Jump to content

[GTAV] Pimp My Ride Contest - Reactietopic


Phoenyxar

Recommended Posts

  • Reacties 37
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • PrioX

    6

  • Nyltje

    5

  • Dippie

    4

  • MostWantedKid

    3

Leuk ik doe mee! Wel een vraag; Op WikiGTA staan wel muscle cars, maar nog niet welke classic muscle cars zijn. Moeten we ze zelf zoeken, of komt er nog een lijstje? Het staat wel op Social Club maar die vehicles pagina is de hele week al "under maintenance".

Link to comment
Delen op andere websites

worden met classic muscle cars niet de oude muscle cars bedoeld zoals de sabre en dukes? want de Buffalo is ook een muscle car, maar niet bepaald classic :t

We houden de in-game en WikiGTA informatie aan. De Buffalo valt onder Sport auto's.

Dus een Sabre, Buccanneer, Phoenix, enz, enz, vallen onder (classic) muscle cars. :)

Link to comment
Delen op andere websites

Originele contest. Aangezien ik onlangs het verwijt kreeg bijna elke contest te winnen waar ik aan deelneem, zal ik deze aan mij voorbij laten gaan. Plus dat het pimpen van auto's niet mijn hobby is. Maar ik ga het zeker volgen; ben wel benieuwd naar welke creaties er tevoorschijn komen.

Link to comment
Delen op andere websites

Tof initiatief! smile3.gif

Voor de liefhebbers nog even de topics van de San Andreas-editie die in 2006 werd georganiseerd: Hoofdtopic, Vragentopic en Stemtopic.

Haha leuke tijden! :puh: Jammer dat sommige plaatjes het niet doen, maar ik kan me er wat bij voorstellen. :puh:

Ik heb dan wel geen Gta V, maar ik doe wel mee! M'n neefje heeft Gta V dus dan maak ik bij hem m'n auto. :puh: (hij zit trouwens nooit Gta Forum :puh:)

Link to comment
Delen op andere websites

Dat is ook mogelijk natuurlijk. Zo ziet de rest ook even dat het mogelijk is om hier aan mee te doen zonder V te bezitten! Niet optimaal, maar het kan dus.

Toch best wat animo. Wat zouden de inzendingen geven!

Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...