Jump to content

Autos


patrickmh

Recommended Posts

Beste GTA V speler,

Misschien is deze vraag al voorbij gekomen, dan mijn excuus voor een dubbele vraag :$.

Mijn vraag is, als ik ergens een auto pikt, en ik tune hem helemaal op. waar kan ik dan deze opslaan in een garage ofzo?

En als ik een auto koopt online waar komen deze dan terecht :$

Alvast vriendelijk bedankt

Greeets

Ik heb het al gevonden, excuus voor het te snel plaatsen van mij vraag. Wat mij betreft mag het topic gesloten of verwijderd worden.

Bewerkt: door patrickmh
Link to comment
Delen op andere websites

Je hebt in de storymode sowieso al garages bij de safehouses, maar als je je aanmeldt bij Social Club krijg je er nog 3 garages bij: Voor Franklin de Grove Street Garage, voor Trevor de Blaine Country Garage en Michael krijgt een garage dicht bij zijn huis. Daar ben ik de naam van vergeten. In die garages kun je 4 auto's plaatsen.

En als je online een auto koopt moet je er ook een garage bij kopen want er is dan geen plek waar je deze op kunt slaan.

:)

Bewerkt: door MostWantedKid
Link to comment
Delen op andere websites

Je hebt in de storymode sowieso al garages bij de safehouses, maar als je je aanmeldt bij Social Club krijg je er nog 3 garages bij: Voor Franklin de Grove Street Garage, voor Trevor de Blaine Country Garage en Michael krijgt een garage dicht bij zijn huis. Daar ben ik de naam van vergeten. In die garages kun je 4 auto's plaatsen. En als je online een auto koopt moet je er ook een garage bij kopen want er is dan geen plek waar je deze op kunt slaan. :)

Kunnen er maar 4 auto's in een garage, want ik ben nu bij de Pillbox Hill Garage.. waar kan je garage's kopen en hoe kan je die kopen?

Link to comment
Delen op andere websites

In de single player kun je alleen de 3 garages kopen die je via social club al gratis krijgt. Daar kun je idd maar 4 auto's in opslaan. In GTA online kun je garages kopen voor 2 tot 10 auto's. Dit doe je dmv het internet op je telefoon. Daar waar je ook de BAWSAC vind, vind je ook 'n link naar de makelaar die die garages, al dan niet met bijbehorend appartement, verkoopt.

Bewerkt: door FcUtreg4Life
Link to comment
Delen op andere websites

Mijn eerste gekochte wagen was de Obey 9F (of F9)

Die staat geparkeerd bij impound.

Had hem op de oprit staan bij michael's mansion... dat is pas vaag, even een wagen uit de garage om die erin te parkeren, hebben ze hem ongezien weggesleept.

corrupte bende die agenten, zijn zelf gewoon criminelen.

Link to comment
Delen op andere websites

Wat mij opviel:

gestolen auto in de garage gezet, daarna is hij weg. Gestolen auto even van een kleine update voorzien, daarna komt hij in impound als ik hem laat staan, of blijft in de garage als ik hem opsla. Ook voor dat ik V1,01 installeerde.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...

ik raakte al mijn "bewerkte" auto's die niet van tracker voorzien waren kwijt, en sinds ik een garage heb hoef ik niet meer naar de impound ?

* btw: als je je auto in je garage zet krijgt deze automatisch een tracker, scheelt weer ....$2000? :)

Bewerkt: door Salvador_NL
Link to comment
Delen op andere websites

  • 8 years later...
Op 7-10-2013 om 14:31, MostWantedKid zei:

Je hebt in de storymode sowieso al garages bij de safehouses, maar als je je aanmeldt bij Social Club krijg je er nog 3 garages bij: Voor Franklin de Grove Street Garage, voor Trevor de Blaine Country Garage en Michael krijgt een garage dicht bij zijn huis. Daar ben ik de naam van vergeten. In die garages kun je 4 auto's plaatsen.

En als je online een auto koopt moet je er ook een garage bij kopen want er is dan geen plek waar je deze op kunt slaan.

:)

En hoe kun je een je aanmelden bij Social Club? 

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...