Jump to content

Cash verdeeld over characters ?


Niiek

Recommended Posts

Weet iemand of het cash in GTA Online gedeeld wordt over de characters ? Ik heb namelijk met 1 character 33k op de bank, maar deze kan ik nu niet gebruiken aangezien de servers down zijn, maar als ik een ander character selecteer staat er wel dat hij ook 33k op de bank heeft..

Link to comment
Delen op andere websites

Ik weet bijna zeker dat geld gebonden is aan een character, je kan het dus niet delen tussen verschillende characters. Al kan je volgens mij wel geld sturen naar iemand anders. (bijvoorbeeld een vriend)

Link to comment
Delen op andere websites

  • 3 weken later...

Je bank account is verbonden aan jou profiel, niet aan één character. Je kunt dus met een character geld op de bank zetten en dat met een andere character uitgeven :)

Geld geven aan een vriend kan via een onhandige omweg. Zet een bounty van 10k op je vriend en vermoord hem zelf. Jij krijgt dan 9k terug. Ga naar 'Share Cash' en deel 100% met je vriend, zodat hij dus die 9k krijgt. Je hebt hem dan in feite 9k gegeven, maar je verliest 1k aan Lester.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...