Jump to content

Problemen Join Friends of Crew


Variano

Recommended Posts

pfft nu met de tweede update kan ik het nog steeds niet

ik kan gewoon niet met vrienden of crews spelen als ik join friends , join crews , closed friends of closed crews doe

zo steekt het snel tegen dat online spelen

Bewerkt: door Variano
Link to comment
Delen op andere websites

volgens mij is closed friends/closed crews dat je alleen in een server komt en dat je vrienden/crew kan uitnodigen

Nee je kan altijd iemand uitnodigen mits er ruimte is in je kaart natuurlijk. Probleem zit hem er nu in dat nog niet alles goed werkt waaronder dit soort zaken. De closed friends/crew kaarten werken hetzelfde met de uitzondering dat andere er niet bij kunnen komen maar dus wel niet uitgenodigde vrienden en of crew members.

Link to comment
Delen op andere websites

mijn probleem is opgelost ik kan nu goed online spelen

btw ik ben van belgie en heb mijn router aangepast volgens de provider site

moesten er nog zijn van belgie die problemen hebben en die van telenet zijn ga hier naartoe

http://www.mbgclan.nl/forums/index.php?topic=6872.0 dit is de uitleg om je router aan te passen

veel succes en eindelijk kan ik goed online spelen nu :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

een ander probleem dat ik heb is als ik iemand een game invite doe dan kunnen die niet joinen

dan nog een probleem is als iemand wil joinen via friendslist of crewlist in game dan zegt hij alrijd dat de session full maar is niet zo

Link to comment
Delen op andere websites

  • 4 weken later...

hey peeps! ben nieuw hier maar heb wel ff een vraagje betreft bovenstaande. als ik samen met een maatje wil spelen online dan kunnen we wel elkaar joinen en elkaar verstaan via de HS maar na ongeveer 10 min dan zie ik dat hij de server heeft verlaten en zie ik hem zelf dus ook niet meer terwijl hij er zelf niet uit gegaan is. we kunnen elkaar dan ook niet meer verstaan of zien. dit is echt hoogstens irritant! zo kunnen we nooit langer dan 10 min samen spelen. Wie o wie weet er een oplossing?

Link to comment
Delen op andere websites

  • 4 weken later...

Ben er zelf ook niet zo kapot van, elke keer als ik een vriend wil joinen geeft die aan dat er geen vriend online is of iets in die trand. Moest dus maar hopen dat ik bij random games in een beetje leuker server kom waar of crewleden of vriendne online zien...niet echt bewuste keuze dus om met iemand samen te spelen...

Zelfs na de 1.06 update nog last van. Iemadn enig idee? Teven van het weekend weer een nieuwe variant ontdekt: "unknown network error" boem weer terug naar GTA V offline. :-(

Link to comment
Delen op andere websites

  • 1 maand later...
  • 1 year later...

Help!

Inmiddels alles geprobeerd op om te kunnen joinen bij vrienden en crews. Helaas gaat dit niet.

Alle poorten nat type enz. enz geregeld en lukt het nog niet.

Het gaat inmiddels wel over de ps4

Kpn experia box v9

Kan iemand me aub verder helpen?

Mvg Michel

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...