Jump to content

Playstation dit dat ...


DeJarnoxD

Recommended Posts

Hey,ik heb een dik probleem met GTA Online :puh:. Dus ik heb het gevraagd hier en de stappen gevolgd en ja,als ik het test heb ik mijn internet aan (wifi) volgens de PS3,dan wil ik m inschrijven dan zegt hij ga naar Instellingen en dan Systeem Update,dus dat proberen we! Eerst klik ik op internet maar dat werkt niet,dus waarom proberen we dat eronder niet op database ofzoiets,maar dat helpt ook niet veel,dus mijn vraag is: Wie kan er uitleggen hoe ik begin van opstarten tot GTA Online: Kortom,hoe doen jullie het met wifi?

Link to comment
Delen op andere websites

Instellingen, netwerkinstellingen, instellingen internetverbinding, stel dan je internet in, systeem update, internet, en dan installeren, inschrijven bij PSN, dan V openen, dan update installeren, en dan kan je Online doen :)

Link to comment
Delen op andere websites

Alles gedaan en dan gaat hij op procenten en dan bij een bepaald procent stopt hij en zegt hij 'Er is een fout opgetreden bij de downloadbewerking,er kon geen verbinding gemaakt worden met de server.'

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...