Jump to content

GTA Online op Xbox 360


Beany

Recommended Posts

Gisteren voor het eerst ingelogd op GTA Online op de Xbox. Ik begrijp er alleen helemaal niets meer van. Ik kon een character kiezen en daarna werd ik in een map geplaatst waar ik wel andere online mensen zag, maar wel stond iedere keer bovenin "The Rockstar servers are unavalable", terwijl ik dus wel andere online spelers zag lopen.

Op filmpjes heb ik gezien dat je in een vliegtuig de stad binnenkomt, dit heb ik ook helemaal niet gezien? Is er iets mis gegaan? Ook kon ik geen auto uitkiezen zoals ik al veel heb gelezen. Iedere keer als ik zeg "New session" dan wordt ik weer in een andere map met mensen geplaatst, met de melding "The Rockstar servers are unavailable".

Hoort dit zo of moet ik gewoon nog ergens een lijst met servers kunnen zien ofzo? Vind het maar een heel wazig gebeuren zonder goede introductie. Of er is iets niet goed gegaan waardoor ik die introductie gemist heb?

Link to comment
Delen op andere websites

Heb ik ook gehad gister en ook vandaag nog. Wel heb ik 1 keer het filmpje gezien waarin je LS binnenvliegt en opgevangen wordt door Lamar. Daarna krijg je van hem een wapen en kies je een auto om dan te gaan racen. De map waar jij heel de tijd in kwam is denk ik een tijdelijke map waarin je kunt rondrennen en schieten. Denk alleen dat die karakter tijdelijk aangezien ik elke keer een nieuwe naam moest invullen en hem moest samen stellen..

Link to comment
Delen op andere websites

Mijn character was gisteren inderdaad weer verdwenen toen ik het opnieuw probeerde. Maar zou je nadat je een character gemaakt hebt in dat intro filmpje terecht moeten komen? Dat gebeurde bij mij dus niet. Zal wel aan al die problemen liggen denk ik?

Krijg je daarna ook info over het kiezen van een auto en die verzekering enzo?

Link to comment
Delen op andere websites

Mijn character was gisteren inderdaad weer verdwenen toen ik het opnieuw probeerde. Maar zou je nadat je een character gemaakt hebt in dat intro filmpje terecht moeten komen? Dat gebeurde bij mij dus niet. Zal wel aan al die problemen liggen denk ik?

Krijg je daarna ook info over het kiezen van een auto en die verzekering enzo?

Je krijgt vrij snel een smsje van Simeon dat je een auto mag brengen naar de LS customs. Die kies je dan als persoonlijke auto. Je kan dan gratis een tracker erop zetten (zie je op de kaart altijd de locatie van de auto) en een verzekering. Je bent vrij om te kiezen welke auto je naar de LS customs brengt, dus een kies een lekkere wagen uit. De meeste sportwagens kunnen niet, die moet je later kopen.

Protip > Je kan op je eerste auto ook vrij veel dingen gratis erop zetten. Lekker van profiteren!

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...