Jump to content

[Ervaringen] Wat vind je van GTA: Online tot nu toe?


HA5H

Recommended Posts

Hoe kan je geld gestolen worden in online dan? Is mij nog nooit overkomen.

Als je meer dan 5000 dollar bij je hebt en je word vermoord dan kunnen mensen een groot deel van dat geld oppakken.

Bewerkt: door TalkingPear
Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 96
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • --Simon--

    12

  • bossofzeeland

    6

  • Dragon__rage

    6

  • TalkingPear

    5

Och och GTAO toch..

Ik heb 1 en 2 oktober kwam ik er niet in.

3 oktober kwam ik er eindelijk in. Heb ik de race gedaan, eigen auto gepimpt en opgeslagen. Vervolgens 3,5 uur later kwam in GTAO niet meer in.

Gister, 4 oktober, kwam ik er eindelijk na 100x proberen erin. Moest ik helemaal opnieuw beginnen en was alles wel oké.

Vandaag kom ik er met moeite in. Als ik er eenmaal in ben en als ik dan een missie probeer te doen dan worden er geen players ge-invite.

Ik zie dan rechtsonder 'Inviting players....' staan, maar er komen gewoon geen players in. Daarnaast ben ik HELEMAAL alleen in de wereld. Er is GEEN ENKELE ANDERE player in mijn GTAO wereld....

Vandaag probeerde ik een missie te doen die ik in mijn eentje kon doen. Na 2 seconden zag ik ineens MISSION FAILED staan, terwijl ik helemaal niks had gedaan?

Ik heb mijn buurjongen eens gevraagd en bij hem werkt alles perfect. Bij mij niet. Kan iemand mij helpen?

Mijn problemen zijn dus:

- de wereld is leeg

- er worden geen players ge-invite

- af en toe kom ik er niet in

Iemand help?

Met andere players bedoel ik dan andere online players. Er zijn wel gewoon normale mensen, auto's, dieren van LS etc. Maar geen onlinemensen. Daarnaast kan ik ook niet inschrijven in de Social Club?

Bewerkt: door gangster63
Link to comment
Delen op andere websites

Geen idee, bij mij loopt ie ook steeds vast na de race. Als ik trouwens al zo ver kom, mijn Xbox crasht vaak al voor de tijd. Vraag me af of dat wel zo goed is voor de spelcomputer.

Antwoord op de topicvraag is dus een woord van drie letters, dat niet heel positief is...

Link to comment
Delen op andere websites

Ik krijg geregeld cloud servers zijn unavailable bla bla... Daar zou rockstar naar moeten kijken!!Daarom wordden er steeds poppetjes gedelete.. Ik heb gisteren echt lang kunnen spelen eindelijk, heb een huis met garage dikke auto ook. En kreeg als ik een winkel in en uit ging netjes het save logotje van cloud!! Verder niks aan de hand. Je kan gauw genoeg zien wanneer de cloud servers weer offline gaan. En dat kun je zien door iets te kopen in een winkel of je huis in te gaan want daar doet hij vaak saven ook na een missie. Als hij dat niet doet is het einde verhaal en is het wachten tot de cloud weer terug online is. Dit is waar Rockstar naar moet kijken daar gaat het voor heel veel mensen fout. Als ze dat nou is oplossen heb je het voor 95% voor elkaar voor iedereen.

Als het allemaal ook werkt zonder problemen is hij erg vermakelijk het zit goed in elkaar je krijgt wel veel dubbelle missies maar dat zal vast wel goedkomen.

Het geen waar ik mij zo aan stoor en enorm kwaad om kan maken. Is het feit je koopt iets en het werkt niet. Het is te achterlijk voor worden dat je dan een melding krijg van ja servers kunnen het misschien niet aan want te druk en ga zo maar door.

Ik ben zelf een monteur en ik kan het niet verkopen omdat tegen een klant te zeggen want dan word ik ook afgeschoten.

Het is vrij simpel als jij een auto koopt en jij krijgt er maar 3 wielen bij want het andere wiel kan niet geleverd worden omdat iedereen de auto wilt dus je zal even moeten wacht sorry voor het ongemak. Verkoop jij dat maar is aan een klant, Als het een spiksplinternieuwe auto is direct uit de fabriek ;)

En kom nou AUB niet met.... Dat is een hele slechte vergelijking want dat is het niet dit is heel simpel en zwart wit gekeken.

Oh ja en nog een dingetje; Dat het spel zo gehyped is heeft Rockstar zelf aan zich te danken. Zij moesten het zo spannend maken voor de fans. Zij wilden dit. Niemand kan mij vertellen dat niemand bij Rockstar dacht dat dit niet kon gebeuren.

Ik durf daar echt veel geld op in te zetten dat het wel zo is. Dit hebben zij zien aankomen en niet in de 2 weken dat het spel zo vaak over de toonbank is gegaan. Het enigste wat deze nieuwe wereld voor ogen heeft met deze crisis is het zoveel mogelijk verdienen van geld zo dat zij niet over de kop gaan. En iedereen die wilt geloven dat rockstar naar zijn fans luistert... Word wakker tringelingggggggg kom achter je Pc, Xbox, en Ps3 vandaan en kijkt hoe het er de laatste 5 jaar in de wereld aan toe is gegaan. Alles komt neer op geld geld geld en nog is veel geld.

We zijn nou 5 dagen verder 2 patches gehad wat voor veel mensen nog steeds niet is opgelost. En dit word de toekomst van het nieuwe gamen genoemd CLOUD..... CLOUD kan mij en veel andere gamers gestolen worden.

Een heleboel gamers gaan het de komende jaren erg zwaar krijgen met deze nieuwe vorm van gamen.

En voor de mensen die denken dat ik geen echte Grand Theft Auto fan bent ? Ik heb alle delen gespeelt en dat zijn heel wat uren.

Bewerkt: door gta_player
Link to comment
Delen op andere websites

GTA: Online is veel meer levendiger dan de singleplayer, na mijn eerste beurt in GTA: Online, want ik kon er eerst niet een tijdje op ben ik begonnen om wat te gamen met Libertykillerz. Ik merk op dat het met inviten van vrienden erg moeilijker is geworden, en voor mij het bijna onmogelijk is. Ik ben een kwartier lang bezig geweest om zelf uit te vogelen hoe ik het moest gaan doen, en dan kwam het soms nog steeds niet aan.

Ik vind dat GTA: Online ook veel leuker is dan de vorige vooruitgangers met bijvoorbeeld GTA: IV. Je kan veel meer dingen doen, beklim met een auto Mount Chilliad, en spring daar dan van af, of steel een helikopter in Paleto Bay. Het zijn gewoon hele kleine dingentjes wat het voor mij gewoon heel mooi zijn.

Ik wordt trouwens hoofdmoe van dat mensen steeds zitten te zeiken dat ze niet online kunnen. Oké ik irriteerde me er ook aan dood. Maar ik zie nog wél het positieve van GTA: Online in. :7

Link to comment
Delen op andere websites

Het is vrij simpel als jij een auto koopt en jij krijgt er maar 3 wielen bij want het andere wiel kan niet geleverd worden omdat iedereen de auto wilt dus je zal even moeten wacht sorry voor het ongemak. Verkoop jij dat maar is aan een klant, Als het een spiksplinternieuwe auto is direct uit de fabriek ;)

En kom nou AUB niet met.... Dat is een hele slechte vergelijking want dat is het niet dit is heel simpel en zwart wit gekeken.

De vergelijking is meer "Je koopt een gloednieuwe auto die prima rijdt, alleen de ingebouwde navigatie werkt niet optimaal" Jij maakt de vergelijking dat wanneer online het niet doet, dat de hele game niet speelbaar is. De singleplayer-kant werkt zonder problemen en het online gedeelte werkt voor een hele hoop mensen zonder problemen.

Wordt onderhand echt beroerd van het eeuwig gezeik "Huhuhuhu, Online doet het niet, Rockstar is een achterlijk bedrijf, wat een baggerzooi, slechtste release ooit" Als dat je mening is, waarom heb je de game dan nog?

Link to comment
Delen op andere websites

In me uppie dus, maar dat is ook wel leuk.

Haha, dat kwam er zo triest uit, moest er wel even om lachen.

Iedergeval, ik heb ook nog steeds dat met die clouds, best wel irritant, iedergeval mijn character is er nog wel dus gelukkig hoef ik niet opnieuw te beginnen. Elke dag start ik de ps3 aan en hoop ik dat het het doet.. maar het doet het niet, en dan ga ik maar weer lekker met gta v 100% uit te spelen :)

Hopelijk kunnen we volgend weekend allemaal wel lekker gta online spelen, want dan begint in mijn regio de herfstvakantie!

Link to comment
Delen op andere websites

Het is vrij simpel als jij een auto koopt en jij krijgt er maar 3 wielen bij want het andere wiel kan niet geleverd worden omdat iedereen de auto wilt dus je zal even moeten wacht sorry voor het ongemak. Verkoop jij dat maar is aan een klant, Als het een spiksplinternieuwe auto is direct uit de fabriek ;)

En kom nou AUB niet met.... Dat is een hele slechte vergelijking want dat is het niet dit is heel simpel en zwart wit gekeken.

De vergelijking is meer "Je koopt een gloednieuwe auto die prima rijdt, alleen de ingebouwde navigatie werkt niet optimaal" Jij maakt de vergelijking dat wanneer online het niet doet, dat de hele game niet speelbaar is. De singleplayer-kant werkt zonder problemen en het online gedeelte werkt voor een hele hoop mensen zonder problemen.

Wordt onderhand echt beroerd van het eeuwig gezeik "Huhuhuhu, Online doet het niet, Rockstar is een achterlijk bedrijf, wat een baggerzooi, slechtste release ooit" Als dat je mening is, waarom heb je de game dan nog?

Vent hou maar op jij blijf maar lekker spelen en blijf lekker ver weg van de realiteit ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...