Jump to content

[Ervaringen] Wat vind je van GTA: Online tot nu toe?


HA5H

Recommended Posts

  • Reacties 96
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • --Simon--

    12

  • bossofzeeland

    6

  • Dragon__rage

    6

  • TalkingPear

    5

Het is wel erg vervelend dat iedereen in freeroam altijd achter je aan zit. Ik loop in de stad van auto naar winkel, een gast rijdt mij aan en zet meteen een uzi op m'n hoofd. Met twee of meer mensen is dat al minder, omdat ze dan niet durven, maar het is best irritant als je alleen bent..

Link to comment
Delen op andere websites

Op moment dat ik freeroam kwam de erste keer werd ik direct neergeknald. Sorry hoor, maar had dus niet eens de tijd om eventueel te kunnen kiezen voor die immuum functie. Dus gelijk het hele kleine beetje geld wat ik had verdiend direct kwijt. Gewoon vervelend gedrag. Als je dan zo graag mensen neer wil knallen doe dan een death mach. Rdien je een hoop meer dollars en punten mee zou ik denken.

Maar verder wel heel mooi spel met veel mogelijkheden om je te vermaken.

Link to comment
Delen op andere websites

ik vind het ge wel dig. maar wat ik het irritanste vind. als je auto bij de politie staat en je wilt hem terug. normaal lukt dit mij simpel maar me mooiste auto was eens helemaal kapot en reed bijna niet meer. ik kwam alleen aanrijden en ik kreeg al 3 sterren. hoe wil je nou in vredesnaam hieruit komen? politie is heel erg kut gescript vind ik.

Het is wel erg vervelend dat iedereen in freeroam altijd achter je aan zit. Ik loop in de stad van auto naar winkel, een gast rijdt mij aan en zet meteen een uzi op m'n hoofd. Met twee of meer mensen is dat al minder, omdat ze dan niet durven, maar het is best irritant als je alleen bent..

Daar heb je de passive mode (ofzo) voor. Houd select op de ps3 ingedrukt tot je dat menu krijgt. scrol ff naar beneden en druk op passive mode, het kost je 100$ maar dan kan niemand op je schieten en jij kan ook niet schieten. handig als je ff zat ben van al die mensen die je vermoorden en vervolgens met je auto ervandoor gaan

Bewerkt: door dionkoffie
Link to comment
Delen op andere websites

Zoooooo... Ik had net toch een geweldig moment. Ik kreeg van Simeon een smsje dat er een high value car is die hij graag wil hebben. Op de kaart verscheen een groen auto blipje en ben daar toegegaan. Daar éénmaal aangekomen, zie ik dat er 5 andere players in de buurt zijn. Mijn vriend zegt ineens "Huh, ik zie 'ThatDutchIdiot took the high value car'" en de halve lobby zit achter mij aan, met 3 sterren politie. Ik moest de auto eerst resprayen dus ik rij de LS customs in.

Mn buddy zegt dan ineens dat de hele bende voor de deur staat te wachten, dus ik blijf angstig in de LS customs. Hij leidt een deel af en ik race er van door. De andere helft van de lobby had zich ondertussen al opgesteld bij de docks, waar de auto moet worden afgeleverd. Na circa 30 minuten daar een shoot-out met 6 man, heb ik besloten om de auto de zee in te rijden. "ThatDutchIdiot wrecked the high value car".

Holy spaghetti, iedereen zat achter die auto aan en ik kreeg het niet voor elkaar om hem af te leveren. Wat is zo'n auto wel niet waard?!

Link to comment
Delen op andere websites

Zoooooo... Ik had net toch een geweldig moment. Ik kreeg van Simeon een smsje dat er een high value car is die hij graag wil hebben. Op de kaart verscheen een groen auto blipje en ben daar toegegaan. Daar éénmaal aangekomen, zie ik dat er 5 andere players in de buurt zijn. Mijn vriend zegt ineens "Huh, ik zie 'ThatDutchIdiot took the high value car'" en de halve lobby zit achter mij aan, met 3 sterren politie. Ik moest de auto eerst resprayen dus ik rij de LS customs in.

Mn buddy zegt dan ineens dat de hele bende voor de deur staat te wachten, dus ik blijf angstig in de LS customs. Hij leidt een deel af en ik race er van door. De andere helft van de lobby had zich ondertussen al opgesteld bij de docks, waar de auto moet worden afgeleverd. Na circa 30 minuten daar een shoot-out met 6 man, heb ik besloten om de auto de zee in te rijden. "ThatDutchIdiot wrecked the high value car".

Holy spaghetti, iedereen zat achter die auto aan en ik kreeg het niet voor elkaar om hem af te leveren. Wat is zo'n auto wel niet waard?!

had ik ook. tip; pak een heli en takel de auto op

Link to comment
Delen op andere websites

Net zomaar gekickt uit een sessie door de andere spelers. Dit puur omdat ik nooit inging op de job requests van hen. Komaan ik was net gestart en had nog maar een simpel pistool en zo goed als geen geld. Het is belachelijk dat ze zelfs maar die macht hebben om mij eruit te stemmen.

Link to comment
Delen op andere websites

Holy spaghetti, iedereen zat achter die auto aan en ik kreeg het niet voor elkaar om hem af te leveren. Wat is zo'n auto wel niet waard?!

Haha, zonet één afgeleverd voor Simeon. Kreeg er rond de $5500,- voor (was een vrij luxe sportwagen), niet heel erg veel als je bedenkt dat ik een Patriot aan LS Customs kwijt raak voor $5000,- en vlak daarvoor al een Landstalker voor $9000,- bij Simeon (als hij zo'n rijtje auto's stuurt die je moet stelen). Valt nog best mee, maar is wel een leuke uitdaging!

Link to comment
Delen op andere websites

Je verdiend inderdaad best veel geld met wagens inleveren bij Los Santos Customs en Simeon, maar ik heb al gemerkt dat ik genoeg geld verdien en alleen eigenlijk de dingen nog moet unlocken. Dus ik ga vooral dingen doen waar je veel RP voor krijgt.

Link to comment
Delen op andere websites

Holy spaghetti, iedereen zat achter die auto aan en ik kreeg het niet voor elkaar om hem af te leveren. Wat is zo'n auto wel niet waard?!

Haha, zonet één afgeleverd voor Simeon. Kreeg er rond de $5500,- voor (was een vrij luxe sportwagen), niet heel erg veel als je bedenkt dat ik een Patriot aan LS Customs kwijt raak voor $5000,- en vlak daarvoor al een Landstalker voor $9000,- bij Simeon (als hij zo'n rijtje auto's stuurt die je moet stelen). Valt nog best mee, maar is wel een leuke uitdaging!

Je hebt die losse auto's van Simeon, waarbij je een lijstje moet zoeken. Deze krijg je een speciaal smsje voor dat hij een specifiek dure auto wilt hebben. De hele lobby krijgt dat smsje tegelijkertijd en op de kaart verschijnt voor iedereen die ene auto. Iedereen ging er ook voor, dus het was gekkenwerk :puh:

Bij mij was het na een half uur "If I can't have it, no-one can have it". Hehe

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...