Jump to content

Hulp Nodig


vogel86

Recommended Posts

Hi Guys, weet niet of dit in het juiste forum staat, excuse alvast !

Heb een aantal vraagjes aan jullie, ben namelijk een echte noob wat GTA betreft.

Ik ben GTA 5 gewoon gaan spelen, zit nu op ongeveer 30% dacht ik maar hoor en lees steeds meer over geld verdienen met de beurs en de missies van Lester.

Heb namelijk al een aantal missies van Lester gespeeld en vroeg me af of ik nu beter opnieuw kan beginnen of doorspelen en op het eind met de beurs en aandelen aan de slag gaan.

Mocht ik eventueel opnieuw willen beginnen, hoe doe ik dat het beste en moet ik dan alle missies van Lester (met Franklin) uitstellen ?

Sowieso wilde ik vragen of jullie mij wat meer kunnen vertellen over de volgende punten

-BASWAQ , LCD (?) en de Social Club, heb echt geen idee wat dit allemaal inhoudt en hoe het werkt.

Het geld gaat namelijk hard achteruit omdat ik best vaak dood ga (ziekenhuiskosten)

Thanks alvast voor de moeite om te reageren !

GRTZ

Link to comment
Delen op andere websites

de eerste missie van lester moet je zowiezo verplicht doen is ongeveer halverwege de story voor je de eerste missie start eerst alles inzetten op betta pharmaceutica , de 4 andere hou je tot de story afgelopen is dan kan je op elke missie alles inzetten op de aandelen telkens

en ja het beste is opnieuw spelen nu je nog niet zover zit heb ik ook gedaan toen

hier is een topic over aandelen op pagina 2 staat een goede uitleg hoe je de aandelen moet bezigen kijk bij het bericht van simon

www.gtaforum.nl/topic/128135-vraag-aandelen/page__st__15

Link to comment
Delen op andere websites

de eerste missie van lester moet je zowiezo verplicht doen is ongeveer halverwege de story voor je de eerste missie start eerst alles inzetten op betta pharmaceutica , de 4 andere hou je tot de story afgelopen is dan kan je op elke missie alles inzetten op de aandelen telkens

en ja het beste is opnieuw spelen nu je nog niet zover zit heb ik ook gedaan toen

hier is een topic over aandelen op pagina 2 staat een goede uitleg hoe je de aandelen moet bezigen kijk bij het bericht van simon

www.gtaforum.nl/topic/128135-vraag-aandelen/page__st__15

Ok,duidelijk, dan ga ik opnieuw beginnen ?

Hoe kan ik dit het beste doen, en hoe zit het dan met de special edition code die ik heb ingevoerd ?

Link to comment
Delen op andere websites

ik heb geen special edition , daarvoor zou iemand moeten reageren hier die een special edition ook heeft

wat ik gedaan heb is gewoon de missies gedaan tot ik niet verder kon en dan die eerste assassination missien gedaan van lester dan verder de missies gedaan tot de story gedaan is dat je de credits te zien krijgt van de game en dan beginnen aan de resterende assassination missions van lester en die uitleg hoe je de aandelen goed moet gebruiken staat in de link die ik u gegeven heb van het topic vraag over aandelen maaar er is een kleine wijziging die ik gedaan heb in mijn laatste bericht in dat topic want bij die ene assassination missie moet je alles op fruit zetten en na de missie terug kopen als het op 50 % komt maar na de updates is dit veranderd want fruit aandelen gaan niet hoger meer dan 25% nadat je die verkocht hebt moet je de aandelen kopen van fascade en wachten tot die op 33% staan en dan terug kopen , ik heb toen verschillende keren geslapen tot het op 33% staat en wat simon zei dat bij sommige aandelen na exact 2 in game dagen de aandelen zijn punt bereikt bvb die 300 % kan soms tot 4 dagen duren

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...