Jump to content
Joriz

GTA Online gedeelte toegevoegd aan R* Social Club!


Nu de laatste patch voor GTA Online uit is gekomen kunnen we eindelijk goed aan de slag met het spelen van Grand Theft Auto Online. De meest voorkomende problemen zijn inmiddels opgelost. Al zal er natuurlijk ook de komende tijd nog worden gewerkt aan updates en uitbreidingen om GTA Online nog beter te maken.

Sinds vandaag bevat Rockstar Games Social Club dan ook het Grand Theft Auto Online gedeelte waar je jouw voortgang met het spel uitgebreid kan bijhouden. Daarnaast kan je vanaf nu ook inzien hoe goed jouw crew in GTA Online is en inzien wat je allemaal kan vrijspelen als crew. Ik zou zeggen check het vooral want het ziet er heel mooi uit en geeft je daarnaast een hoop extra inzicht. blij.gif

gallery_1_5_21240.jpg

Met een hoop cijfers kan je jouw voortgang bijhouden en vergelijken

gallery_1_5_71504.jpg

Crews ook met elkaar vergelijken en zien hoe goed je samen bent

Mocht je hulp nodig hebben met GTA Online check dan ons eigen Nederlandse GTA Online forum. Ben je nog opzoek naar een Nederlandse crew om samen met GTA: Online te spelen kan je ook een kijkje nemen in ons Crews & Clans forum.

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites


Recommended Posts

Jammer hoor Rockstar. De character die ik gisteren heb gemaakt én vanochtend weer verwijderd heb staat op de site nog steeds aangegeven als mijn huidige terwijl ze wel goed aangeven hoeveel geld ik heb verdiend, opgepakt op straat, etc.

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...