Jump to content

It's working!


rmeijer18

Recommended Posts

Weet niet hoe het bij jullie zit, maar ik ging net nogmaals naar Online en dus een Character aanmaken.. Vanavond eerder kwam die met een foutmelding maar deze kreeg ik nu niet meer, dus character aangemaakt en ik kan nu zonder problemen in GTA Online :)

Link to comment
Delen op andere websites

Ik begreep dat xbox spelers betalen om op internet te mogen en dus voor de servers betalen, logischerwijs is de infrastructuur van de xbox dan beter dan die voor de PS3, vandaar (lijkt mij) dat het bij de xbox een stuk beter gaat dan bij de PS3...

Link to comment
Delen op andere websites

niks werkt godverdomme

Regel jij dan even genoeg servers voor 15 miljoen spelers? Geduld van een koe...

Het is toch niet zo heel raar dat mensen verwachten waar voor hun geld te krijgen? Als een bedrijf aangeeft op 1 oktober online te gaan dan ben je als klant in de veronderstelling dat je 1 oktober kan beginnen met het spel. Er is hier niemand die het raar vind dat ze wat problemen hebben met de servers maar 2 en halve dag is wel heel erg lang hoor ;)

Link to comment
Delen op andere websites

niks werkt godverdomme

Regel jij dan even genoeg servers voor 15 miljoen spelers? Geduld van een koe...

Het is toch niet zo heel raar dat mensen verwachten waar voor hun geld te krijgen? Als een bedrijf aangeeft op 1 oktober online te gaan dan ben je als klant in de veronderstelling dat je 1 oktober kan beginnen met het spel. Er is hier niemand die het raar vind dat ze wat problemen hebben met de servers maar 2 en halve dag is wel heel erg lang hoor ;)

2 en halve dag is lang? Er zijn genoeg games die veel langer slecht bereikbaar waren. Simcity heeft weken geduurd voordat je fatsoenlijk kon spelen, Battlefield 3 heeft ruim een half jaar geduurd voordat de grootste problemen opgelost waren.

En dat zijn nog games die niet eens in de buurt komen qua schaal van spelers en servers. Rockstar is ook één van de weinige die ook van te voren heeft gezegd van "Let op, wij verwachten extreme drukte, dus de servers kunnen onstabiel zijn". Ik ben al blij als ik dit weekend kan spelen.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...