Jump to content

Snel geld verdienen


murrayz

Recommended Posts

  • Reacties 30
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • --Simon--

    2

  • GTAfame

    2

  • Dyaroon

    2

  • Salvador_NL

    2

Ik heb gisteren een missie gedaan waar ik 25.000 mee verdiende :) . Daarvoor stond mijn record op 10.000 voor één missie.

Helaas is met de update van gisteren de bug van quick restart er uitgehaald geloof ik..

Link to comment
Delen op andere websites

  • 3 weken later...

ik verkoop hoe dan ook altijd twee auto's van 8k+, zodra ik begin ieg 1 en bij het uitloggen ook

zoek gallivanter ballers, deze kun je elke 48 min. bij LSC inleveren voor 9.000.

^^ dit is ook mijn meest verkochte, ik kom ze voortdurend tegen en ze zijn zo makkelijk te herkennen aan hun koplampen (v1) en die streep aan de zijkant (v2)

Gallivanter_baller1.jpg356px-Gallivanter_Baller_%28Version_II_Front%26Side%29-GTAV.jpg

Link to comment
Delen op andere websites

Is er in plaats van snel geld verdienen er ook een manier om snel RP te verdienen? Vooral als je voornamelijk alleen gamed

Racen is een hele snelle manier van RP verdienen. Je krijgt 4,5k RP als je wint, maar je krijgt ook flinke RP bonussen tussendoor om bijvoorbeeld in te halen, te slipstreamen of je snelste ronde tijd te verbeteren.

Link to comment
Delen op andere websites

wat de meeste mensen op dit moment doen voor veel rp is de race criminal records in een invite only spelen. 3 laps met voor de rest alles op on maar heel belangrijk zet split times op personal voordat je een vriend invite. speel je met deze instellingen krijg je na de eerste lap al 2.500 tot 3.500 rp! wat je natuurlijk ook kan doen is zoeken naar een race en 9/10 keer kom je ook in zo'n race terecht. Bij mij is dat ook het geval, het is zelfs zo dat ook al staat matchmaking op closed er alsnog "vreemden" kunnen joinen. Volgens mij is het zo dat hoe hoger het level hoe meer xp je krijgt. Ik weet niet of dit onder de categorie "glitch" valt en of R* hier iets aan gaat doen want volgens mij was dit al bekend voor de laatste patch.

Link to comment
Delen op andere websites

ik heb de missie out of court die je krijgt vanaf lvl22? enkele keren extra gespeeld, heb onderstaande tip hier niet eerder gedeeld omdat sommige mensen het misschien zien als glitchen of cheaten, mogelijk staat het ook al elders op het forum ?

ca 1000rp+ en 31k/26k in minder dan 15min

-ga achter de advocaat staan bij de stoplichten, stap af en geef hem een headshot

-stap in zijn auto (felon gt) via de bijrijder deur (dan pak je de documenten niet)

-zet deze auto in je garage (staat dan niet op de kaart)

-maak de missie af met een ander voertuig (bij oppakken documenten wel weer wanted level)

-ga naar lsc met die felon of laat je mechanic hem daar bezorgen en verkoop hem: waarde 22k

Bewerkt: door Salvador_NL
Link to comment
Delen op andere websites

Is er in plaats van snel geld verdienen er ook een manier om snel RP te verdienen? Vooral als je voornamelijk alleen gamed

Inderdaad met races! Ik upload hier binnenkort een video over! ( Met Nederlandse commentaar !)

Als je mijn channel in de gaten houd zul je die in de loop van de week zien verschijnen :)

Link: *knip*

Bewerkt: door -Matthijs-
: Reclame verwijderd.
Link to comment
Delen op andere websites

ik verkoop hoe dan ook altijd twee auto's van 8k+, zodra ik begin ieg 1 en bij het uitloggen ook

zoek gallivanter ballers, deze kun je elke 48 min. bij LSC inleveren voor 9.000.

^^ dit is ook mijn meest verkochte, ik kom ze voortdurend tegen en ze zijn zo makkelijk te herkennen aan hun koplampen (v1) en die streep aan de zijkant (v2)

Gallivanter_baller1.jpg356px-Gallivanter_Baller_%28Version_II_Front%26Side%29-GTAV.jpg

ff tussendoor, is die rechter foto ingame? Als dat zo is, dan is GTA 5 niet meer van de realiteit te onderscheiden!

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...