Jump to content

OPLOSSING: Cloud Server Unavailable


Florissant

Recommended Posts

  • Reacties 51
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • gta_player

    4

  • apelsapjes

    4

  • R3ne

    3

  • dionkoffie

    2

http://www.hsmagazine.net/2010/12/caution-do-not-alter-your-ps3s-dns-settings/

Tot zover heb ik nog geen een keer kunnen spelen,ze blijven zeggen cloud server unavailable .

Maar dit is denk ik niet de juiste oplossing zoals aangegeven in het artikel hierboven.

Kort samengevat,zodra je de dns settings veranderd kan diegene die die dns hebt aangemaakt of iets in die richting alles zien wat jij aan het doen bent op je ps3,van het spelen van games tot het surfen van het internet.

Zo kan diegene ook waarschijnlijk inloggen op je gegevens van alles wat jij via de ps3 doet.

Zelf heb ik 0.00% verstand van zulke dingen,just passing things through

Link to comment
Delen op andere websites

Zelf heb ik 0.00% verstand van zulke dingen,just passing things through

Dat blijkt ook want wat jij zegt en de bron waar je naar verwijst is simpelweg BS.

Het gebruik maken van de DNS servers van Google (8.8.8.8 en 8.8.4.4) kan helemaal geen kwaad en is misschien nog zelfs veiliger.

Enige wat er kan gebeuren is dat inderdaad webfilters mogelijk niet meer werken op je PS3, die je neem ik aan toch niet wilt bij het gamen.

Link to comment
Delen op andere websites

Zelf heb ik 0.00% verstand van zulke dingen,just passing things through

Dat blijkt ook want wat jij zegt en de bron waar je naar verwijst is simpelweg BS.

Het gebruik maken van de DNS servers van Google (8.8.8.8 en 8.8.4.4) kan helemaal geen kwaad en is misschien nog zelfs veiliger.

Enige wat er kan gebeuren is dat inderdaad webfilters mogelijk niet meer werken op je PS3, die je neem ik aan toch niet wilt bij het gamen.

Prima de expert zegt het,mij boeit het voor de rest niet zoals eerder aangegeven heb er weinig verstand van

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...