Jump to content

[10JR] Slagzin


NandroDavids

Recommended Posts

Vijfde, niet verkeerd als er 18 deelnemers meedoen! :puh:

Mijn lijstje:

1. Slagzin 9

GTAGames.nl is al 10 jaar dé Nederlandstalige GTA-site, omdat er meer dan 25 vrijwillige medewerkers dag en nacht in de weer zijn om GTAGames.nl nóg beter te maken! (6)

2. Slagzin 13

GTAGames.nl is al 10 jaar dé Nederlandstalige GTA-site, omdat gezelligheid en gamen hiervoor gaat! (10)

3. Slagzin 8

GTAGames.nl is al 10 jaar dé Nederlandstalige GTA-site, omdat PatrickW nog steeds hete koffie klaar zet. (2)

4. Slagzin 4

GTAGames.nl is al 10 jaar dé Nederlandstalige GTA-site, omdat er Nederlands gesproken wordt, en geen andere taal. (11)

5. Slagzin 1

GTAGames.nl is al 10 jaar dé Nederlandstalige GTA-site, omdat er geen andere is. (8 )

Die van mij was:

GTAGames.nl is al 10 jaar dé Nederlandstalige GTA-site, omdat het de enige gamesite is met een (spam)slet! (5)

Gefeliciteerd Hanneswasco!

Bewerkt: door Nyltje
Link to comment
Delen op andere websites

Wow, tweede nog wel. Dat had ik niet zien aankomen. :D

Gefeliciteerd iedereen, met name Hanneswasco natuurlijk, die van jou is erg leuk. Ook moest ik erg lachen om die van Jacky, omdat dat een zin is van drie regels. :7 Verder vond ik die van Phoenyxar ook erg goed bedacht.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...