Jump to content

[Ervaringen] Wat vind je van GTA: Online tot nu toe?


HA5H

Recommended Posts

  • Reacties 96
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • --Simon--

    12

  • bossofzeeland

    6

  • Dragon__rage

    6

  • TalkingPear

    5

Het rank systeem en de unlocks beloven veel goed. De hoge prijzen voor upgrades en zo zorgt ervoor dat je wel waarde hecht aan je spullen. Ik ben nog geen één keer dood geweest en ik heb nog geen enkele schade gereden. Ben erg benieuwd hoe het straks is zodra alles vloeiend loopt. Kijken hoe voorzichtig ik dan nog ben :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Ik kom er wel in en wil missies doen etc, maar ik word er steeds uitgegooid door andere spelers?

Blijkbaar ben ik een 'bad sport'. Ok 1 van alle keren zou je kunnen zeggen dat ik niet aardig was (iemand anders neergeschoten zonder reden).

Maar verder heb ik een race niet uitgereden omdat ik uit de bocht vloog naar dat diepgelegen kanaaltje en dara niet op tijd uit kwam. En de andere keren liep ik rond of zat ik in de settings rond te kijken.

Iemand enig idee wat ik fout doe?

Link to comment
Delen op andere websites

Ik had dat dus al voor die eerste keer dat ik iemand neerschoot.

En ik krijg het gewoon elke keer, wat ik ook doe. Dat is het rare. Die ene keer snap ik dus wel. Maar wat doe ik de andere keren fout. Ik log in, rij wat rond, kijk in de settings en pats boem kicked out by other players.

Ik wil me graag goed gedragen, maar als dit slecht gedrag is... how on earth moet ik me dan gedragen? ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Ik denk niet dat het 'kicked by other players' betekend dat de andere mensen jou eruit hebben gestemt. Ik denk eerder dat het een error is dat je de verbinding kwijt bent. Ik had gisteren dat ineens iedereen tegelijk de lobby leavde. Toen zat ik in m'n eentje online :muur:

Link to comment
Delen op andere websites

Heel tof, heb er tot nu toe zo'n zeven uur ingestoken denk ik en ik het is precies wat ik er van verwacht had. Sommige mensen vonden de character creator nogal tegenvallen, en daar ben ik het mee eens maar ik ben alsnog tevreden met mijn character dus daar ga ik verder niet moeilijk over doen. Ook het kopen van kleding en voertuigen vind ik geweldig, ik vind het altijd een groot pluspunt als games dit soort opties hebben en hier is het ook nog een goed uitgewerkt.

Gewoon rondrijden en winkels overvallen met mensen is ook erg vermakelijk, helemaal als je partner op het punt staat je te verraden en jij hem een koekje van eigen deeg geeft met een shotgun en daarna de hele buit voor jezelf is. De missies die ik tot nu heb gespeeld waren ook erg tof, de mix van samenwerken en strijden tegen andere teams zorgt voor leuke momenten. Ook heb ik al een handjevol potjes Deatmatch en Last Man Standing gespeeld, normaal vind ik dit soort modes nooit interessant maar ik vond het verrassend goed werken en ook deze modes ben ik dus erg positief over.

Link to comment
Delen op andere websites

Snap niet dat er mensen wel kunne spelen.. Ik heb een char maar hijs staat niet bij menu op een poppetje te kiezen heel vaag.. En toch kan ik soms online en met geluk pakt hij dan me eigen char vind het maar een raar gedoe allemaal. Heel veel mensen van me vriendenlijst speelt zonder gezeik en ik kan gewoon nog steeds niet gewoon spelen... Het is echt frustrerend

Link to comment
Delen op andere websites

Het is gewoon een kwestie van geluk en timing. In de middag en ochtend is het bijvoorbeeld rustiger waardoor je meer kans hebt om te spelen zonder problemen. En als het druk is heb je gewoon geluk nodig om zonder problemen te kunnen spelen.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...