Jump to content

Duidelijkheid GTA Online


GTA5VehicleFreak

Recommended Posts

Beste allemaal,

Voorbij is het niet helemaal duidelijk wat alles inhoud:

- Wat houdt een crew in? Kunnen er ook maar 16 spelers in een crew? Is er een crew leider? Hoe zit het met de servers online? Kan je een eigen wereld beginnen en daar spelers op uit nodigen? Moet je perse in een crew zitten om in een wereld te kunnen? Hoe zit het met de passieve mode? Hoe zit het met missies doen? Ik ben een paar keer in een missiemarker gelopen maar dan moet ik er 1 hosten of joinen. Als ik 1 wil joinen laadt ie oneindig, als ik 1 host dan krijg ik geen maat om de missie mee te doen. Hoe bel ik mijn vrienden om uit te nodigen in een wereld. Zijn er meerdere crews te joinen? Wat is het voordeel van in een crew zitten?

Sorry voor de vele vragen.

Link to comment
Delen op andere websites

Beste allemaal,

Voorbij is het niet helemaal duidelijk wat alles inhoud:

- Wat houdt een crew in? Kunnen er ook maar 16 spelers in een crew? Is er een crew leider? Hoe zit het met de servers online? Kan je een eigen wereld beginnen en daar spelers op uit nodigen? Moet je perse in een crew zitten om in een wereld te kunnen? Hoe zit het met de passieve mode? Hoe zit het met missies doen? Ik ben een paar keer in een missiemarker gelopen maar dan moet ik er 1 hosten of joinen. Als ik 1 wil joinen laadt ie oneindig, als ik 1 host dan krijg ik geen maat om de missie mee te doen. Hoe bel ik mijn vrienden om uit te nodigen in een wereld. Zijn er meerdere crews te joinen? Wat is het voordeel van in een crew zitten?

Sorry voor de vele vragen.

Een crew is een soort groep mensen die samen spelen. Er kunnen denk ik rond de 300 mensen in een crew, er kunnen slechts 16 mensen per wereld. Er is een crew leider. Je kan een eigen wereld beginnen en mensen uitnodigen. Je hoeft niet in een crew te zitten om in een wereld te kunnen. Passieve mode is dat er niemand je kan doden. Missies kan je doen via je gsm of het online menu via start. Vrienden kan je ook uitnodigen via je gsm of via het start menu en het voordeel om in een crew te zitten is als je een overval doet dat je een bonus krijgt kdenk iets van 10 procent.

Link to comment
Delen op andere websites

Beste allemaal,

Voormij is het niet helemaal duidelijk wat alles inhoud:

  • 1 .Wat houdt een crew in?
  • 2 Kunnen er ook maar 16 spelers in een crew?
  • 3 Is er een crew leider?
  • 4. Hoe zit het met de servers online?
  • 5. Kan je een eigen wereld beginnen en daar spelers op uit nodigen?
  • 6. Moet je perse in een crew zitten om in een wereld te kunnen?
  • 7. Hoe zit het met de passieve mode?
  • 8. Hoe zit het met missies doen?
  • 9. Ik ben een paar keer in een missiemarker gelopen maar dan moet ik er 1 hosten of joinen. Als ik 1 wil joinen laadt ie oneindig, als ik 1 host dan krijg ik geen maat om de missie mee te doen. Hoe bel ik mijn vrienden om uit te nodigen in een wereld?
  • 10. Zijn er meerdere crews te joinen?
  • 11. Wat is het voordeel van in een crew zitten?

Sorry voor de vele vragen.

Even iets overzichtelijker gemaakt

1: Die kan ik niet zo goed uitleggen

2. Nee, er kunnen 300(!) mensen in 1 crew.

3. Ja, dit is standaard de maker van de crew.

4. Overbelast, R* had tussen de release van Gta 5 en Gta: Online (toen wisten ze pas dat gta 5 ENORM goed verkocht) te weinig tijd om servers te regelen.

5. Nee, dit is niet persé nodig.

6. Ja, je kan een besloten sessie maken speciaal voor vrienden of een sessie waar alleen maar mensen in kunnen die jij uitnodigt.

7. Tot zover ben ik nog niet gekomen. (in ieder geval is dit een mode waarin niemand jou kan omleggen maar waar jij ook niemand kan omleggen)

8. Kan ik niet beantwoorden omdat ik tot daar niet ben gekomen.

9. Via je telefoon denk ik.

10. Ja, je kan zelf 1 crew hebben en bij 2 crews als lid zitten.

11. Dat weet ik eigenlijk ook niet :clown:

Aub. in het vervolg opsommings tekens gebruiken; dit leest een heel stuk fijner :).

Bewerkt: door tommie59
Link to comment
Delen op andere websites

Ahh oke bedankt. Ja ik dacht van zal ik nu weer opsommingstekens gebruiken of niet... Gekozen voor niet, weet ook niet waarom.

Even over die passive mode. Ik weet wat het inhoudt, niet kunnen doden en niet gedood kunnen worden.

- Maar hoe kom je erin? Moet je een wereld beginnnen alleen voor passive?

- Of kan je in 1 wereld meerdere keren 1 de passive komen

- Is het zo dat je als je online komt, je dan in passive kan en verder niet, en als je offline en later weer online komt, dat je er dan weer in kan?

- etc.

Link to comment
Delen op andere websites

Ahh oke bedankt. Ja ik dacht van zal ik nu weer opsommingstekens gebruiken of niet... Gekozen voor niet, weet ook niet waarom.

Even over die passive mode. Ik weet wat het inhoudt, niet kunnen doden en niet gedood kunnen worden.

- Maar hoe kom je erin? Moet je een wereld beginnnen alleen voor passive?

- Of kan je in 1 wereld meerdere keren 1 de passive komen

- Is het zo dat je als je online komt, je dan in passive kan en verder niet, en als je offline en later weer online komt, dat je er dan weer in kan?

- etc.

De passive mode kun je selecteren door select even in te drukken, en dan kun je passive mode aanklikken ($100)

Je kunt deze kopen dus, als je hem eenmaal hebt geactiveerd blijft de mode aan, tenzij je missies etc gaat doen, denk ik.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...