Jump to content

De missie Minor Turbelence is geglitcht?!


Joey199100

Recommended Posts

Hallo iediereen,

Ik ben nu bij de missie Minor Turbelence, maar volgens mij is die eruit geglitcht. De missie ervoor ''Deep Inside'' waar je die auto moet stelen heb ik gedaan, maar wanneer ik dan met Franklin naar het huis van Micheal ga is die missie er niet. Ik weet niet wat ik moet doen, maar misschien jullie wel. Ik weet ook niet of het probleem al eerder is voorgekomen, maar ik hoop op hulp.

MVG,

Joey199100

Link to comment
Delen op andere websites

Bij mij kwam de Yoga missie niet, en plotseling kwam die later, dus niet in de volgorde als op internet bij diverse bronnen wordt aangegeven.

Bedankt voor de reactie, maar er is geen andere missie en Micheal en Trevor zijn de stad uit en ik kan die ook niet meer zijn. Dus het is de enige missie en er staat ook dat ik er heen moet, maar het gele rondje staat er ook niet.
Link to comment
Delen op andere websites

Dit komt omdat er vaak nog dingen moeten gebeuren voordat je de missie kunt starten. Vaak belt iemand je met de mededeling dat er een nieuwe missie op je staat te wachten o.i.d.. Het is niet zo dat als je een missie gehaald hebt direct door kunt gaan met de volgende missie. Dat zou ook niet realistisch zijn als dat wel zou kunnen.

Link to comment
Delen op andere websites

Dit komt omdat er vaak nog dingen moeten gebeuren voordat je de missie kunt starten. Vaak belt iemand je met de mededeling dat er een nieuwe missie op je staat te wachten o.i.d.. Het is niet zo dat als je een missie gehaald hebt direct door kunt gaan met de volgende missie. Dat zou ook niet realistisch zijn als dat wel zou kunnen.

Oke, dus eigenlijk moet ik gewoonn een tijdje wachten en dan zou er wat moeten gebeuren?
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...