Jump to content

Error tijdens laden 1e race


Ezra24rct3

Recommended Posts

same , ik hoop dat ze het allemaal onder controle krijgen of gta gaat een flop worden online

zie maar in der tijd met diablo 3 veel mensen zijn het spel verlaten door de eerste weken problemen met errors en niet kunnen inloggen

maja is eerste dag dus afwachten maar en is hetgene dat ze gingen verwachten ,...

en op de pagina van brawsaq via uw phone staat under maintenance

Bewerkt: door Variano
Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb de eerste race wel gedaan, maar kom er net achter dat deze met mensen had moeten zijn. Ik heb 1 tegen 1 met Lamar gereden. Makkelijkste win die je kunt krijgen :schater: Jammer dat ik dan weer blijf steken bij het joinen van de eerst volgende missie..

Link to comment
Delen op andere websites

Tijdens het laden van die verplichte job krijg ik een error. En daarna geeft hij nog een error en zit ik terug in V zelf...

Help, help, help.

Ik had dat in het begin ook maar na een paar keer proberen lukte het uiteindelijk wel. Gewoon een solo session starten, die tutorial doen en normaal moet het dan geen probleem zijn om te joinen in een wereld waar er wel anderen bij zijn.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...