Jump to content

Verdwijnende characters discussie


Megadreams

Recommended Posts

Nou bij jullie gaat hij temninste nog naar een nieuwe creation center voor een nieuw personage aan te maken. bij mij komt hij daar niet eens in de buurt.

Ook bij mij is er nog niks terug op social club behalve me geld wat op de bank staat.

Achja ik heb mij er maar bij neergelegd wat er nu loopt maar ik vind dit zeer teleurstellend van rockstar. Ondanks alles moet ik toch mijn petje afnemen voor EA die laat toch altijd wel weten wat er gaande is met servers en hele hotemetoot.

Bewerkt: door gta_player
Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 79
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • ZeroJens

    11

  • --Simon--

    10

  • gta_player

    6

  • Megadreams

    4

Ik ben maar opnieuw begonnen, info zoals dat van Insidegamer is compleet onjuist. Rockstar doet NIKS aan recovery.

Als op de Social Club enkel je bank totaal staat, zonder rank of afbeelding, is je character weg. Je bank account is namelijk gekoppeld aan je account, niet aan een character. Ik ben dus nu opnieuw begonnen met een 130k bank account. Wachten met spelen om te kunnen spelen is een beetje onzin. Dan maar weer opnieuw werken naar 28. Ben onderhand al rank 10 weer met ruim 300k op de bank, omdat ik missies doen met een stel vrienden die nog wel rank 28 zijn. Mega RP en cash voor een lage rank :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Ik ben er klaar mee ik ben alles kwijt nu ook. Ook ik moest nu echt een nieuwe char maken. ik voel me echt heel erg genaaid nu door rockstar.

En verkoop hierbij ook me Gta spel dit is de druppel nu. 40 euro en je mag hem zo komen ophalen.

Link to comment
Delen op andere websites

wauw. zoals niko bellic zou zeggen: youre pathetic!

een keigoede game verkopen alleen omdat de multiplayer niet zo soepel op gang komt? dat slaat toch nergens op? ga dan gewoon de storyline spelen, letter scraps en spaceship parts verzamelen, stunt jumps doen. kortom: stoppen met hier te lopen zeiken over hoe "kut dat spel is".

/rant

Link to comment
Delen op andere websites

wauw. zoals niko bellic zou zeggen: youre pathetic!

een keigoede game verkopen alleen omdat de multiplayer niet zo soepel op gang komt? dat slaat toch nergens op? ga dan gewoon de storyline spelen, letter scraps en spaceship parts verzamelen, stunt jumps doen. kortom: stoppen met hier te lopen zeiken over hoe "kut dat spel is".

/rant

Meningen verschillen. Genoeg mensen die GTA V alleen hebben aangeschaft voor GTA: Online. ;)

Link to comment
Delen op andere websites

wauw. zoals niko bellic zou zeggen: youre pathetic!

een keigoede game verkopen alleen omdat de multiplayer niet zo soepel op gang komt? dat slaat toch nergens op? ga dan gewoon de storyline spelen, letter scraps en spaceship parts verzamelen, stunt jumps doen. kortom: stoppen met hier te lopen zeiken over hoe "kut dat spel is".

/rant

Ik maak nog altijd zelf wel uit wat ik doe he ? En niet jij of wel ?

Link to comment
Delen op andere websites

Rustig heren. Ik begrijp je reactie volkomen gta_player, zelf ben ik ook nog steeds erg kwaad en teleurgesteld door alles wat er de afgelopen dagen m.b.t. GTA Online is gebeurd. Je spendeert tientallen uren aan het uitbouwen van je personage, en op evenveel seconden blijkt al dat werk voor niets te zijn geweest. Het is inderdaad gewoon belachelijk, en zoals ik al reeds heb aangehaald, was dit eenvoudig te vermijden geweest door bijvoorbeeld simpelweg een beta in te lassen of de release uit te stellen tot ze er zeker van waren over voldoende servers te beschikken. Liever wat langer wachten dan de problemen die we nu hebben te ondervinden.

Ik had er bij de release geen enkel probleem mee dat we wat langer moesten wachten tot GTA Online effectief werkte, ik heb er nu ook geen probleem mee dat de cloud servers te pas en te onpas on -en offline zijn, maar waar ik wel een probleem mee heb is:

1. De slechte communicatie van Rockstar naar haar klanten toe. Ik begrijp dat ze niet op elk bericht persoonlijk kunnen reageren, maar ons iets meer details geven over de problemen of ons op zijn minst laten weten of we nog moeten hopen dat ons personage terugkomt is volgens mij slechts een kleine moeite.

2. Dat er ondertussen mensen zijn die wel gewoon zonder problemen kunnen verder spelen en ranken, wat overduidelijk oneerlijk is tegenover de meerderheid van de mensen die nu problemen ondervinden.

Dit is het laatste wat ik erover kwijt wil. Voorlopig wacht ik dus nog geduldig tot ik het bericht krijg dat mijn personage niet verloren is gegaan. Blijkt dit wel het geval te zijn, dan blijf ik bij de singleplayer en wordt GTA Online een afgesloten hoofdstuk.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik ben het met Svenie eens, toevallig had ik het er gister nog met een vriend over toen we eindelijk online waren

Toen bedachten wij ons ook, waarom sluiten ze nu niet tijdelijk alle servers tot alles werkt, laat zeggen voor 2 weken

Hierdoor gaan niet elke dag mensen het proberen waardoor ze keer op keer teleurgesteld worden

Wanneer alle servers dicht zijn, nemen de meeste toch genoegen met de singleplayer :)

Tuurlijk lijkt dit makkelijker gezegd dan gedaan, want ik vrees dat zoiets niet zomaar mag ;)

Wat misschien nog het eerlijkst is, is alle profielen te resetten, zodat iedereen, wanneer alles ooit een keer werkt, op gelijk niveau begint...

Maar aan de reacties hier te lezen lijkt me dat geen verstandig idee :puh:

Overigens ben ik ook iemand die GTA heeft gekocht voor Online, ik moest zelfs weer Xbox live ervoor kopen :puh: (Storyline al uitgespeeld, submissies boeien me niet zoveel)

Link to comment
Delen op andere websites

En jawel. Mijn character is ook verdwenen.

Beetje jammer dit...

Was gelukkig nog maar level 10.

Hoop eigenlijk dat ze dit wel snel genoeg fixen.

Want telkens opnieuw beginnen is ook niet leuk

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...