Jump to content
Joriz

Patch lost meer problemen met GTA Online op!


GTAGames.nl afbeelding
De lancering van Grand Theft Auto Online (het multiplayer gedeelt van GTAV) ging deze week niet helemaal soepel. Veel leden klaagde dat GTA Online allerlei foutmeldingen gaf vanwege overbelasting van de servers. Rockstar Games heeft de afgelopen dagen al veel verbeterd aan de serverkant en extra capaciteit bijgeplaatst. Vandaag zijn wij aan de beurt met een patch. De 39 MB grote patch (Playstation versie) met versienummer 1.02 repareert nog meer technische problemen met GTA Online. Op dit moment is de Playstation 3 versie van de patch beschikbaar en de Xbox 360 versie van de patch zal vandaag snel volgen.
Ik kan nu trouwens al bevestigen dat alles veel beter werkt op de Playstation 3 icon_mrgreen.gif.

Rockstar Games blijft de komende tijd bezig met het oplossen van problemen aan Grand Theft Auto: Online. Ook hebben ze beloofd meer naar de input van ons fans te luisteren zodat onze ideeën en suggesties in updates van GTA Online kunnen worden verwerkt. GTA: Online dient dus nu vooral als showcase worden gezien voor iets wat in de toekomst nog vele malen groter kan zijn. smile2.gif

UPDATE: Inmiddels is de patch ook uit voor XBox 360. Veel gameplezier!

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites


Recommended Posts

wat een grafzooi zeg me ps3 geef aan dat die de disc niet lees :S wie heeft hier nog meer last van???????

Heb ik toevallig ook sinds een tijdje. Ligt niet aan de disc, maar aan de laser van je PlayStation 3. Had zelf in eerste instantie een nieuwe besteld en geplaatst, maar die werkte niet. Nu mag ik komende woensdag weer een nieuwe ophalen (zonder extra kosten uiteraard) en dan maar kijken of dit werkt.

Zo niet, dan ligt het waarschijnlijk aan de Blu-Ray Drive. Bestel je er zo eentje, dan ben je flink wat duiten kwijt, hoor. Alleen al aan die laser ben ik bijna €40 kwijtgeraakt. :$

---

Fijn dat Rockstar Games problemen blijft oplossen. Zodra ik weer kan gamen, kan ik ook de verschillen ervaren. :)

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Hij werkt hier alweer voor geen meter. Ze zetten per random gewoon servers aan en uit op verschillende plekken in de wereld. Als ik een post maak in R* Support dat de PS3 versie nog STEEDS met problemen zit, wordt m`n post gedelete ondanks dat er geen enkel scheldwoord in staat, maar alleen feitelijke informatie, terwijl posts waar mensen R* vierkant uitschelden gewoon blijven staan...

Wat een schijt bedrijf is Rockstar geworden zeg.

3 dagen geleden werkte de PS3 in Australie en in Finland, maar niet in Nederland of Portugal. 2 dagen geleden werkte hij hier in Nederland, maar niet in Australie, Finland of Portugal. Gisteren weet ik niet. Vandaag werkt hij hier in Nederland, in Finland, en in Australie niet meer, maar wel in Portugal...

Lekker is dat.

Even ter bewijs, dit was mijn post(ik had `m al een keer opnieuw geplaatst):

4HlSm.png

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Het is me nu wel gelukt om online te komen en te spelen. Enkel alleen die eerste race, tegen enkel Lamar overigens, en daarna een één of andere missie waar ik zo'n gast (computerbestuurd) met drugs moet doden om die missie te halen. Was daar 15 á 20 minuten mee bezig en daarna liep ie vast en zag ik een kwartier lang LS van boven met wat tips ofzo, maar dat ding deed niks meer. Jammer, nog steeds wat problemen dus.

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Sinds de patch uit is ben ik al een paar uur zonder enkele noemenswaardige problemen GTA Online aan het doen :)

Ah het gaat toch al sneller dan bij SimCity :puh: Helaas (of misschien wel gelukkig als het dan nóg beter werkt) kan ik het dinsdag pas spelen.

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Ik blijf het maar proberen maar ik heb nog geen moment geluk gehad, ik heb inmiddels wel dertig keer de welbekende blauwe cirkel betreden, helaas automatisch, en vervolgens kan ik weer dashboarden want er gebeurd gewoon helemaal nul komma niks, ik snap echt niet dat anderen in NL wel gewoon kunnen spelen, ik blijf elke keer vast zitten in die eerst kut race, zet die tutorial toch aub uit ik wil graag spelen.

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

hier het zelfde probleem en kwam ik maar eens bij die race ik krijg meteen cloud server gebeuren iedereen maar dan ook echt iedereen in mij lijst is lekker online aan het spelen en bij mij lukt het gewoon niet snap er niks meer van en het irriteert me steeds meer dat ik niet online kan gamen en de rest wel echt balen man

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Wat huilen mensen toch.. Klote rockstar dit, en dat en zus en zo.. Jezus.. Het is bekend dat ze er aan werken, en bij veel mensen werkt het gewoon perfect (zoals bij mij) Wees gewoon geduldig in plaats van hier Rockstar te bashen, wat overigens totaal geen nut heeft..

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Wat huilen mensen toch.. Klote rockstar dit, en dat en zus en zo.. Jezus.. Het is bekend dat ze er aan werken, en bij veel mensen werkt het gewoon perfect (zoals bij mij) Wees gewoon geduldig in plaats van hier Rockstar te bashen, wat overigens totaal geen nut heeft..

Komt omdat we er geld voor betaald hebben, vrind, dan mag je verwachten dat het gewoon werkt, zoals met elk ander product. Met één biljoen aan opbrengsten en genoeg pre-orders om alle kosten er al uit te halen mag je verwachten dat ze genoeg servers kopen... Plus het is van de gekke dat niemand tijdens beta-testen heeft gemerkt dat de race-trigger gewoon niet spawnede. Als jij een nieuwe auto koopt wil je toch ook niet dat de garage zegt "Ok kom hem maar ophalen!", en dat er dan maar 3 wielen onder zitten, en dat je dan 4 dagen moet wachten omdat ze het vierde wiel nog niet gemaakt hadden... En het enige wat de garage zegt is "Onze excuses voor het ongemak! We hadden niet gedacht dat er zo veel mensen deze auto zouden kopen, dus we hadden niet genoeg wielen!" En als je ze dan vraagt hoe ver ze zijn, krijg je terug "Hier is een link waar staat dat we er mee bezig zijn!"...

Blijf jij dan rustig of wordt je furieus? Ik zou in ieder geval NOOIT meer iets bij dat bedrijf kopen. Maar aangezien we met games wel gewend zijn dat niks werkt op de eerste dag, denken de meeste mensen dat dit normale gang van zaken is. Ik denk dat er geen enkel product buiten games is waarbij je zoiets zou accepteren zonder dat je er een compensatie voor terug krijgt.

In fact, je krijgt bij veel kleine dingen vaak genoeg een nieuw product dat je zelf mag uitzoeken(zonder dat je het oude hoeft in te ruilen), omdat er ergens een klein krasje zit.

Overigens werkt deze patch nog steeds niet feilloos. Zo ben ik de verzekering van m`n auto dus verloren(de marker stond er nog wel, vandaar dat ik het ook niet door had), ondanks dat de 10k die ik ervoor betaald heb ook weg is, waardoor ik een super zeldzame auto kwijt ben die 80k kost online(leuk, grinden maar!)... Als iemand een vaste spawn-plek van de Benefactor Schwartzer vind in multiplayer, dan hoor ik dat graag. Had `m zelf nog geen enkele keer voorbij zien komen in de single player, dus ben flink pissed dat ik `m nou weer kwijt ben door zo`n domme bug.

Plus de politie AI in multiplayer is gewoon belachelijk. Alle kleine trucjes van SP zijn gewoonweg onmogelijk gemaakt.

Had een hele mooie Benefactor Schwartzer in Online... 10.000$ betaald voor verzekering.

Kom volgende dag terug, wil een tank stelen die rond reed op straat, nadat iemand 5 sterren had gehad bij de militaire basis(ik had zelf geen sterren), dus ik loop ernaar toe, sta er zo dicht voor dat ie me onmogelijk kon raken, m`n auto stond een eindje verderop... Bam. Dood en auto ontploft... Kennelijk kunnen ze in multiplayer gewoon je raken ondanks dat ie de loop nooit laag genoeg kan richten om je te raken(wat in single player dus WEL werkt).

"Your personal vehicle has been destroyed. In the future, you can put your vehicles in a garage, or buy insurance"

Zoals ik al zei was m`n verzekering dus gewoon verdwenen toen ze met die servers aan het klooien waren vanmiddag...

Bewerkt: door Mythbuster

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...