beginnen... Klopt dit?

>>> Door Svenie: Topic verplaatst naar GTA Online forum.<<<

Link to comment
Delen op andere websites

Ik weet niet wanneer Online uitkomt, maar ik denk dat je beter niet de hele nacht kan gaan wachten maar beter gewoon morgen gaan spelen, want als ze Online worldwide tegelijk openen dan denk ik dat de kans heel klein is dat de servers alle spelers aankunnen.

Link to comment
Delen op andere websites

Niemand weet wanneer de servers online gaan en rockstar is aardig stil dus kijk niet raar op als de servers er uitklappen en het een week duurt om dit te herstellen.

Meerdere sites hebben het over 5 oktober als de servers eruit klappen en ik denk dat rockstar niet bekend gaat maken hoelaat het word om overbelasting van de servers te voorkomen.

Maar we kunnen wel blijven gokken maar we zullen het morgen merken , persoonlijk denk ik dat morgen de bom barst en de servers het gaan begeven , 15 miljoen spelers tegelijkertijd kan geen 1 game aan!!.

Einde van de week stabiel denk ik!!

Link to comment
Delen op andere websites

Niemand weet wanneer de servers online gaan en rockstar is aardig stil dus kijk niet raar op als de servers er uitklappen en het een week duurt om dit te herstellen.

Meerdere sites hebben het over 5 oktober als de servers eruit klappen en ik denk dat rockstar niet bekend gaat maken hoelaat het word om overbelasting van de servers te voorkomen.

Maar we kunnen wel blijven gokken maar we zullen het morgen merken , persoonlijk denk ik dat morgen de bom barst en de servers het gaan begeven , 15 miljoen spelers tegelijkertijd kan geen 1 game aan!!.

Einde van de week stabiel denk ik!!

Zoo.. jij hebt er veel vertrouwen in.. Ikzelf denk dat ze de servers 0:00, Amerikaanse tijd, open gooien. Spijtig genoeg is dat voor ons 9:00 morgenochtend en de eerste paar uur is het hoogstwaarschijnlijk knokken voor connectie. Ik ben er van overtuigd dat Rockstar een flinke hoeveelheid servers klaar heeft staan. Als zij zien dat ze 15 miljoen games verkopen, spelen ze daar qua servers op in. We zullen morgenavond zien :)

Link to comment
Delen op andere websites

Als ik jullie was zou ik gewoon telkens op Start drukke in het spel en naar Online gaan.. Misschien ben je dan wel de eerste die Online is van de andere 999.999.999 mensen :bier:

Zelf denk ik dat het hier pas tegen de avond online zal komen, dat ze in hem rond de middag amerikaanse tijd online gaan gooien en dan zal het hier 6 uur zijn ofzo? En dan mag je hopen na 100x opnieuw Online te gaan normaal kan spelen.. Zal gewoon nog effe lekker paar dagen wachten met Online :klap:

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...