Jump to content
Joriz

Voorkom dat je GTA: Online personage verloren gaat!


Een van de helaas op dit moment meest voorkomende problemen is dat na lang spelen opeens je personage in GTA: Online verdwijnt. Al werkt Rockstar Games al sinds dag nul met het oplossen van problemen en het regelen van meer capaciteit is er voor dit probleem helaas nog geen permanente oplossing. Al wordt deze binnenkort verwacht raadt Rockstar Games aan altijd de volgende stappen te volgen tot het probleem is verholpen:

gallery_1_5_38346.jpg

VOORKOM PERSONAGE VERLIES

Indien je een bestaand personage hebt' date=' maar een leeg karakter slot ziet, ga dan terug naar de Story mode (verhaal mode) en weer terug naar GTA Online via het pauze menu. Maak geen nieuw karakter op de plek van het lege slot.

Als de melding 'The Rockstar Cloud Servers Are Unavailable' toont creëer dan geen tijdelijk character. Druk niet op 'Retry', maar ga terug naar de Story Mode en probeer het opnieuw.

We werken aan een permanente oplossing voor deze problemen.

[/quote']

Houd er trouwens rekening mee dat de komende tijd Grand Theft Auto: Online nog meer kleine bugs kan bevatten en belastingproblemen kan hebben. Rockstar Games werkt heel hard aan om beide problemen op te lossen. Natuurlijk laat Rockstar Games het hier niet bij. Nadat alle problemen zijn gerepareerd zullen er ook meer uitbreidingen komen aan GTA: Online.

Voor verdere vragen of hulp met GTA Online ben je altijd welkom in ons Nederlandse GTA Online forum

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites


Recommended Posts

ik ben er al klaar mee met dat online gebeuren het werkt nog steeds niet 9 van 10 keer kom ik er nog niet eens meer op. grootste faal ooit gta 5 online en dat ze niet wisten dat het zo druk zou worden is ook onzin ze wisten het al van te voren dat het druk zou worden toen vij de release al uit verkocht waren de multiplayer zou eigenlijk samen met de game uitkomen wat ook al niet t geval is dus ze hadden em al 2 weken uitgesteld en nu is er nog een week bijgekomen dus is nu al 3 weken uitstel van de multiplayer en zie nog geen enkele verbetering in het spel sommige hebben nergens last maar kunnen toch in 1x hun ch kwijt zijn en alles voorniks hebben gedaan mensen zijn dadelijk al rank 50 moeten andere nog beginnen met het spel ik vind dat rockstar echt hard faalt in de multiplayer van gta 5 en ik ben er klaar mee en denk dat het ook niet meer goed gaat komen met die game aangezien over kleine maand ps4 in de winkel ligt

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

En het gezeik begint weer. Je mag je game gerust verkopen, als je dat wil. Val de rest die van de game geniet daar niet mee lastig.

Was overigens al iets eerder bekend gemaakt, maar mooi dat je het nog even benadrukt ;)

en denk dat het ook niet meer goed gaat komen met die game aangezien over kleine maand ps4 in de winkel ligt

Raad eens wanneer SA is uitgekomen, en wat er met het spel is gebeurd? Rond de release van de PS3 en X360, best verkochte game ooit als je alles van Nintendo, Tetris, Pacman etc. niet meerekent. Dus wat je hier zegt lijkt me onzin.

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Ik kan pas echt aan de gang, als ze heel die troep gefixed hebben. Afgelopen zaterdag was de laatste keer dat GTA V in mijn xbox zat. Dus hopelijk komt die fix van die cloud server en die cant download job bs snel, maar vrees het ergste.

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

ik ben er al klaar mee met dat online gebeuren het werkt nog steeds niet 9 van 10 keer kom ik er nog niet eens meer op. grootste faal ooit gta 5 online en dat ze niet wisten dat het zo druk zou worden is ook onzin ze wisten het al van te voren dat het druk zou worden toen vij de release al uit verkocht waren de multiplayer zou eigenlijk samen met de game uitkomen wat ook al niet t geval is dus ze hadden em al 2 weken uitgesteld en nu is er nog een week bijgekomen dus is nu al 3 weken uitstel van de multiplayer en zie nog geen enkele verbetering in het spel sommige hebben nergens last maar kunnen toch in 1x hun ch kwijt zijn en alles voorniks hebben gedaan mensen zijn dadelijk al rank 50 moeten andere nog beginnen met het spel ik vind dat rockstar echt hard faalt in de multiplayer van gta 5 en ik ben er klaar mee en denk dat het ook niet meer goed gaat komen met die game aangezien over kleine maand ps4 in de winkel ligt

Ben het geheel met je eens !!! GTA OFFLINE.

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...