Jump to content

Wat vind jij van het geld kopen in GTA:Online?


dionkoffie

Recommended Posts

Ik zat met me vriend erover te praten en ik wou gewoon jullie mening horen. Ik vind het wel handig dat je geld kan kopen. ik ben niet zo iemand die graag heeel lang spaart. als ik iets wil wil ik het gelijk hebben. maar aan de andere kant kan het ook niet leuk zijn omdat het je spel een beetje verspest. wat vind gij?

Link to comment
Delen op andere websites

da is voor noobs die geen geduld hebben

Dan ben ik maar een noob die geen geduld heb :puh: ik wil graag dat mooie huis van 400K en een mooie auto hebben dusssssss maar oke het is wel noob als je meteen heel nep geld gaat kopen

Link to comment
Delen op andere websites

De woning van 400k is één van de duursten. End-game content dus. Rockstar heeft de game zo ontwikkeld dat je dat prima kunt halen tegen de tijd dat je op een fatsoenlijke rank zit. Je begint onder aan de trap, je krijgt niet meteen alles op schoot geworpen.

Ik zou het eerlijk gezegd oersaai vinden als je binnen een week al die woning hebt. Ik ben nu pas aan het overwegen of ik begin met sparen voor de kleinste woning.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik vind het geen goed idee, dan zou jij bijvoorbeeld al een villa hebben met een Bugatti en dan? Heb 'gij' 10 minuten plezier en show je dat aan je vrienden en dan gooi je de game in de kast, te verstoffen.

Net zoals @--Simon-- hierboven zegt je bent onder aan de trap en uiteindelijk kom je er wel :)

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb er geen problemen mee, het is niet alsof je heel weinig geld krijgt en het moet kopen. Ik vind namelijk dat je redelijk snel geld verdiend. Ik zou het zelf ook niet leuk vinden als ik gelijk alle dure dingen al zou kunnen kopen, dan is er niks waar ik voor kan sparen en naartoe kan werken.

Link to comment
Delen op andere websites

Oke ik ben het wel eens met de meningen hierboven maar als je veel werkt of naar school gaat dan hebben al je clanleden al een paar mil en dan zit je zelf nog op 30 duizend dus heb er wel gemengde gevoelens over

Link to comment
Delen op andere websites

Oke ik ben het wel eens met de meningen hierboven maar als je veel werkt of naar school gaat dan hebben al je clanleden al een paar mil en dan zit je zelf nog op 30 duizend dus heb er wel gemengde gevoelens over

Ik zit 40 uur per week op school en heb daarnaast nog een kleine avondbaan en momenteel sta ik 17de in een crew van 300 mensen. Je kunt iedereen prima bijhouden :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

da is voor noobs die geen geduld hebben

Prachtig verwoord. Door geen geld te kopen heb je veel langer plezier aan het spel, en is het gevoel "Ik heb hier voor gespaard en nu kan ik het eindelijk kopen" er ook daadwerkelijk. Zul je één keer geld kopen dan ga je het vaker doen, en er zal niet eens plezier inzitten als je er spullen mee gaat kopen. Nou bepaald showen "Jonguh kijk eens wat voor rijke tata ik ben" gaat er ook niet zijn, omdat dat meer zieligheid dan stoerdoenerij laat zien.

Link to comment
Delen op andere websites

da is voor noobs die geen geduld hebben

Prachtig verwoord. Door geen geld te kopen heb je veel langer plezier aan het spel, en is het gevoel "Ik heb hier voor gespaard en nu kan ik het eindelijk kopen" er ook daadwerkelijk. Zul je één keer geld kopen dan ga je het vaker doen, en er zal niet eens plezier inzitten als je er spullen mee gaat kopen. Nou bepaald showen "Jonguh kijk eens wat voor rijke tata ik ben" gaat er ook niet zijn, omdat dat meer zieligheid dan stoerdoenerij laat zien.

daar heb je idd gelijk in. jou mening heeft mij aan het denken gezet

Link to comment
Delen op andere websites

Tja beetje dubbel ik zit er aan te denken om een keer dat kleine pakket te kopen. Reden is vrij simpel ik kan niet super veel spelen en wil toch graag een huisje hebben. Ik zelf heb nu ongeveer 10 uur kunnen spelen waar clanmembers en vrienden al op 30+ uren zitten. Hierdoor ontstaat er een enorm gat in verdiensten wat niet erg is maar na een week of straks twee weken spelen wil je toch een keer wat kopen. Wat sommige mensen dus al na een dag gamen halen. Ik ben absoluut ook geen voorstander om veel geld te kopen en er van alles mee te doen. Het moet ook moeite kosten maar een kleine boost is niet verkeerd.

Ik heb vandaag van 1 tot 5 met een vriend lopen missies doen. Wij zitten nu beiden op 400k geld :puh:

Haha dan hebben jullie samen zeker de hele tijd races gespeeld en omstebeurt elkaar laten winnen en geld inzetten... Dan gaat het wel hard ja, zo niet dan wil ik en iedereen denk ik graag weten hoe je in 4 uur 400k verdient ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...