Jump to content
Joriz

Derde patch beschikbaar voor Grand Theft Auto V!


zojuist heeft Rockstar Games de derde patch uitgebracht voor Grand Theft Auto V. Wat de slechts 39 MB grote patch repareert is onduidelijk. Maar dit zal binnenkort door Rockstar Games worden toegelicht. De voorgaande patches repareerde problemen met Grand Theft Auto V en problemen met GTA: Online. De huidige patch lijkt ieder geval het probleem grotendeels op te lossen dat je online personage verloren gaat.

De Playstation 3 patch is vanaf nu beschikbaar. De Xbox 360 patch komt later vandaag beschikbaar.

med_gallery_1_5_30986.jpg

Zodra er meer bekend is over de patch zal het hier worden gepost. Mocht je zelf wat hebben gezien wat sinds de patch is verbeterd kan je het natuurlijk als reactie hier neerzetten.

UPDATE: Complete details van de update staan hier!

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites


Recommended Posts

Hier en daar vind ik op internet dat mensen niet meer missies kunnen herspelen (het bekende R2-farmen). Ook schijnen er wat dingen gebalanceerd te zijn (voertuigupgrades, de RP- en geldbeloningen uit missies). Ook spreekt Rockstar van een patch tegen het verwijderen van personages op hun Newswire.

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Restarten werkt inderdaad niet meer. Logisch ook want zo was iedereen binnen no time rijk. En de missie prijzen klopt want waar ik gister 9000 voor een missie kreeg, kreeg ik vandaag maar 3000.

Bewerkt: door desdo

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Jammer genoeg niet met terugwerkende kracht. Iedereen die gebruik (misbruik?) heeft gemaakt van die dingen zit nu stilletjes te lachen.

Jep, dat ben ik haha. Heb gisteravond nog flink wat kunnen cashen. Het klinkt misschien vreemd uit mijn mond maar ik ben blij dat ze het gefixt hebben. Ik hoop hiermee dat er meer mensen ingaan op invites van anderen.

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

En de releasenotes zijn bekend:

A new title update to address the reported issues of game progress loss in GTA Online as well as other technical fixes, tweaks and enhancements is now available for PlayStation 3, and we expect it to be available by tomorrow at the latest for Xbox 360. This title update will resolve the cause of players losing their gameplay progress except for some specific instances where players purchase a vehicle and the save does not occur due to a cloud save failure. A fix for that particular issue is being worked on and we will provide an update as soon as we know when this will be resolved. Fixes in this title update include:
  • Fixes multiple issues causing character deletion or other loss of progress
  • Fixes issues causing infinite loading, infinite sky cams, and missing interface options between jobs
  • Fixes an issue causing the "replay" option to be locked out on certain jobs
  • Fixes an issue where a player would become stuck in the mod garage when respraying a Sanchez motor bike
  • Fixes an issue where the Player became stuck inside Los Santos Customs during Online tutorial flow.
  • Fixes an issue causing the loss of guns and ammo
  • Fixes issues causing GTA races ending early because of players spawning too far ahead
  • Fixes issues in Last Team Standing where sessions would not progress past the lobby
  • Fixes issues with network errors when joining Last Team Standing using Quick Job
  • Added clarifications around when a player is using a temporary character in GTA Online during Rockstar Cloud server outages
  • Adjusts the monetary penalty for being killed in a One on One match

We apologize for the problems some players have been experiencing with lost characters or game progress due to this issue – please stay tuned for updates as we continue to investigate this.[...]

Dus de Xbox 360 patch, vandaag ergens :)

Edit: Bron vermelding: Rockstar Games Newswire

Bewerkt: door Crypteq

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...