Jump to content

GTA V op 22 november naar PC


Sjorszzz

Recommended Posts

Een hele goede avond mede GTA fans :)

Ik weet niet of dit onderwerp hier op de juiste plaats staat, want ik ben eigenlijk allang niet echt meer actief hier op 't forum, maar zag 't ook niet tussen het nieuws van GTA V staan, dus ik dacht laat ik 't toch maar ff posten :puh: (ik speel GTA V op 't moment wel, en neem hier nog wel eens een kijkje voor het laatste nieuws)

Gamers die nog steeds zweren bij de PC kunnen 22 november alvast rood omcirkelen in hun agenda. Dat is namelijk de datum dat GTA V in een pc-versie uitgebracht zal worden.

Dat valt op te maken uit gegevens op de site van de Britse winkelketen Gameseek. Daar kan de PC-versie alvast gereserveerd worden. Volgens de site wordt de game dan op 22 november netjes bij je thuis afgeleverd.

Gamestudio Rockstar heeft zelf overigens officieel nog niks laten weten van een eventuele PC-release. Wel zijn er de afgelopen dagen verschillende geruchten opgedoken over de komst van een PC versie, waaronder een stukje code in de versie voor de Xbox 360.

Bron:

http://www.spitsnieuws.nl/archives/tech/2013/09/gta-v-op-22-november-naar-pc

Mijn excuus als dit al bekend was hier op 't forum :t

Fijne avond

Greetzzz

Bewerkt: door .Timothy
raar lettertype weggehaald
Link to comment
Delen op andere websites

*The release date we have for Grand Theft Auto 5 (GTA V) is a placeholder date, and will be updated when Rockstar confirm the Release date to us.

Nog niks bevestigd dus en ben bang dat zij net zoveel weten als wij over de PC-versie :/

Link to comment
Delen op andere websites

Volgens mij zijn er wel meer winkels (GameMania en ik dacht Amazon ook) die een PC-versie van GTA V aanbieden/aan hebben geboden, maar dat is op het moment weinig betrouwbaar, zéker de release datum. Mensen dachten begin vorig jaar ook dat GTA V in april uit zou komen, omdat dat op Bol.com stond. Maar dat is gewoon een verwachting, en dat is - voor zover wij weten - hier dus ook weer het geval. :puh:

Ik las trouwens nog wat anders leuks in een nieuwsberichtje. Toen je voor de release aan Rockstar vroeg of er ook een PC-versie kwam, zeiden ze dat ze 'daar op het moment niet op gefocused zijn'. Als je er nu echter naar vraagt, raden ze je aan de Newswire in de gaten te houden. Het kan niets zijn, maar hopelijk geeft het aan dat de PC versie in aantocht is. :)

Link to comment
Delen op andere websites

Elke gamewebsite geeft een andere releasedatum voor de PC-versie van GTA V. Zo lang er niets officieel is bevestigd door Rockstar zelf heeft het weinig zin om over elke datum een nieuw topic aan te maken.

:slotje:

Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...