Jump to content

vastlopen gta 5 online ps3


yomono

Recommended Posts

Goedenavond Ik wil online spelen naar telkens als ik het begin filmpje kijk waar ze alles uitleggen en de Namen voorbij komen loopt die vast waar je een gebouw ziet en de scripters voorbij komen met hun Namen. Ik heb gta al opnieuw geïnstalleerd , de nieuwste versie 1.02 ggeïnstalleerd en ook al mijn Dns veranderd naar 8888 en de 2de naar 8844. Ook heb ik het al met meerdere discs geprobeerd. Iemand enig idee wat dit kan zijn?

Link to comment
Delen op andere websites

1. Je geeft aan MEERDERE discs te hebben gebruikt, terwijl V wordt geleverd met maar 1 disc op de PS3. Op de Xbox worden er 2 schijfjes geleverd.

2. Ehm, welk gebouw eigenlijk? Maak eens een foto van waar hij vastslaat.

Link to comment
Delen op andere websites

1. Je geeft aan MEERDERE discs te hebben gebruikt, terwijl V wordt geleverd met maar 1 disc op de PS3. Op de Xbox worden er 2 schijfjes geleverd.

2. Ehm, welk gebouw eigenlijk? Maak eens een foto van waar hij vastslaat.

De topicstarter gaf aan meerdere [verschillende] discs te hebben gebruikt. Wat ik daaruit begrijp, is dat hij verschillende games/dvd's/cd's heeft geprobeerd.

Maar doet de rest het wel gewoon? Dus dat je Grand Theft Auto V zónder GTA: Online kunt spelen, evenals dat je andere content vanaf een disc af kunt spelen? En loopt hij echt vast of wordt je er iedere keer uitgegooid?

Ik kan alvast zeggen dat het probleem niet aan je netwerk ligt ofzo, ook al zeg je de DNS-instellingen te hebben gewijzigd. Het lijkt me eerder iets dat aan de content zelf ligt. Met andere woorden, ik zou dan toch even wachten. Of download firmware-versie 1.03, welke vandaag toevallig uitgebracht is. Het is immers onbekend wat deze patch aan problemen fixt, dus het is mogelijk dat die van jou dan ook opgelost worden.

Mocht dit niet helpen, wacht dan totdat GTA: Online wat stabieler werkt. Want ik heb dit probleem al meermaals voorbij zien komen de afgelopen paar dagen.

Link to comment
Delen op andere websites

Mijn broertje heeft ook een disc die heb ik ook geprobeerd, het probleem is inmiddels verholpen door tijdens het begin filmpje de eerste keer continu op 'rondje' te drukken nu kan ik wel online spelen, offline deed het altijd al

>>> Door Jesperkaj: Voor de volledigheid zet ik dit topic in het juiste forum: GTA: Online.<<<

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...