Jump to content
Joriz

GTA: Online kampt met overbelastingsproblemen!


Zoals door Rockstar Games al voor de lancering aangegeven kampt Grand Theft Auto: Online met zware overbelasting van hun online systeem. Diverse leden op GTAForum.nl klagen dan ook over allerlei meldingen die ze krijgen als GTA: Online vanuit GTAV wordt opgestart.

gallery_1_5_11345.jpg

één van de vele foutmeldingen

Rockstar Games heeft aangegeven keihard met hulp van vele blikjes energiedrank door te werken om al deze problemen zo snel op te lossen. In een statusupdate geeft Rockstar Games onder andere aan dat op dit moment de volgende problemen bekend zijn en aan wordt gewerkt:

  • Incidenteel tonen van de foutmelding "Rockstar Cloud Servers Unavailable"
  • Bevriezen van het spel wanneer de eerste race wordt gestart in GTAV bij melding "waiting for other players".
  • Race Corona verschijnt niet bij eerste race.
  • Verschijnen van de "Failed to Host a GTA Online Session" meldingen
  • Algemene problemen met de Social Club website en functionaliteit (traag laden, mislukte logins en e-mails die niet aankomen). Voor meer informatie over de huidige status van Social club zie: http://support.rocks...icles/200357093
  • Diverse netwerk en server gerelateerde foutmeldingen. netwerkmeldingen en cloudserver fouten.

Gelukkig werkt bij diverse mensen GTA: Online al wel goed zoals te lezen in hun GTA: Online ervaringen. Mocht je nog opzoek zijn naar mensen om mee GTA: Online samen te spelen kijk dan in ons nieuwe Clan & Crew recruitment forum.

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites


Recommended Posts

Nou ik heb vandaag dan eindelijk een poppetje kunnen maken. Het is ook gesaved want het orange logo van social club stond erbij en dan saved hij het dus.

Ik heb het even kunne spelen 2 uurtjes ofso en ben eruit gegooid. nu kom ik er niet in en is ook het poppetje niet gesaved. Maar bij een vriend van mij wel en die kan gewoon blijven spelen. Vind het gewoon ronduit schandalig dit!!!

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Heb gisteren ook ff geprobeerd om online te spelen, maar kreeg idd ook steeds de melding dat er nu even geen plek was. Beetje jammer, maar goed .... was eigenlijk alleen maar nieuwsgierig. Ben in principe nog wel ff bezig om voor de 2e maal (ditmaal incl. ? missies ed) uit te spelen, probeer het daarna nog wel eens.

Toch kun je zeggen wat je wilt, maar het is gewoon slecht geregeld van R*. Ze weten hoeveel exemplaren er verkocht zijn en met de hype die ze zelf mede gecreëerd hebben, hadden ze kunnen/moeten weten dat iedereen online zou willen uitproberen.

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Schandalig? Probeer jij maar eens je servers draaiende te houden als er een paar duizend man tegelijk er op willen.

Maak daar maar een paar miljoen van. Ik vind het uberhaupt knap dat iedereen de titel update zo snel binnen krijgt, en dat de mensen die wel door de account creation heen gekomen zijn gewoon zonder problemen verder kunnen spelen.

Het probleem waar ik mee kamp is dat ik de race tutorial volg, en hij vast blijft zitten in de 'launching session' melding.

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Nou ik heb vandaag dan eindelijk een poppetje kunnen maken. Het is ook gesaved want het orange logo van social club stond erbij en dan saved hij het dus.

Ik heb het even kunne spelen 2 uurtjes ofso en ben eruit gegooid. nu kom ik er niet in en is ook het poppetje niet gesaved. Maar bij een vriend van mij wel en die kan gewoon blijven spelen. Vind het gewoon ronduit schandalig dit!!!

Dit is de derde keer dat ik jou zie met een negatieve reactie. Als er een beetje van dat spul in je kop had,wist jij dat de servers over en overbelast gingen raken. Wel balen voor je gastje,maar misschien kon je beter een gastje later maken. Je hebt bijna 2 jaar lang gewacht. Maar als je even wat langer moest wachten dan gepland,is Rockstar Games stom? Het moet maar even,leef er maar mee.

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Schandalig? Probeer jij maar eens je servers draaiende te houden als er een paar duizend man tegelijk er op willen.

Maak daar maar een paar miljoen van. Ik vind het uberhaupt knap dat iedereen de titel update zo snel binnen krijgt, en dat de mensen die wel door de account creation heen gekomen zijn gewoon zonder problemen verder kunnen spelen.

Het probleem waar ik mee kamp is dat ik de race tutorial volg, en hij vast blijft zitten in de 'launching session' melding.

Die titel update download je ook niet via Rockstar, maar via de servers van Microsoft en Sony, dus dat staat er helemaal los van

Tuurlijk wist iedereen dat dit zou gebeuren, maar dit had R* beter aan zien komen, en ja, ze hadden hier veel beter op kunnen voorbereiden

Ze hadden makkelijk een paar extra servers erbij kunnen zetten, gewoon tijdelijke 'huur servers' ;)

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...