Jump to content

kan geen GTA Online spelen.


Lars

Recommended Posts

Niet alles is mogelijk, het mogen dan wel helden zijn maar dat betekent niet dat zij miljoenen mensen kunnen laten spelen..

Overigens vind ik rockstar nog wel fijn, ze hebben zelfs TOEGEGEVEN dat er problemen zouden komen, toegeven doen niet veel mensen/bedrijven ;)

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 31
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • --Simon--

    4

  • bossofzeeland

    3

  • Lars

    2

  • gtafever

    2

Top Posters In This Topic

Vindt het wel triest, GTA online ligt halfplat en BF4 beta is niet te spelen. Waarom leren bedrijven niet van voorgaande games? Je had kunnen voorspellen dat je een hoop servers nodig hebt als je voor meer dan een miljard winst maakt...

ik kan bf4 prima spelen , wel de laatste beta drivers van je kaart gedownload? , dat adviseren ze namelijk

Bewerkt: door johanhummer
Link to comment
Delen op andere websites

Vindt het wel triest, GTA online ligt halfplat en BF4 beta is niet te spelen. Waarom leren bedrijven niet van voorgaande games? Je had kunnen voorspellen dat je een hoop servers nodig hebt als je voor meer dan een miljard winst maakt...

Hun wisten ook niet dat hun een miljard winst zouden maken? :)

Zij maken toch de hype eromheen dus ja ze zagen dit wel aankomen!!

Probeer in 2 weken maar aan een stuk of (hoeveel ze er nodig hebben) servers te komen die misschien zelfs ook nog gemaakt moeten worden. En ze hebben geen hoge hoed waar ze het uit kunnen halen.

Link to comment
Delen op andere websites

Vindt het wel triest, GTA online ligt halfplat en BF4 beta is niet te spelen. Waarom leren bedrijven niet van voorgaande games? Je had kunnen voorspellen dat je een hoop servers nodig hebt als je voor meer dan een miljard winst maakt...

ik kan bf4 prima spelen , wel de laatste beta drivers van je kaart gedownload? , dat adviseren ze namelijk

Ligt niet aan mijn computer. Ik draai op de laatste drivers van m'n HD 7870. Battlelog forum staat vol met klachten over slechte optimization en serverproblemen.

Nou ja, goeie reden om deze week maar lekker druk te zijn en dan vant weekend nog maar een keertje kijken :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Heeft iemand ook dit probleem....

Ik heb zoals velen geprobeerd online te komen maar krijg ook te zien falied to host bla bla bla...

Dus dat heb ik voor nu opgegeven..

Echter wil ik nu gewoon verder gaan met mijn missies alleen is het gewoon niet meer mogelijk een missie te spelen!!! Ik sta netjes ( zelfs in ) het gele sirkeltje maar er gebeurd niks meer.. Ook kan ik niet meer wisselen tussen karakters.!!

Iemand ook dit probleem? Of iemand een idee?

Alvast bedankt.!

Link to comment
Delen op andere websites

Zou het niet eerlijker zijn als Rockstar GTA Online weer offline gooit? Ik zie her en der toch mensen die wat progressie boeken, maar ook dat sommige mensen niks kunnen. IMO krijg je nu oneerlijke verschillen.

Link to comment
Delen op andere websites

Zou het niet eerlijker zijn als Rockstar GTA Online weer offline gooit? Ik zie her en der toch mensen die wat progressie boeken, maar ook dat sommige mensen niks kunnen. IMO krijg je nu oneerlijke verschillen.

Dat maakt toch niks uit? Als online wel perfect werkte, heb je mensen die de hele nacht doorgaan. Verschillende voortgang heb je altijd.

Link to comment
Delen op andere websites

Zou het niet eerlijker zijn als Rockstar GTA Online weer offline gooit? Ik zie her en der toch mensen die wat progressie boeken, maar ook dat sommige mensen niks kunnen. IMO krijg je nu oneerlijke verschillen.

Dat maakt toch niks uit? Als online wel perfect werkte, heb je mensen die de hele nacht doorgaan. Verschillende voortgang heb je altijd.

Wat ook scheelt is dat de xbox redelijk goed draait en de ps3 nog steeds vrijwel niet en die twee zijn toch gescheiden van elkaar ;) maar Paul88 heeft ergens wel een punt mocht je zo iemand zijn die de hele dagen doorspeelt en je kan nu niet spelen dan heb je een achterstand, maar goed dat is allemaal te verwaarlozen :)

Link to comment
Delen op andere websites

Zou het niet eerlijker zijn als Rockstar GTA Online weer offline gooit? Ik zie her en der toch mensen die wat progressie boeken, maar ook dat sommige mensen niks kunnen. IMO krijg je nu oneerlijke verschillen.

Dat maakt toch niks uit? Als online wel perfect werkte, heb je mensen die de hele nacht doorgaan. Verschillende voortgang heb je altijd.

Wat ook scheelt is dat de xbox redelijk goed draait en de ps3 nog steeds vrijwel niet en die twee zijn toch gescheiden van elkaar ;) maar Paul88 heeft ergens wel een punt mocht je zo iemand zijn die de hele dagen doorspeelt en je kan nu niet spelen dan heb je een achterstand, maar goed dat is allemaal te verwaarlozen :)

Xbox draait niet voor mij. Blijft aangeven dat de cloudservers niet beschikbaar zijn. Spijtig..

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...