Jump to content

[Ervaringen] Wat vind je van GTA: Online tot nu toe?


HA5H

Recommended Posts

Ik heb geen crew, wilde eerst even zelf rond kijken. Ik weet ook niet ofdat het voor mij handig is om in een crew te gaan, aangezien ik niet zo vaak kan spelen als dat ik zou willen.

Een crew is niet zoals een grote clan oid. Het is echt aan te raden om een crew te zoeken, want de game zoekt automatisch een lobby met mede crew leden. Bovendien zul je constant invites krijgen voor missies, omdat andere crew leden in een lobby op "Invite crew members" drukken en dus jou een invite sturen.

Alleen maar positieve effecten, geen negatieve. Tenzij je een grote crew zoekt, die een eis aan activiteit stellen.

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 96
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • --Simon--

    12

  • bossofzeeland

    6

  • Dragon__rage

    6

  • TalkingPear

    5

Aah.. Ik zag een crew dus identiek aan een clan.

Eisen moet ik inderdaad niets van weten, het gaat tenslotte om plezier te hebben in een spelletje, eisen gaan daar bij mij erg tegenin :).

Weten jullie nog leuke crews dan? (moet er wel bij vermelden dat ik geen head-set o.i.d. gebruik).

En 9 van de 10x mute ik mensen omdat hun herrie de muziek en geluidseffecten overstemt.

Edit:Zijn jullie al eens opgeblazen met het starten van jullie eigen wagen??

Ik ben gister avond afgeschoten, maar mijn wagen stond daar nog. Terug gerend, in de auto gestapt om desbetreffende persoon plat te rijden.

Helaas, auto gestart en..... BOOOM. had ie mijn wagen voorzien van een bom :S (voor iets van $418 of zo kreeg ik links bovenin te zien).

Ik wist niet eens dat dit mogelijk was. (ik kan het iig nog niet).

gelukkig was/ben ik goed verzekerd, en kreeg ik een splinter nieuwe wagen, na 1 telefoontje en zonder papier werk!

Kunnen auto-verzekeringen in het echt nog wat van leren :D

Bewerkt: door Dragon__rage
Link to comment
Delen op andere websites

Die bounties werken niet lekker. Ik zat met iemand in een team in een missie en die persoon krijgt een bounty op z'n hoofd. Mijn auto aim ging vanaf dan steeds automatisch op die teammate. Natuurlijk hem per ongeluk gekilled (maar wel het geld geïnd) en mission failed.

Link to comment
Delen op andere websites

De xbox loopt inderdaad zonder problemen. Zondagavond knalde de servers er uit en degene die 'Retry' bleven drukken (zoals ik) zijn hun character kwijt. Degene die wel gewoon direct stopten, hebben nergens last van gehad.

Bij veel mensen loopt de xbox zonder problemen maar er zijn er ook nog veel met onmenselijk veel problemen!!!

Link to comment
Delen op andere websites

Over Bounty gesproken,

zag gister een prima bakie langs rijden ik denk die moet ik hebben,niks bijzonders. Ik gooi die gast eruit (geen online player), neem plaats in zn auto.

opeens 4 schietende autos achter me aan + police. Ik weet ze nog net af te schudden en krijg vervolgens een sms van

anonymous: 7000 $ bounty op me hoofd.

het is dat ik weg moest maar volgens mij wachten er me een paar op strax die me niet willen knuffelen.

Link to comment
Delen op andere websites

De xbox loopt inderdaad zonder problemen. Zondagavond knalde de servers er uit en degene die 'Retry' bleven drukken (zoals ik) zijn hun character kwijt. Degene die wel gewoon direct stopten, hebben nergens last van gehad.

Bij veel mensen loopt de xbox zonder problemen maar er zijn er ook nog veel met onmenselijk veel problemen!!!

Naast de duidelijke server problemen, zijn er in de game zelf weinig problemen hoor. Enige grote probleem dat ik zie is de manier hoe GTA het geheugen gebruikt met auto spawns, maar dat kunnen ze pas in next-gen fixen, omdat er dan meer geheugen beschikbaar is.

Link to comment
Delen op andere websites

--Simon-- Speel jij op de Xbox of PS3??

Ik heb gister avond nog even een paar uurtjes wat lol getrapt in LS.

Het begon een beetje vreemd:

0_0.jpg

Begon in de auto, gelijk geparkeerd en uitgestapt om ergens een auto te jatten en te verkopen.

staat achter "mijn wagen" nog een keer mijn wagen gespawned. Die laatste had dus ook het auto tekentje op de map.

Heb ze voor de foto naast elkaar gezet zodat zowel voor en achterkant zichtbaar zijn.

(PS. heb zelfs de kentekens vergleken, en die kwamen overeen).

Heb intussen 2 races verloren (winnaar was lvl 27 en ik lvl5) hij had eerste engine tuning al gehad begreep ik uit zijn gesprek. Bij deze race wel op hem gewed, dus als het goed is heeft mij dat wat extra cash opgeleverd.

Ook had ik gister een Rifle (met maar 4 kogels) in mijn weapon wheel.. geen idee waar die vandaan kwam/komt, heb hem ook nog niet gebruikt, en hij staat er niet bij op social club.

Ik zie trouwens op social club dat je wagens kan exporteren?? Nu heb ik er al een aantal verkocht bij LS customs, maar bij export staat 0, dus ik neem aan dat je ergens anders ook nog wagens heen kan brengen? Of is dit gewoon een foutje?

En wie weet er een Crew waar mensen leuk met elkaar omgaan (dus niet elkaar constant afschieten). Het word nu wel een beetje flauw om steeds opgejaagd te worden, vooral omdat de spelers waarbij ik terecht kom al toegang hebben tot behoorlijke wapens, en dus gauw het loodje leg.

Link to comment
Delen op andere websites

Export is voor Simeon. Hij stuurt je een een SMS'je met een drietal wagen die je moet zoeken en kan afleveren in de dokken.

Voertuig duplicatie bug heb ik ook gehad, doch iets minder expliciet. Na een paar jobs terug naar free mode; mijn auto staat daar op straat. Naar m'n garage gereden en daar stond exact dezelfde auto al in. Nu heb ik tweemaal exact dezelfde auto. Eentje insured en de andere niet.

Link to comment
Delen op andere websites

Ten eerste hallo iedereen ik ben *nieuw* hier (had altijd wel een account ten tijde van S.A en GTA4 , maar kwijt geraakt), ik altijd heel veel GTA gespeeld vanaf GTA3 t/m GTA4 met de 2 expansies, maar ben op een dag helemaal gestopt met GTA maar wel altijd uitgekeken naar GTA5, ben trouwens een *diehard* pc speler maar kon het niet laten om (mijn eerste) console xbox360 te kopen met uiteraard GTA5 en het bevalt echt meesterlijk(heb meteen de PS4 besteld lol), maargoed ik weet het verkeerde topic etc maar wou toch ff kort voorstellen. Nu eindelijk mijn vraag: hoe verkoop je auto`s in GTA online, of moet je daar een bepaald lvl voor hebben, ben nog maar lvl 7.

Link to comment
Delen op andere websites

Hoe zit het nou precies met crews spelen? sorr maar snap er echt ff niks van. Dit is ook de eerste keer dat ik echt ga beginnen met online spelen.

Ik zit ondertussen in een crew. Maar wat verder de bedoeling is.. i dontknow.. want speel gewoon missies enzo maar dan zit je altijd met andere mensen.

Als iemand mij beetje kan helpen! :)

(voel me echt zn sukkeltje hahaha)

Link to comment
Delen op andere websites

Wagens verkopen kan bij LS Customs (ongeacht je lvl) om de 48 min. als ik me niet vergis.

Crews kan ik verder niet echt wat over vertellen, aangezien ik (nog) niet bij een crew zit.

Wat ik een groot nadeel vind online, is dat ik af en toe helemaal geen wagens op de weg zie, zelfs op de highway niet.

Vervolgens net zo irritant is het spawnen van wagens. Volgens mij is dat afhankelijk van wat je zelf rijdt op dat moment. :(

Gister wel appartment van 87K gekocht, en gelijk een Sabre GT opgesnort (vrij makkelijk gevonden, door het goede type auto te jatten en rond te gaan rijden).

Deze de garage ingeraced, en als het goed is, heeft hij nu ook gelijk een chip dat ik kan zien waar hij staat. (weet iemand trouwens wat een verzekering kost??)

Link to comment
Delen op andere websites

Wat ik een groot nadeel vind online, is dat ik af en toe helemaal geen wagens op de weg zie, zelfs op de highway niet.

Vervolgens net zo irritant is het spawnen van wagens. Volgens mij is dat afhankelijk van wat je zelf rijdt op dat moment. :(

Dit komt door de beperkingen van de oude consoles en de manier hoe GTA geheugen benut. Hij laadt een aantal auto's en spawnt deze dan overal, ipv een grote variateit te maken. Dat zullen ze ook niet kunnen oplossen, omdat het systeem waar ze de game voor ontwikkelen dit niet toelaten. GTA IV had het nog erger met het bekende 'taxi's overal' probleem. Je kan zeggen dat het hoort bij het beeld van New York, maar de engine van GTA IV koos de low-res modellen aan auto's, zoals de taxi. Daarom kom je in GTA IV vooral de simpele wagens tegen, omdat de engine deze voorkeur geeft om te spawnen.

Het is inderdaad gewoon om dezelfde auto te zien waar jij in rijdt. Het systeem laadt jouw auto en dus neemt deze een plek in voor een ander model. Dus spawnt hij deze ook maar, want hij is toch geladen. Klinkt heel stom, maar zo werkt het momenteel gewoon..

Zodra Rockstar eindelijk de vrijheid krijgt om op next-gen te gaan ontwikkelen, gaan wij vooruitgang zien. Hopelijk maken ze voor de GTA V PC port niet dezelfde gigantische fouten.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik vind het ruk dat als je in een gesloten vrienden sessie een missie doet en daarna niet verder missie wil doen, je weer terug keert naar een wereld vol vreemden in plaats naar je vrienden sessie. Dat vind ik erg vervelend. Voor de rest wel mooi allemaal. Ook mis ik het ouderwets knallen op de politie met alle wapens zonder dat ik me zorgen hoef te maken om mijn ammo enzo.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...