Jump to content

Bank-Overval-Heist


1McBean1

Recommended Posts

Banken overvallen en al die heist gebeuren zit nog niet in de game, dat wordt later door Rockstar toegevoegd.

Zit ook geen haast achter, dit is content voor hogere ranks, dus daar ben je sowieso niet aan toe. Met je uzi de bank binnen lopen gaat niet werken :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

volgens mij kan je in elk huis een planning room hebben maar hoe groter het huis hoe groter naar alle waarschijnlijkheid je crew kan zijn dus hoe moeilijk je heist wordt als ik het goed heb begrepen van R*

Link to comment
Delen op andere websites

  • 3 weken later...

volgens mij kan je in elk huis een planning room hebben maar hoe groter het huis hoe groter naar alle waarschijnlijkheid je crew kan zijn dus hoe moeilijk je heist wordt als ik het goed heb begrepen van R*

Je hebt niet in elk huis een planning room! Alleen in de High End apartments!

Dit zijn merendeels de appartementen van $200.000 en meer!

Overigens zal ik nog lang niet rekenen op Heists! Dit zal nog tenminste een maand duren!

Ze willen eerst alles op orde hebben! ( Dus de rewards van 500k uitreiken, de exploits fixen en de cheaters aanpakken!)

Bron: http://www.examiner.com/article/gta-online-heists-stimulus-package-and-more-dlc-release-dates-update-posted

Link to comment
Delen op andere websites

volgens mij kan je in elk huis een planning room hebben maar hoe groter het huis hoe groter naar alle waarschijnlijkheid je crew kan zijn dus hoe moeilijk je heist wordt als ik het goed heb begrepen van R*
Je hebt niet in elk huis een planning room! Alleen in de High End apartments! Dit zijn merendeels de appartementen van $200.000 en meer! Overigens zal ik nog lang niet rekenen op Heists! Dit zal nog tenminste een maand duren! Ze willen eerst alles op orde hebben! ( Dus de rewards van 500k uitreiken, de exploits fixen en de cheaters aanpakken!) Bron: http://www.examiner.com/article/gta-online-heists-stimulus-package-and-more-dlc-release-dates-update-posted

Denk je echt dat ze de cheaters aanpakken? Dit word nooit gedaan joh, waarom denk je dat zoveel mensen het doen.

Link to comment
Delen op andere websites

Mensen verwachten denk ik teveel van heists, natuurlijk wordt het leuk etc. maar ik verwacht niet dat je enorm veel geld voor gaat krijgen, misschien 100k per keer? zul je wel een hoop voor moeten doen.. Als je een miljoen per keer krijgt kun je alles binnen een paar overvallen kopen, dat wordt hem niet.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...