Jump to content

Niet op de online modus geraken


Thomasv

Recommended Posts

Na een week proberen geraak ik nog altijd niet op het online-gedeelte van GTA V.

Met de laatste update verwachte ik dan eindelijk online te kunnen spelen.

Met de dag word ik bozer omdat ik verhalen hoor wat iedereen doet op de online-modus wanneer ik doelloos met Franklin aan het rondrijden ben in de single-modus.

Elke keer ik online wil spelen komt er te staan : Timed out when matchmaking for a compatible GTA online session to join.

Kan iemand mij hierbij helpen ?

Link to comment
Delen op andere websites

Eerst je Story Mode opstarten, dan via het menu naar Online en dan naar Character. Delete je huidige character en maak even een nieuwe aan. Als je dat hebt gedaan kom je bij de tutorial van Lamar en moet je uiteindelijk 'gewoon' op GTA: Online kunnen. Laat me even weten of het is gelukt. :)

Link to comment
Delen op andere websites

Eerst je Story Mode opstarten, dan via het menu naar Online en dan naar Character. Delete je huidige character en maak even een nieuwe aan. Als je dat hebt gedaan kom je bij de tutorial van Lamar en moet je uiteindelijk 'gewoon' op GTA: Online kunnen. Laat me even weten of het is gelukt. :)

ben je wel zeker van da et zou werken want kben level 17 en als ik vo nix verwijder is beetj erg :D
Link to comment
Delen op andere websites

Eerst je Story Mode opstarten, dan via het menu naar Online en dan naar Character. Delete je huidige character en maak even een nieuwe aan. Als je dat hebt gedaan kom je bij de tutorial van Lamar en moet je uiteindelijk 'gewoon' op GTA: Online kunnen. Laat me even weten of het is gelukt. :)

ben je wel zeker van da et zou werken want kben level 17 en als ik vo nix verwijder is beetj erg :D

Bij mij heeft het gewerkt en daarom reageer ik ook op dit topic, haha. :) Dan weet ik helaas ook niet hoe het verder moet. Ik denk dat je even het nieuws in de gaten moet houden en letten op updates.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...