Jump to content

Snel geld verdienen


murrayz

Recommended Posts

  • Reacties 30
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • --Simon--

    2

  • GTAfame

    2

  • Dyaroon

    2

  • Salvador_NL

    2

Winkels overvallen brengt per keer ongeveer 1,500 dollar op. Je krijgt op een gegeven moment ook een sms'je van Simeon met een lijstje met auto's die je voor hem moet gaan stelen. Vandaag toevallig één auto gestolen voor hem en die bracht toch lekker 9,990 dollar op. :)

Link to comment
Delen op andere websites

Vooral racen, heb vandaag voor het eerst geracet en 3 keer achter elkaar gewonnen wat me in totaal minder dan 10 min. duurde maar verdiende er zo'n 17k$ mee. En ook survival werkt heel goed! Hierdoor ben ik nu rank 13 met $$ 91714 op de bank

Link to comment
Delen op andere websites

Bij Los Santos Customs kan je auto's verkopen. Betaalt goed. Een lichtelijk beschadigde Sentinel ingeleverd voor $5600. Er zit misschien een tijdslimiet op, dat weet ik niet.

Dat zit er inderdaad!

1 per 48 minuten oftewel 1 per ingame dag

Link to comment
Delen op andere websites

Ik ben ook benieuwd wat het meeste geld opbrengt,

Tot nu toe denk ik dat een Survival tot Wave 10 het meeste opbrengt (20.000 Dollar) De survival is inderdaad pas vanaf rank 15, maar je kan als rank 5 wel uitgenodigd worden hiervoor door 1 van je crewmembers of xbox/ps3 vrienden. Het verdiend goed, en je haalt razendsnel RP punten binnen!

Buiten dat verkoop ik ook Auto's bij Customs, dit kan om de 45 minuten,

tot nu toe heeft de Range Rover (spel naam weet ik niet) mij het meeste opgebracht (9000 Dollar)!

Racen levert inderdaad ook goed geld op, maar dan moet je wel winnen! :) bij de missies wint iedereen.

Dan is er ook nog een missie genoemd Violent Duct (als ik me niet vergis) gelijk aannemen en meespelen als je die uitnodiging krijgt, kost je maar paar minuten van je tijd en levert 9000 dollar op!

Nou nog meer tips zijn altijd welkom,

Ik heb gister me eerste huis gekocht (286.000) met een 10-car garage.. Me crew is ook binnen geweest en via de telefoon kon ik een hoertje bestellen. (waar ik het nummer van had gehad bij de stripclub) Die komen dus ook in je apartament.. erg grappig!!

Link to comment
Delen op andere websites

Als je nog een lage rank bent (of toevallig opnieuw bent begonnen), probeer een vriend te joinen die een hoge rank is. Ik heb gisteren in een paar uur tijd zowat 200k verdient als rank 10, omdat ik missies deed die voor rank 20+ waren :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...