Jump to content

Terugkerende characters


Die Hard

Recommended Posts

Het is inmiddels een feit dat heel veel gamers die gisteravond online waren hun character zijn verloren nadat de cloud er opnieuw uit vloog. En zij niet alleen, want ik durf bijna te zeggen dat wel meer dan de helft van alle GTA Online-gamers hun character heeft verloren.

Mijn character is gisteravond ook verdwenen en ik ben nog steeds geduldig aan het hopen dat hij op magische wijze verschijnt. Ik heb al meerdere malen gelezen dat de kans dat dit gebeurt miniem is, maar op dit moment heb ik even geen zin meer om alles weer opnieuw te moeten gaan spelen.

Er zijn echter ook gamers bij wie hun character wel is teruggekeerd, en ik was benieuwd of er tussen jullie ook gelukkigen zitten bij wie dat is gebeurd. Dus: laat het weten. :)

Bewerkt: door Die Hard
Link to comment
Delen op andere websites

Ik ben hem waarschijnlijk gisteren ook verloren. Heb net op social club gekeken en hij staat daar nog steeds niet tussen.

Als hij niet terug komt meer vind ik dit een hele kwalijke zaak van rockstar uit.

En is het voor mij echt de druppel en zal het spel lekker de verkoop in gaan.

Link to comment
Delen op andere websites

Rank 28 kwijt geraakt, met een 250k appartement en een aantal toffe auto's. Ben gewoon opnieuw begonnen. Wachten met spelen om te kunnen spelen klinkt een beetje raar. Ik ga gewoon lekker opnieuw beginnen. Ik speel omdat ik het lachen vind om met vrienden in free roam te klooien, of samen missies te doen. Rank boeit mij dan niet zo veel

Link to comment
Delen op andere websites

Rank 28 kwijt geraakt, met een 250k appartement en een aantal toffe auto's. Ben gewoon opnieuw begonnen. Wachten met spelen om te kunnen spelen klinkt een beetje raar. Ik ga gewoon lekker opnieuw beginnen. Ik speel omdat ik het lachen vind om met vrienden in free roam te klooien, of samen missies te doen. Rank boeit mij dan niet zo veel

Ik denk dat ik deze mentaliteit ook maar is ga aannemen vanavond. Werkt een stuk chiller denk ik :)

Link to comment
Delen op andere websites

Rank 28 kwijt geraakt, met een 250k appartement en een aantal toffe auto's. Ben gewoon opnieuw begonnen. Wachten met spelen om te kunnen spelen klinkt een beetje raar. Ik ga gewoon lekker opnieuw beginnen. Ik speel omdat ik het lachen vind om met vrienden in free roam te klooien, of samen missies te doen. Rank boeit mij dan niet zo veel

Ik denk dat ik deze mentaliteit ook maar is ga aannemen vanavond. Werkt een stuk chiller denk ik :)

Met die gedachte speel je een stuk relaxer. Dat gefocus op rank en geld maakt de game niks aan. Gewoon lekker je gang gaan en dan komt de rest vanzelf. Ik ben nu ook in één avond rank 14 met 170k op de bank. Survival is trouwens hardstikke leuk, maar gigantisch moeilijk. Wij komen maar niet verder dan wave 4 :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Ik ben hem waarschijnlijk gisteren ook verloren. Heb net op social club gekeken en hij staat daar nog steeds niet tussen.

Als hij niet terug komt meer vind ik dit een hele kwalijke zaak van rockstar uit.

En is het voor mij echt de druppel en zal het spel lekker de verkoop in gaan.

Whut? :7

Je hebt ook nog een prachtige Singleplayer die je kan spelen naast de GTA: Online mode, het hoeft niet. Ik vind niet dat je een spel kan oordelen op paar kleine foutjes, hun doen hun best. Dus ga dan toch lekker de Singleplayer spelen als je niet tevreden met GTA: Online bent? ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...